Pudotuspelien avauskierroksen parit ovat selvillä, joten avataan perinteinen veikkausketju. Säännöt kopioitu edellisen kauden ketjusta. Ensimmäinen ottelu pelataan 16.5.2021 klo 02:15.
Eli pudotuspelien otteluparien ja sarjojen oikeaa lopputulosta olisi tarkoitus veikkailla. Kierros kerrallaan edetään ja Stanley Cup -Finaaleissa sitten totutusti voittomaalin tekijä sekä Conn Smythen voittaja -veikkaus otetaan mukaan.
Lihavoi joukkue, jonka ennustat kyseisen sarjan voittajaksi ja tulos perään. Pisteet varmasti kukin voi laskea itse, kunnes kierrokset on pelattu loppuun. Viime vuonna pisteidenlaskujärjestelmä oli hyvä, joten sillä on hyvä mennä tänäkin vuonna:
- 1 piste oikeasta jatkoonmenevästä joukkueesta
- 1 piste oikeasta sarjan lopputuloksesta
Yht. 2 pistettä, mikäli molemmat oikein.
(Nämä ei vielä ajankohtaisia, mutta otetaan esille jo hyvissä ajoin)
- 1 piste oikeasta Stanley Cupin ratkaisevan ottelun lopputuloksen (maalit) veikkauksesta
- 1 piste oikeasta Stanley Cupin ratkaisevan ottelun voittomaalin maalintekijän veikkauksesta
- 1 piste oikeasta Conn Smythe -palkinnon voittajan veikkauksesta
Tästä voi kopioida, niin ei tarvitse jokaisen itse raapustella.
Keskinen divisioona
Carolina Hurricanes - Nashville Predators
Florida Panthers - Tampa Bay Lightning
Itäinen divisioona
Pittsburgh Penguins - New York Islanders
Washington Capitals - Boston Bruins
Pohjoinen divisioona
Toronto Maple Leafs - Montreal Canadiens
Edmonton Oilers - Winnipeg Jets
Läntinen divisioona
Colorado Avalanche - St. Louis Blues
Vegas Golden Knights - Minnesota Wild
Eli pudotuspelien otteluparien ja sarjojen oikeaa lopputulosta olisi tarkoitus veikkailla. Kierros kerrallaan edetään ja Stanley Cup -Finaaleissa sitten totutusti voittomaalin tekijä sekä Conn Smythen voittaja -veikkaus otetaan mukaan.
Lihavoi joukkue, jonka ennustat kyseisen sarjan voittajaksi ja tulos perään. Pisteet varmasti kukin voi laskea itse, kunnes kierrokset on pelattu loppuun. Viime vuonna pisteidenlaskujärjestelmä oli hyvä, joten sillä on hyvä mennä tänäkin vuonna:
- 1 piste oikeasta jatkoonmenevästä joukkueesta
- 1 piste oikeasta sarjan lopputuloksesta
Yht. 2 pistettä, mikäli molemmat oikein.
(Nämä ei vielä ajankohtaisia, mutta otetaan esille jo hyvissä ajoin)
- 1 piste oikeasta Stanley Cupin ratkaisevan ottelun lopputuloksen (maalit) veikkauksesta
- 1 piste oikeasta Stanley Cupin ratkaisevan ottelun voittomaalin maalintekijän veikkauksesta
- 1 piste oikeasta Conn Smythe -palkinnon voittajan veikkauksesta
Tästä voi kopioida, niin ei tarvitse jokaisen itse raapustella.
Keskinen divisioona
Carolina Hurricanes - Nashville Predators
Florida Panthers - Tampa Bay Lightning
Itäinen divisioona
Pittsburgh Penguins - New York Islanders
Washington Capitals - Boston Bruins
Pohjoinen divisioona
Toronto Maple Leafs - Montreal Canadiens
Edmonton Oilers - Winnipeg Jets
Läntinen divisioona
Colorado Avalanche - St. Louis Blues
Vegas Golden Knights - Minnesota Wild