Minun mielestäni hinta on taas noussut, kuten se vuosittain on tupannut tekemään. Mutta kerran se vaan kirpaisee.Ihme ettei hinta ole noussut viime vuodesta vai oliko se viimevuonna 29e?
Vai että Vanhatalo oli Pitsiäkin mukamas ideoimassa 1993? Uskallan kyllä olla pikkusen eri mieltä tästä, mutta samapa se senpuoleen vaikka olisi ollutkin. Minun tietääkseni ne olivat Jari Laiho ja Timo Johansson jotka turnauksen kehittelivät Turun legendaarisen Säästöpankkiturnauksen pohjalta.
Vai että Vanhatalo oli Pitsiäkin mukamas ideoimassa 1993?
Tuollahan se Lukon sivuilla lukee, eli on: Rauman LukkoTätä taitaa joka vuosi joku kysyä, mutta onko tietoa näkyykö pitsiturnaus striiminä jostain päin nettiä? Kun ei paikalle pääse, niin pitää seurata jollain muulla tavoin.
Jännää nähdä, joko Duffelin kädenjälki näkyy pelissä,
vai mennäänkö vielä hurlumhei meiningillä kesäfiiliksissä.
Vaan jos se perhanan Murphy on nuijan varressa,Olen saletti että RD:n öljyiset kädenjäljet näkyvät Lukon pelissä jo pitsiturnauksessa. Lisäksi kun katson teidän hyökkäysmateriaalia, niin luulisi pelaajilta löytyvän taistelutahtoa sillä omiin silmiini teillä on lauturin tontille ylitarjontaa ns. tulosyksikön laitureista.
Onkos muuten ameriikan apuja vielä nähty Kortelan ABC:llä?
Niin muuten, tuli mieleen että Pitsiturnauksessa on hieman totutusta poikkeavat parkkeerausjärjestelyt....... mennyt. Töyryntien parkkipaikka on jo parina viime vuotena ollut turnauspäivänä karvan vaille yhdeksän kuin nuijalla täyteen isketty, viime kesänä ei edes kadun varteen saanut biiliä mahtumaan.....viimeistään puoli yhdeksältä kärkkymässä.