Pitkävetovinkki

  • 1 123
  • 11

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Anteeksi moderaattorit ym., mutta tänään on vuoden paras päivä pitkävedossa joten ajattelin ilahduttaa jatkoajan asiakkaita tällä informaatiolla. Näin jokainen voi hankkia kausarirahat joukkueesta ym. riippumatta.
Tänään Suomen petsarit käyvät kuumana kahteen kohteeseen, ne ovat 10 2 ja 11 2. Kups pelaa junnuilla tänään Interiä vastaan ja Inter taas on ottanut miehensä pois VG-62:sta, jolloin TPK tulee pelattavaksi.
Eli pääkohteet:
10 2
11 2
apukohteet:
8 2
13 2
16 2
17 2
Itse olen sijoittanut useamman pelimerkin näihin kohteisiin. Annan vinkin ns. kesälomalahjana. Moderaattori voi sulkea ketjun tai poistaa viestin.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Kempes

Aihe on oikein hyvä näin kesälomalle, mutta kun ei kerran kiekosta ole kyse, tämän ketjun olisi voinut käsitellä tuolla vapaan keskustelun puolella. Eli eiköhän tämä tästä kohtapuoliin siirretä vaparin puolelle.

Mitä itse asiaan tulee, kolme kakkosta samalla lapulla ei pidä juuri koskaan. Todennäköisyydet sotii niin paljon vastaan, että sen enempää tutkimatta asiaa olisin pelaamatta.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Juhannustunnelmissa lisäisin kommentin:

TPK on hyvä,Inter ei yhtä hyvä.Itseään voi illalla kiduttaa pelaamalla Jamaikaa.Honduras myös hyvä kohde.
Eli 10 2,15 1 ja 21 1.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
KIITOS

Kempesille kiitos. Otin kohteet suosituksen mukaan ja nettosin panoksen noin kertoimella 6. Olin itsekin pohtimassa osin samoja, mutta TPK:n olisi kyllä jäänyt pois, mutta perustelusi riitti.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvät vinkit oli. Empä saanut riviä Viikingit-TPK-Inter enää sisään ku voittokatto oli ylitetty... Kuitenkin mukana on vielä rivit: TPK-Inter-Australia, TPK-Inter-Paraquay, ja TPK-Inter-Haka+1:HJK x.
 

Marian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keravan Shakers
Kiinni!

Iskin vinkkiisi kuin sika limppuun ja laitoin Interin ja TPK:n yhdistettynä Suomeen ja 60 mk tuotti 550 mk! Kiitos tästä Kempes ja näitä lisää!!
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Moderaattorit
Halusin vain eilen välittää informaation mahd. nopeasti, siksi laiton sm-liiga keskustelun puolelle. Täältä sitä kukaan ei olisi huomannut. Ja eilen oli TIETOA, ja halusin ilahduttaa muita. Tietysti kakkosrivit näyttävät aika uskomattomilta, mutta eilen oli kaikkiin perustelut. Kehumatta enempää, voisin eilisillä tuotoilla ostaa useamman IFK:n kausarin, sen verran hyvin natsasi. Ja vielä on muutama lappu odottamassa esim. assyriskalla tulee lunastusta ja näillä Norjan +1-kohteilla. Mutta jos joskus tulee tosi 'seinävarmoja' kohteita, informoin teitä jatkoaikalaisia. Miksikään päivittäiseksi vihjaajaksi en ala, vaikka kyvyt siihen riittäisivät. Hauskaa juhannusta!
 
F

Flonaldo

Mistähän kaikki ovat saaneet käsityksen ettei vapaan keskustelun puolelta viestejä muka huomata? Näin kesäaikaanhan tämä puoli on itse asiassa aktiivisempi kuin liigakeskustelu. Tänne saa minun puolestani laittaa vetovinkkejä, niin paljon kuin sielu sietää, itsekin pelaan MLB:tä keskimäärin 100+ euroa yössä. Mutta pidetään ne viestit tosiaankin täällä oikealla alueella. Ja kaikille vedonlyöntikeskustelusta kiinnostuneille laitetaan tähän linkki <a href=http://user.sgic.fi/~jal>Jalin laboratorioon</a>
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Flonaldo
Asia harvinaisen selvä! Jal:n sivut ovat ihan hyvät, mutta siellä on liikaa ns. penskoja, jotka vihjaavat mitä sattuu. Kannattaisiko teidän avata joku pelikeskustelu palsta, jonne otetaan ainoastaan täysi-ikäisiä vihjaajia ja petsareita kirjoittajiksi? Veikkiksenkin palsta suljettiin aikoinaan, kun siitä tuli lasten temmellyskenttä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä ainakin seuraan kesäisin tätä vapaata keskustelua huomattavasti enemmän kuin liigapuolta. Sitä tulee vilkaistua pari kertaa päivässä - ehkä. En jaksa jatkuvasti lukea niitä "tulee-eipäs tulekaan"-juttuja ja paljoa muuta sieltä ei näin kesäisin löydy.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mä käyn kanssa täällä useasti päivässä, kun eihän tuolla SM-liiga puolella ole kuin kiistelyä Penan toimista tällä hetkellä.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Kesäisin täällä ja NHL:n keskusteluissa. Talvella Liigan/NHL:n puolella enemmän. Eli vihjeitä tänne vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös