Playoffs 2022 puolivälierät: Ilves (3.) – Kärpät (6.)

  • 214 989
  • 2 518

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Kärpillä nousi esiin taas yks uusi huippu maalivahti. Tuli mieleen muutaman vuoden takaa se Annunen. Eikö senkin noussut jossain pudotuspelisarjassa isoon rooliin?
Ja jos Marjamäki jatkaa ensi kauden niin ei tarvi olla nero että näkee Kärppien olevan ens kauden yksi suurimmista voittajasuosikki.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Ai täällä alettiin käymmään uudelleen läpi sarjan jäähyjä ja viheltämättä jääneitä. Pitäskö mennä eteenpäin. Eikö se yks tamperelainen näin aikanaan sanonu.
 

mpeso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pyry
Ihmeellistä kitinää buuaamisesta. Mäenalaselle buuattiin ja se vaan nyt kuuluu tähän. Sitä saa mitä tilaa. Olisivat tuomarit heittäneet sen pihalle siitä leikkaamisesta, niin olis muutamalla Kärppä-fanilla nyt parempi mieli.

Niin ja tulen buuaamaan jatkossakin Mäenalaselle. Luultavasti kevään MM-kisoissa samaisessa jäähallissa.
Tähän voisin kyllä sanoa että voi kyynel kun Mäenalainen pahoitti sinun mielen. Pleijareissa on nyt vaan kaikki keinot käytössä, ja välillä roiskuu ylikin. Itsehän en nähnyt sitä tilannetta leikkaamisena mutta katsoinkin matsia kärppä-lasien läpi.
 

Polvitaklaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Timo Koskelan pyydykset
Olipahan tohinat! Kärpät on kyllä kova joukkue ja Blomqvist todella vakuuttava maalivahti. Ilveksen osalta olen iloisesti yllättynyt siitä, että pelistä tuli lopulta playoffeihin noin tiivistä. Tai pelaajamateriaalista sen olisi uskonut, mutta Pahvi-Jokke ja kaverinsa eivät tuntuneet tuota puolta saavan runkosarjassa kuntoon millään, jos vertaa vaikka Tapparaan ja Jukureihin.

Varmasti siinä on historian painolastiakin mukana, mutta en edes uskaltanut toivoa enää voittoa sen jälkeen, kun sarja oli 2-2. Jos taas olisin Kärppien kannattaja niin minulla olisi tällaisen raastavan väännön jälkeen todella pahasti kultainen kravatti mankelissa jumissa, niin sanotusti.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Mainittakoon nyt vielä, että Mäenalanen ja Balasz on kohtuu hyviä kavereita, aivan kuten Sebok on monelle Kärppien pelaajalle. Kaverillista vittuilua varmaan enemmän kuin mitään loukkaantumisesta pilkkaamista.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaikkihan on suhteellista ja kampitukset leikkauksina näkevien buuaajien rinnalla kuka tahansa vaikuttaa objektiiviselta älyköltä.
Älä pelkää, et näyttäydy älykkönä.

Buuamisesta en ole kommentoinut mitään, itse pidän sitä todella typeränä käytöksenä. Mutta sitä on myös tuo sinun valkopyykkisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: GNR
Suosikkijoukkue
Ilves
Jotenkin olen elänyt vielä sellaisessa kuplassa, että jääkiekkokatsomo ei ole se mielensä pahoittajien pahin alue. Olin väärässä. Kyllä kärppäläiset nyt niin mielensä pahottivat kun joku oli buuannut jääkiekko pelissä. No ehkä se on vaan sitä ymmärrettävää pettymyksen purkamista: "hävittiin mutta noi on inhottavia epäurheiljamaisia buuaajia"
 

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Tånne sössötyksen sekaan kiitokset Kärpille ja kärppäfaneille tiukasta sarjasta. Blomqvist on hieno maalivahti.

Eteenpäin tepeksen kaatoon.

Tähän on pakko yhtyä vielä ihmettelyn kera ja oli sarjan suurin yllätys näin yksilötasolla. Galimov suli kaksi kertaa ja taustalta tulee noin rauhallinen ja teknisesti taitava nuori mies, että ihmetellä täytyy. Kunnon kultakimpale Kärpillä käsissä.
 

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Jotenkin olen elänyt vielä sellaisessa kuplassa, että jääkiekkokatsomo ei ole se mielensä pahoittajien pahin alue. Olin väärässä. Kyllä kärppäläiset nyt niin mielensä pahottivat kun joku oli buuannut jääkiekko pelissä. No ehkä se on vaan sitä ymmärrettävää pettymyksen purkamista: "hävittiin mutta noi on inhottavia epäurheiljamaisia buuaajia"
Kyllä ne pahimmat itkijät tulee sieltä teidän leiristä. Jo pelkkä Sakun luistelu Ilveksen päädyssä ja vilaisu kameraan saa kissimirrit sekaisin kauhusta.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kunnon kultakimpale Kärpillä käsissä.
Tämä. Aivan jäätävän kovaa suorittamista, eikä tainnut seitsemän pelin aikana lipsahtaa yhtään helppoa. Se eleettömyys ja tasaisuus huokui joka ottelussa alusta loppuun. Ei tietysti joutunut jatkuvasti nyt mitään urotekoja tekemään, mutta pystyi pitämään kokoajan tuntuman vaikka välillä oli pitkiäkin aikoja vähillä vedoilla maalillaan. Yksi asia mikä pisti vielä silmään, kun pelikatkoilla otti huikkaa, niin tuijotteli välillä takanaan kannustavan Ilveksen kannattajakatsomon menoa aivan täydellisen rauhallisena ja jotenkin siitä katseesta huokui, että ihan sama miten paljon huudatte, ei vaikuta mun tekemiseen. Helppo ennustaa valoisaa tulevaisuutta tälle kaverille.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tämä. Aivan jäätävän kovaa suorittamista, eikä tainnut seitsemän pelin aikana lipsahtaa yhtään helppoa. Se eleettömyys ja tasaisuus huokui joka ottelussa alusta loppuun. Ei tietysti joutunut jatkuvasti nyt mitään urotekoja tekemään, mutta pystyi pitämään kokoajan tuntuman vaikka välillä oli pitkiäkin aikoja vähillä vedoilla maalillaan. Yksi asia mikä pisti vielä silmään, kun pelikatkoilla otti huikkaa, niin tuijotteli välillä takanaan kannustavan Ilveksen kannattajakatsomon menoa aivan täydellisen rauhallisena ja jotenkin siitä katseesta huokui, että ihan sama miten paljon huudatte, ei vaikuta mun tekemiseen. Helppo ennustaa valoisaa tulevaisuutta tälle kaverille.

Eiköhän tuo ajatellut mielessään, että vielä joku kausi tulee Tampereen ykkösseuraan pelaamaan, kun kannatuskin on näköjään ykkösluokkaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eiks tää sarja päättynytkään seiskapeliin? Täällä peitset kalisee siihen malliin, että pakko olla vielä tulossa kasipeli.
Siis mitä höpötät? Seuraava peli on yhdeksäs peli, Kärpät voitti Oulussa pelatut kuudennen ja seitsemännen pelin, Ilves voitti kahdeksannen pelin eilen. Sarja on nyt 4-4. Game 9 vissiin Hakametsässä vappuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös