Playoffs 2021 välierät: HIFK (2.) – TPS (3.)

  • 60 846
  • 519

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Turha ruikuttaa asioista joihin ei voi joukkue itse vaikuttaa. Tämä taannoinen koronakaaos on yksi sellainen asia. Ihan varmasti hävitään tänäänkin jos joukkue alkaa miettimään tällaisia. Turhaa sinne kentälle on silloin edes mennä. Eivät mieti eikä mietitä mekään. Jengi kentälle ja kiekkoa jäähän.
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Nyt alkaa olla panokset kohdillaan. TPS pelaa finaalipaikasta! Ei ihan jokakeväistä herkkua ole tämä. Nousujohteista pelaamista playoffeissa oli viimeksi noin 11 vuotta sitten. Pienestä on asiat kiinni, kun Jasu nappasi jengin selkään Pelicans G5:ssa ja tähänkin sarjaan herättiin aikalailla viime hetkellä toisen pelin puolivälissä. Nyt ollaankin jo toiseen suuntaan katkopelissä. Nopea pelitahti ja lyhyt sarja luo kyllä hienoja tarinoita.

Ilmankos on HIFK jalat tukossa jos juostaan puolimaraton ennen peliä tällaiseen pelitahtiin. :) Nopein meni kuulemma alle tuntiin, mutta Pikkarainen jätti kertomatta kuka.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha ruikuttaa asioista joihin ei voi joukkue itse vaikuttaa. Tämä taannoinen koronakaaos on yksi sellainen asia. Ihan varmasti hävitään tänäänkin jos joukkue alkaa miettimään tällaisia. Turhaa sinne kentälle on silloin edes mennä. Eivät mieti eikä mietitä mekään. Jengi kentälle ja kiekkoa jäähän.
Juuri näin! Leuka pystyyn ja menoksi ja jos huonosti näyttää käyvän niin Anttalaista leukaan ;)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onnea Tepsille ottelusarjan voitosta! Toivottavasti menette päätyyn asti ja samalla täydennätte huikean tarinan. Raipe myös ansaitsee mestaruuden enemmin kuin Pekka Virta.

Liigan nopeimman jengin lisäksi näkisin teillä olevan potentiaalia päästä raumam bojkien ihon alle ja sitä kautta ottaa finaaleja haltuun. Lukolla on tunnetusti monia herkästi lämpiäviä pelaajia.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Parempi jatkoi. Ei mitään sarjaa voi voittaa pelaamalla neljä erää. TPS oli pelinopeampi ja halusi enemmän.

Sinänsä meillä ei olisi ollut mitään palaa Lukkoa vastaan, eli tämän jotenkin mielellään soi nuorelle TPS-jengille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täältä heti onnittelut turkkuse!

Kaipa tässä sarjassa pikkaisen teidän puolella tuli oltua. Hieno tarina myös Turussa ottaen huomioon mitättömät odotukset, suurehko määrä omia poikia isossa roolissa ja kesken välierän "puskista" tullut kakkosvahti joka löi luukut kiinni. Eiköhän saada viihdyttävä finaalisarja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Alba

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Onnea Tepsille ottelusarjan voitosta! Toivottavasti menette päätyyn asti ja samalla täydennätte huikean tarinan. Raipe myös ansaitsee mestaruuden enemmin kuin Pekka Virta.

Liigan nopeimman jengin lisäksi näkisin teillä olevan potentiaalia päästä raumam bojkien ihon alle ja sitä kautta ottaa finaaleja haltuun. Lukolla on tunnetusti monia herkästi lämpiäviä pelaajia.
Millä tavoin raipe ansaitsee mestaruuden ennemmin kuin Virta? Ihan puhtaasti mielenkiinnosta utelen.

Finaaleista tulee kautta aikain epätasaisimmat. Lukko suvereenisti mestariksi otteluvoitoin 3-0.
Tepsille hatunnosto hienosta kaudesta.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Kiitos hyvästä vastuksesta HIFK. Varsinkin viimeinen peli oli huikeaa fyysistä vääntöä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onnea vaan Tepsille. Parempi tän lopulta voitti ihan kiustatta, ja kun veitte vielä molemmat jatkoajat, niin alleviivaa sitä, että olitte jotenkin valmiimpia ja nälkäisempiä. Tepsi nukkui sarjassa alun ja IFK keskikohdan. Meillä isot pojat petti, siinä ratkaisu.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IdrottsFöreningen Kamraterna
Ei saatana mun elämänhalu on valunut pois. Tavataan haudassa joskus
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Millä tavoin raipe ansaitsee mestaruuden ennemmin kuin Virta? Ihan puhtaasti mielenkiinnosta utelen.

