Sytyn.
09.02.2024 klo 19.21 #51 M Mortal Jäsen Suosikkijoukkue ILVES Sytyn. Liitteet 20240209_191852.jpg 442,6 KB · kertaa luettu: 271
12.02.2024 klo 17.05 #52 K Kuopionkukko Jäsen Suosikkijoukkue KalPa, Red Wings, ManU, Kups Miksi täällä ei ole vielä ketjua liigan isomunasimmat pelaajat tai ruskeasilmäiset pelaajat
12.02.2024 klo 23.33 #53 K Kiuru Jäsen Suosikkijoukkue 1897 & Pimeä Aitio Kuopionkukko kirjoitti: Miksi täällä ei ole vielä ketjua liigan isomunasimmat pelaajat tai ruskeasilmäiset pelaajat Laajenna klikkaamalla Voithan perustaa nämä itse, kun tietoa ilmeisesti löytyy.
Kuopionkukko kirjoitti: Miksi täällä ei ole vielä ketjua liigan isomunasimmat pelaajat tai ruskeasilmäiset pelaajat Laajenna klikkaamalla Voithan perustaa nämä itse, kun tietoa ilmeisesti löytyy.
Mainos Perinteinen talviralli lumisessa Ruotsissa. Lähde kokemaan ralli kirpeässä talvisäässä, pöllyävä lumi, höyryävän kuuma kahvi ja lämmin sauna pitkän päivän päätteeksi. Varaa WRC Ruotsin ralli nyt!
12.02.2024 klo 23.45 #54 K Kuopionkukko Jäsen Suosikkijoukkue KalPa, Red Wings, ManU, Kups HOOLIGAN_ kirjoitti: Voithan perustaa nämä itse, kun tietoa ilmeisesti löytyy. Laajenna klikkaamalla Ehdottomasti. Monet joutuu teippaa elimet reiteen kiinni ihan että saa pöksyt edes jalkaan. Kunhan vain hämmästelin asiaa
HOOLIGAN_ kirjoitti: Voithan perustaa nämä itse, kun tietoa ilmeisesti löytyy. Laajenna klikkaamalla Ehdottomasti. Monet joutuu teippaa elimet reiteen kiinni ihan että saa pöksyt edes jalkaan. Kunhan vain hämmästelin asiaa
13.02.2024 klo 13.19 #55 S Sivustakatsoja Jäsen Suosikkijoukkue Kärpäsen Karelin. Kuopionkukko kirjoitti: Miksi täällä ei ole vielä ketjua liigan isomunasimmat pelaajat tai ruskeasilmäiset pelaajat Laajenna klikkaamalla Lahessa aina tasaisin väliajoin JYP:in vieraillessa ( nykyisin Ilveksen vieraillessa ) kuullun " PARTURIIIIIIIIIIN " ja " ARMEIJJAAAAAAAN " huutojen myötä voidaan todeta, että erittäin tärkeä ketju. Oiskohan sivari liigakendojanarit seuraava ?
Kuopionkukko kirjoitti: Miksi täällä ei ole vielä ketjua liigan isomunasimmat pelaajat tai ruskeasilmäiset pelaajat Laajenna klikkaamalla Lahessa aina tasaisin väliajoin JYP:in vieraillessa ( nykyisin Ilveksen vieraillessa ) kuullun " PARTURIIIIIIIIIIN " ja " ARMEIJJAAAAAAAN " huutojen myötä voidaan todeta, että erittäin tärkeä ketju. Oiskohan sivari liigakendojanarit seuraava ?
13.02.2024 klo 14.23 #56 V Vyuola Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Roki Kuopionkukko kirjoitti: Ehdottomasti. Monet joutuu teippaa elimet reiteen kiinni ihan että saa pöksyt edes jalkaan. Kunhan vain hämmästelin asiaa Laajenna klikkaamalla Harmi kun Nick "BDN" Ritchie lähti Saksan maalle, taitaa kaverin muna olla vielä osittain TPS:n fanikulmassa.
Kuopionkukko kirjoitti: Ehdottomasti. Monet joutuu teippaa elimet reiteen kiinni ihan että saa pöksyt edes jalkaan. Kunhan vain hämmästelin asiaa Laajenna klikkaamalla Harmi kun Nick "BDN" Ritchie lähti Saksan maalle, taitaa kaverin muna olla vielä osittain TPS:n fanikulmassa.