PK-seudun kärppäfanien ”julkinen olohuone”?

  • 4 318
  • 8

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Koetin tuossa kaivaa vanhoista ketjuista tietoa siitä, mihin PK-seudun Kärppäfanit kokoontuvat - jos kokoontuvat - katsomaan Kärppien otteluita telkkarista. Ei löytynyt. Olen jonkun kerran ollut katsomassa otteluita Sellon ja Ison Omenan O'Learyssä ja joskus keskustan Sports Academyssä, mutta tuntuu siltä, että valittu paikka on ollut väärin. Onko nykyään tavallisin paikka katsella matseja O'Learys Bakers (Mansku 12), vai edelleen ikivanha Sports Academy, ehkä Elmo, vai missä yleensä kohtaisi samanhenkistä porukkaa (silloin kun Kärpät ei pelaa HIFK:iä vastaan Helsingissä)? Mielessä olis se, että jos katsoisi tuon huomisen Salzburg-matsin tai sitten lauantain HIFK-matsin jossain "julkisessa olohuoneessa".
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
EtäKärppien yhteistyöpaikkana toimii tällä kaudella O'Learys Bakers. Meidän nettisivuilta löytyy myös lisätietoa jäseneduista, joihin kannattaa tutustua mikäli paikassa viihtyy!

TV-pelejä tuli aikoinaan seurattua enemmän, viime vuosina tämä on ollut kaikin puolin vähäisempää, niin minulla kuin muillakin. Vaikea yhtälö, kun kaikki pelit näkyvät kuitenkin kaikilla kotonakin. CHL tässä toki tekee poikkeuksen, tuskin kovin moni viitsii CMorea hommata, kun saa vain pari peliä kuussa.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Myös Turun alueen paikat kiinnostaisi. Kenelläkään tietoa näkisikö mistään kuppilasta tämän iltainen CHL-matsi?
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
EtäKärppien yhteistyöpaikkana toimii tällä kaudella O'Learys Bakers.

BTW, tsekkasin tuossa eilettäin, että Kärpät-Sport näkyisi Bakersissa, ja aikomus olisi mennä sinne katsomaan Jokisen paluuottelua. Ovatko muut PK-seudun Kärppäfanit ajatelleet katsovansa matsin paikan päällä, kotisohvalta vai vaikkapa Bakersissa?
 
BTW, tsekkasin tuossa eilettäin, että Kärpät-Sport näkyisi Bakersissa, ja aikomus olisi mennä sinne katsomaan Jokisen paluuottelua. Ovatko muut PK-seudun Kärppäfanit ajatelleet katsovansa matsin paikan päällä, kotisohvalta vai vaikkapa Bakersissa?
Itse olen viikonloppuna juurikin Helsingissä ja jotain paikkaa olen miettinyt mihin mennä matsia katsomaan. Tuonne voisi tulla, jos siellä seurakin olisi jo valmiina. Minkälainen ruokapolitiikka tuolla on?

Ps. Kylläpä sylettää, että tuo IFK-Kärpät sattuu olemaan viikon liian myöhään. Tai oma reissu viikon liian aikaisin. Hienoa olisi ollut päästä näkemään Jokinen samalla reissulla livenä.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Minkälainen ruokapolitiikka tuolla on?

Bakersilla saattaa olla omat erikoisuutensa, en tiedä, mutta tuossa Sellon O'Learyssä on tarjolla tuollaista perusruokaa: ranskalaisia, hampurilaisia ja sellaisia. Ovat kyllä ihan syötäviä, mutta O'Learyn hintatasoa ylipäätään on vaikea haukkua matalaksi. Laitetaan tästä linkki, jos haluat tutkia tarkemmin: Bakers | O'Learys Finland
 
Bakersilla saattaa olla omat erikoisuutensa, en tiedä, mutta tuossa Sellon O'Learyssä on tarjolla tuollaista perusruokaa: ranskalaisia, hampurilaisia ja sellaisia. Ovat kyllä ihan syötäviä, mutta O'Learyn hintatasoa ylipäätään on vaikea haukkua matalaksi. Laitetaan tästä linkki, jos haluat tutkia tarkemmin: Bakers | O'Learys Finland
Joo olin uskomattoman oma-aloitteinen ja katsoin ihan itse tuon viestini jälkeen. :D Kaipa tuo pienessä krapulakännissä välttää. Eikä lomareissulla tunnetusti ole budjettia.
 

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Nostetaan. Onko huomenna menossa porukkaa O’Learys Bakersiin katsomaan peliä? Vai menevätkö kaikki Helsingissä olevat hallille asti?
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hallille luonnollisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös