eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Suomen mestari 2021
Monille toki turku-rauma asettelu on kyllä jollain tapaa derbymäinen
Mun mielestä länsirannikon kamppailuissa oli enemmän tunnetta 1990-luvulla, pätee myös TPS:n ja Ässien välisiin otteluihin (YouTubesta löytyy materiaalia). Osaltaan varmaan johtui siitä, että kaikilla kolmella joukkueella meni vahvasti 1990-l puolivälissä ja TPS ja Lukko kohtasivat kahdesti peräkkäin välierissä.

"My name is TJ Markiewicz, I'm a real person."

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Washington Capitals, Chelsea FC
Kyllähän itse miellän Lukko-TPS asetelman jonkin verran derbymäiseksi, vaikka TPS ei se verivihollinen ole. Lukko-Ässät tietenkin se kovin derby. Tämän jälkeen Lukon rivalryissä esiintyy Tappara, Kärpät ja neljäntenä TPS.

(En miellä kyllä Tapparaa ja Kärppiä derbyiksi, vaan enemmänkin verivihollisiksi. TPS on puolestaan osittainen derby, molemmat joukkueet kun länsirannikolta ovat.)

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalastajakylän Lukko
En oikein itse näe TPS tällä kertaa edes turkulaisena joukkueena. Jotenkin vain nimet Urama, Moisanen, Rintanen jne. mieltää niin raumalaisiksi, että haluamattani TPS kalskahtaa niin kovin paljon Lukolta. Jopa Westerlund on valmentajauransa ensiaskeleita ottanut Raumalla. Joukkueen nimi on vaihdettu toiseksi. Enpä kovin tavoitteelliseksi tai edes mielekkääksi katso taistella raumalaisia kiekkovaikuttajia vastaan.

☆☆☆Helvetti jäätyi keväällä 2021☆☆☆

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalastajakylän Lukko
Eikös tästä juuri synny hyvä derby, kun kaksi "raumalaista" joukkuetta vastakkain?
Omasta puolestani täällä Turussa saadaan jatkossakin heitellä Tampere ja Helsinki vitsejä ja muistella kaiholla Jokerifanien välistä derbyaikaa. Ei siihen sekaan enää raumalaisia kaivata.

☆☆☆Helvetti jäätyi keväällä 2021☆☆☆
(1)
  • Tykkää
Reactions: ipe_
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy