Playoffs 2021 finaalit: Lukko (1.) – TPS (3.)

  • 115 973
  • 1 114

ipe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, paljon kivampaa nauttia mestaruudesta kuin provoilla häviäjille, saati sitten provosoitua väsyneistä kuittiyrityksistä. ;-)
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Pysytte aina pikkuveljenä, mutta oli kyllä mukavaa että välillä mestaruudet menee näihin sympaattisin pikkukyliin. Onnea sinne!

Kyllä isoveljellä taitaa olla aika hankalaa vaivaa sitten. Vaikea nähdä palloseuran muuten Lukon edelle jatkossakaan. No peli näyttää
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Herkkää porukkaa.

Jatkakaa juhlia, ootte ne ansainneet.

En mä tosissani oo, kunhan koitin vieläkö mestaruudenkin jälkeen joku lähtee jallituksiin. Te ootte vielä sen verran kokemattomia voittamisesta et ymmärrän ettei vielä osaa juhlia arvokkaasti.

Ei mulla tästä enempää. Hopea meille, kulta teille. Ens kaudella mitataan pippelit uudelleen ja meillä on edelleen isompi. Over and out.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Herkkää porukkaa.

Jatkakaa juhlia, ootte ne ansainneet.

En mä tosissani oo, kunhan koitin vieläkö mestaruudenkin jälkeen joku lähtee jallituksiin.

Koomista selittelyä ketjun ainoalta, jolla mennyt tunteisiin ja yrittänyt edelleen provoilla. Onnistumisprosentti voi olla aika heikko, kun kohteena Suomen tämän hetken onnellisimmat lätkäfanit.

Jatketaan syksyllä.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Pikkuveljinä? Mä en ymmärrä, eihän Raumalla ja Turulla ole mitään "derbyä".

En minäkään tätä derbyksi kutsuisi enkä pikkuveljeksi. Ihan on iso seura ja rahaa on omasta takaa eikä tehdä tappiota 2 miljoonaa vuodessa.

Monille toki turku-rauma asettelu on kyllä jollain tapaa derbymäinen ja ”vihaa” löytyy kummaltakin puolelta. Tuntuu kuitenkin, että enemmän on Rauman suunnalla niitä, jotka ottavat nämä kohtaamiset verenmaku suussa. Kai se on jollain tavalla ymmärrettävää. On niitä Turussakin, mutta ei vedä vertoja vanhoille Tampereen kohtaamisille.

Luulisi että Raumalla kiinnostaisi kuitenkin vielä enemmän ässät? Se on lähempänä derbyä maantieteellisesti.

Onnea Lukolle vielä mestaruudesta! Ylivoimaisesti paras joukkue tällä kaudella, vaikka tämän kauden Tepsi meneekin omiin suosikkijoukkueisiin kun kokoonpanoja mietitään.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Joo turha turkulaisten on yrittää päästä derbyapajille. Meillä on jo kumppani, yrittäkää te saada TuTo takaisin liigaan.

Me ei harrasteta salarakkaita.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Monille toki turku-rauma asettelu on kyllä jollain tapaa derbymäinen

Mun mielestä länsirannikon kamppailuissa oli enemmän tunnetta 1990-luvulla, pätee myös TPS:n ja Ässien välisiin otteluihin (YouTubesta löytyy materiaalia). Osaltaan varmaan johtui siitä, että kaikilla kolmella joukkueella meni vahvasti 1990-l puolivälissä ja TPS ja Lukko kohtasivat kahdesti peräkkäin välierissä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kyllähän itse miellän Lukko-TPS asetelman jonkin verran derbymäiseksi, vaikka TPS ei se verivihollinen ole. Lukko-Ässät tietenkin se kovin derby. Tämän jälkeen Lukon rivalryissä esiintyy Tappara, Kärpät ja neljäntenä TPS.

(En miellä kyllä Tapparaa ja Kärppiä derbyiksi, vaan enemmänkin verivihollisiksi. TPS on puolestaan osittainen derby, molemmat joukkueet kun länsirannikolta ovat.)
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
En oikein itse näe TPS tällä kertaa edes turkulaisena joukkueena. Jotenkin vain nimet Urama, Moisanen, Rintanen jne. mieltää niin raumalaisiksi, että haluamattani TPS kalskahtaa niin kovin paljon Lukolta. Jopa Westerlund on valmentajauransa ensiaskeleita ottanut Raumalla. Joukkueen nimi on vaihdettu toiseksi. Enpä kovin tavoitteelliseksi tai edes mielekkääksi katso taistella raumalaisia kiekkovaikuttajia vastaan.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Eikös tästä juuri synny hyvä derby, kun kaksi "raumalaista" joukkuetta vastakkain?
Omasta puolestani täällä Turussa saadaan jatkossakin heitellä Tampere ja Helsinki vitsejä ja muistella kaiholla Jokerifanien välistä derbyaikaa. Ei siihen sekaan enää raumalaisia kaivata.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ipe_
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös