jombbis189
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen Ilves
Siellähän on tänään porukkaa kun Käärijän keikalla... Eikun muutama tuhat enemmän itse asiassa.
Joo näin olen ymmärtänyt myös. Ässillä ollut kovaa rokkia yleisömäärissä koko kauden.Porin pelit tullaan myymään loppuun. Mitä nyt viimeksi katsoin, niin perjantain peliin on enää seisomapaikkoja jäljellä.
Yli 11k on jo mennyt. Oma veikkaus 11500-12000.Joo näin olen ymmärtänyt myös. Ässillä ollut kovaa rokkia yleisömäärissä koko kauden.
Areena ei taida ihan loppuun myydä tänään. Oma veikkaus on jotain 10500 ja 11500 välillä.
Livessä kerrottiin, että yli 11000 yleisömäärä.Joo näin olen ymmärtänyt myös. Ässillä ollut kovaa rokkia yleisömäärissä koko kauden.
Areena ei taida ihan loppuun myydä tänään. Oma veikkaus on jotain 10500 ja 11500 välillä.
Toikin on loistava määrä. Viime kaudella ensimmäisessä Kärppä-sarjan pelissä oli 8301.Livessä kerrottiin, että yli 11000 yleisömäärä.
Ässäfanit huutakaa Ilves nurin ;).Paikanpäällä tänään. Toivotaan kovaa vääntöä kaukalossa ja tiukkaa peliä.
Toikin on loistava määrä. Viime kaudella ensimmäisessä Kärppä-sarjan pelissä oli 8301.
Veli @Lert Vai että Ilves voittaa kaksi kertaa Porissa peräkkäin ;)
Mikä jottei?
Miksi Ilveksen ja Ässien vertailuun pitäisi ottaa Tappara mukaan? (En nyt 2 maalin erolla tulisi julistamaan Tappara-agendaa tähän ketjuun) Ilveksellä on laaja hyökkäysarsenaali vs. Ässät.Perusteet: Ässät puolustaa hyvin jos pääsevät johtoon ja Ilveksellä ei ole niin laajaa hyökkäysarsenaalia mitä Tapparalla. Sen lisäksi Ilves konttasi runkosarjassa altavastaajille aina välillä. Myös Ilves on ensimmäistä kertaa tällä vuosituhannella ennakkoarvioissa näin selkeä suosikki joten paineet ovat sen mukaiset.
Ihan totta puhut. Tähän laittaisin vastavetona: Ilves ei ole vielä tänä keväänä hävinnyt peliäkään ja omissa ei ole soinut kertaakaan. Ässillä on moinen tapaturma päässyt tapahtumaan.Pitäisin mielessä, että Ässillä on tältä keväältä voittoprosentti 66%. Ilveksellä vastaava luku 0%.
Sinänsä mielenkiintoinen twisti, koska täällä sitten taas siskolla on tuoreehko seurustelusuhde kovan luokan ilveskannattajan kanssa.Itselleni lisämausteen tähän otatusten sarjaan tuo oman esikoispoikani, (suurehko Ilves-fani), tuoreehko seurustelusuhde porilaisen nuoren naisen kanssa.
Miksi Ilveksen ja Ässien vertailuun pitäisi ottaa Tappara mukaan? (En nyt 2 maalin erolla tulisi julistamaan Tappara-agendaa tähän ketjuun) Ilveksellä on laaja hyökkäysarsenaali vs. Ässät.
Vähän on jäänyt vielä piippuun mielestäni. Huudonkin puoleltaÄssäfanit huutakaa Ilves nurin ;).