Finaaleista tulee kautta aikain epätasaisimmat. Lukko suvereenisti mestariksi otteluvoitoin 3-0.
Tepsille hatunnosto hienosta kaudesta.

Lol sit mä heräsin :D
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Länsi-Viipuri lyöty!! Kiitos jätkät! Kiitos Emppu ja VG-62!! Olen helvetin ylpeä, selvittiin sääleihin, vaikka piti olla pohjasakkaa!

-stouni
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IdrottsFöreningen Kamraterna
Vittu mä lähen tekee itsemurhan
Edit, Olin erittäin pettynyt, turhautunut ja surullinen, älkää tehkö johtopäätöksiä tästä viestistä
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pojat pelas hyvin
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Millä tavoin raipe ansaitsee mestaruuden ennemmin kuin Virta? Ihan puhtaasti mielenkiinnosta utelen.
Raipe on herrasmies viimeisen päälle, kun taas Pekka Virta on jättänyt vastenmielisen itkijän kuvan. Nämä toki mielikuvia, joten jokaisella oma sellainen.

Enkä laskisi Tepsiä ulos laskuista yhtään. Pelkkää aliarviointia kauden alusta asti ja nyt ollaan ilman paineita finaalissa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pettymys on ihan järkyttävä, ei voi muuta sanoa. Viimeksi harmittanut 2016 yhtä paljon.

TPS:lle kaikkea hyvää jatkoon ja onnittelut voitosta. Kyllä mä jostain syystä sitä mestaruutta enemmän turkuun toivon kun raumalle.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mun mielestä tämä oli äärimmäisen rehti sarja ja julmetun hyvää kiekkoa!

HIFK laittoi TPS:n ruton ahtaalle tänään mutta TPS onnistui kaivamaan jotenkin voiton kuten niin monesti runkosarjassakin ahtaalla ollessaan.

Kiitos!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Valtava pettymys, mutta ei mahda mitään. Hienoa, että ylipäätään päästiin edes pelaamaan näitä pelejä. Lähellä oli ettei olisi edes mahdollisuutta saatu. TPS oli parempi kuin mitä odotin ja IFK heikompi, mutta joukkuetta jonka läpi on myllännyt korona ei tulisi mieleen alkaa arvostelemaan, vaikka muuan Leskisen otteet vituttaakin, mutta kuka tietää kuinka pahasti hän oli keskenkuntoinen.

TPS:lle tsempit finaalipeleihin! Kova on vastus siellä, mutta ainahan kaikki ovat mahdollista ja olihan tuo teidän viimeinenkin mestaruus tuhkimotarina. Sekin oli sen vuosikymmenen avausmestaruus.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Kuka tekee adressin? Finaaliin TARVITAAN yleisöä paikan päälle. Joku laittaa pystyyn niin lupaan saada kasaan vähintään 500 allekirjoittajaa.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IdrottsFöreningen Kamraterna
Haistakaa vaan kaikki pitkät paskat tästä sarjasta, parempi voitto, mä vetäydyn nyt kuoleman nurkkaan
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt ehkä jossain muuallakin kuin Turussa tiedetään mitä ollaan puhuttu kun puhutaan joukkueesta joka on sitkeä kuin tilliliha.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään lähtee. Kieltämättä vahvaa bon voyage -tunnetta ilmassa. Tepsillä vastassa paras joukkue koskaan, ikinä, missään… Onko Hifkillä heittää tällä kerralla toimitusjohtajaa penkin taakse? Vai mennäänkö Pikkaraisella loppuun saakka?

Tässä vielä tulokset sarjan peleihin jo ennakkoon:
Hifk-TPS 2-3 ja
Hifk-TPS 4-3 ja
TPS-Hifk 3-0
TPS-Hifk 3-2

Pelattiin näköjään ihan turhaan.

Onnea Hifkille ”ryminäpronssin” hankintaan…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös