Pleikkareiden arviointia VOL 1

  • 593
  • 5

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt kun pleikkarit lähestyy, ajattelin tehdä oman veikkauksen. Tässä on luomukseni..
<BR>
<BR>Saipa: On osoittanut piristymisen merkkejä. Kotona erittäin kova ja Horen panos on ollut huima. Uskon ja luulen, että Saipa lentää pleijareihin
<BR>
<BR>Pelicans: Kauden positiivisin yllättäjä. Mr Turunen pelaa parasta kauttaan ja sen huomaa joukkueen menestyksessä. Loppukiri on pakollinen, koska vastustajat on lopussa pahoja.
<BR>
<BR>Blues: Riittääkö loppukiri ? Jokereita vastaan vieraissa ja muutenkin on pakko onnistua. Vaikea sanoa, yhdyn Takon raporttiin
<BR>
<BR>Kärpät: Potku ei kertakaikkiaan riitä pleikkareihin. Tai eihän sitä koskaan tiedä.
<BR>
<BR>Hifk: Kyllä se pääsee, mutta tippuu ekalla kierroksella Ipalle. Ei hätää Matikainen !
<BR>
<BR>Hpk: Kovalla tsempillä voi yllättää. Olisi oikein jos joukkue ei pääsisi !
<BR>
<BR>
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
<BR>2001-03-09 11:10, Sokos kirjoitti:
<BR>
<BR>Nyt kun pleikkarit lähestyy, ajattelin tehdä oman veikkauksen. Tässä on luomukseni..
<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
<BR>
<BR>Mun kaverilla on molemmat pleikkarit, sekä ykkönen että kakkonen. Mun mielestä se Playstation 2 on paljon tykimpi...
 

veikkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJT Järvenpää, Jokerit, Toronto Maple Leafs
Jos minun täytyy pleikkareita vertailla, niin kyllä se kakkonen on edeltäjäänsä parempi, vaikka molemmat ovatkin suoraan japsien anuksista. Pelaan tietokoneella enkä kenkälaatikolla!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
niin, ja maksat siitä itsesi kipeäksi.
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Juhaht:
<BR>Pelit ovat kyllä Pc:lle HUOMATTAVASTI halvempia kuin noille konsoleille-ainakin muutama kuukausi ilmestymisen jälkeen ... Minäkin ostin tossa pari viikkoa sitten GP3:n hintaan 99,- Meinaatko, että tuohon hintaan saisit pleikkarille 2:lle kunnon pelin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös