Pitäisikö Kärppien palkata Juhani Tamminen päävalmentajaksi?

  • 7 205
  • 27

Tami Kärppiin?

  • Kyllä

  • Ei


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitäs sitä kaunistelemaan, Kärpät on kriisissä. Peli on sekaisin kuin se kuuluisa seinäkello ja vastustaja käy hakemassa ilmaiset pisteet Raksilasta kerta toisensa jälkeen. Näennäisesti tilanne on sarjataulukossa vielä kelvollinen, mutta oliko se nyt että viimeiseen kymmeneen peliin on tullut se kymmenen pistettä joten kyllä se kriisiä pukkaa.

Ja kukapa muukaan olisi tähän tilanteeseen parempi vaihtoehto kuin itse Aurinkokuningas, jääkiekkoleijona #79 Juhani Tamminen. Tami aloitti ja loi Kärpissä buumin yli 20 vuotta sitten, nyt olisi aika ikään kuin sulkea ympyrä ja tulla viemään projekti loppuun. Tami toisi varmasti ihan erilaista tekemisen meininkiä tuohon ummehtuneeseen organisaatioon kuin nämä nykyiset puuhastelijat.

Porin Ässät päätti jostain käsittämättömästä syystä jättää Tamin palkkaamatta ja otti tilalle jonkun Kari Kivisen, toki itse pidän todennäköisempänä että Tami ei tarttunut tarjoukseen ja jäi odottamaan isompaa kalaa. Pian sellainen voisi olla saatavilla jos Kärppien nykyinen taaperrus jatkuu.

Juhani Tamminen Kärppiin one more time, I assume?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kärppien valmistautuminen kauteen 95 %. Kyllä te tiedätte, 95-50. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että nyt on ison muutoksen paikka.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tamihan on sanonut, että koko Kärppien nousu 2000-luvun huippuorganisaatioksi on pitkälti hänen ansiotaan. Nyt kun ote on lipeämässä, niin kyllähän siinä on vain yksi mies joka sen ympyrän pystyy sulkemaan ja uudelleen avaamaan.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mun nähdäkseni Kärppien kausi on ns. ohi ellei merkittäviä muutoksia tehdä. Tamin paluu olisi merkittävä muutos, joten ehdottomasti peukku tälle. Kyllä tuo Kärpät Oy:n touhu on muutenkin niin pystyyn kuollutta, että ehdottomasti Aurinkokuningas Kärppäklubille ja Martin Bergeron ykkösen sentteriksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
yksi mies joka sen ympyrän pystyy sulkemaan ja uudelleen avaamaan

Kun ympyrä sulkeutuu ja sitä jatkaa seuraavaan ympyrään, on tuloksena ääretön. Ja eittämättä Juhanin toinen tuleminen takaisi Kärpille ikuisen onnen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ehdottomasti Tami takaisin, ensimmäisenä isona muutoksena toisi viinerit takaisin palavereihin. Noita hyviä aikoja moni entinen kärppäpelaaja on muistellut lämmöllä petopodissa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kun ympyrä sulkeutuu ja sitä jatkaa seuraavaan ympyrään, on tuloksena ääretön. Ja eittämättä Juhanin toinen tuleminen takaisi Kärpille ikuisen onnen.
Hyvin sanottu, veli VK! Buumi ei lopu koskaan, se on ajan ja äärellisyyden yläpuolella.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kannatan Juhani Tammisen palkkaamista ihan mihin tahansa tehtävään, ihan milloin ja missä tahansa. Tami itse on sitä mieltä, että kaiken hän pystyy hoitamaan, joten siinä on jo onnistumisesta puolet.

Tällä hetkellä ehdokkaani seuraavaksi presidentiksi on Jouni Hynynen, mutta jos Tami ilmoittautuu kilpaan, niin hän menee kyllä Hynysenkin ohi. Hynynen ehtii kyllä päästä presidentiksi Taminkin jälkeen.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Arvostan ketjunavauksen hyvin korkealle ja sama lupaus mitä Ässien kanssa - Tami koutsiksi ja minä ostan kausikortin
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Peliä nyt saatanan hiiret!! Ja näin Kärpät alkaa voittamaan otteluita. Jatkuvalla 60 minuutin paineella kun mennään, niin tulosta tulee!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tajuaakohan modet kuinka pieneksi tekee itsensä sillä läppärillä ja vinkumisella?
Tami-ketjuja tulee aina 2x piipärtäjien sulkemisen jälkeen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Damn right my friend, on niitä buumeja ennenkin Oulussa luotu, yake my word!!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Miltei 90 prosenttia vastaajista kannattaa Juhani Tammista Kärppien uudeksi päävalmentajaksi. Nyt 60 minuutin painetta Kärppäklubille, jotta oululaiset ymmärtävät oman parhaansa.

Lupaan tukea Kärppiä rahallisesti, mikäli Tamista joukkueen päävalmentaja tulee.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tamminen on ikäänsä nähden vetreässä kunnossa kuten saunatanssivideolta näkyy, ja laukauskin lähtee 160 km/h puumailalla, kun Kärppien nykypelaajat ei pääse samoihin lukemiin edes komposiitilla. Joten ehkä tuollainen pelaajavalmentajan pesti olisi kaikkein paras ratkaisu?
 
Pääsihteeri Putin sai 2018 vain 77% äänistä, mutta 88% Jatkoajan tietäjistä haluaa Aurinkokuninkaan puolen Suomen monarkiksi!

Kansa on puhunut, joko kärpännahkaviittaa sovitellaan Suomen leijonakunikaalle?

"L'hermine c'est moi! " - "Minä olen Kärpät!"
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kyllä, mutta ei Kärpät voi omia Isä Aurinkoista kokonaan. Tami laittaa tamikuun aikana Kärppien junan raiteilleen kohti SM-kultaa. Helmikuuksi syrjäyttää Jukka Jalosen ja tuo Suomelle olympiakultaa ja se jälkeen meno on kultaista myös Edmontonissa.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
In case, jos asiassa jotain epäselvää veljille, niin sanon lyhyesti: Tamminen nostaisi Kärpät ykkösketjuun eli kultamitalia tulisi vuodesta toiseen, i assume!!

Ps. Tämä 12,2 % joka on vastannut "ei", niin kysyn missä kunnioitus?!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös