Pitäisikö Jatkoajan moderaattoreiden nimimerkit olla julkisesti tiedossa?

  • 3 158
  • 27

Pitäisikö Jatkoajan moderaattoreiden nimimerkit olla julkisesti tiedossa?

  • Kyllä

    Ääniä: 82 56,2%
  • Ei

    Ääniä: 64 43,8%

  • Äänestäjiä
    146

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Jokaisen kunnan ilmoitustaululla tulisi olla lista Jatkoajan moderaattoreiden nimimerkeistä, ja virallisissa lehdissä on ilmoitettava paikalliset moderaattorit viikoittain.

Ihan sama nykyään.
 

jeani

Jäsen
Jokaisen kunnan ilmoitustaululla tulisi olla lista Jatkoajan moderaattoreiden nimimerkeistä

Ei liene tarpeen, kun nykyäänkin monet moderaattorinimimerkit ovat kuitenkin tiedossa, mutta nykykäytäntö on vähän hämmentävä kun ne ovat julkisia salaisuuksia, niin miksei sitten jatkoaika voisi olla avoimesti avoin...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pari noistahan on jo ilmiantaneet itsensä. Toinen lännestä ja toinen idästä. Vastaan siis kysymykseen: kyllä.

SaiPa ja Lukko ovat muuten hienoja joukkueita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tärkeämpää olisi tietää wanna-be-mode-suck-modes'-dick-nimimerkit, mutta kun nekin jo tietää.

Pitää vaan jaksaa googlata "jatkoajan moderaattorit" niin mysteerit ratkeavat. Erään nimimerkin kohdalla jouduin kysymään yyveellä valistuneempaa mielipidettä (vastaus oli ei). Kiitän vastauksesta.

Vastaan siis kyselyyn:EI.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei pitäisi. Minulle riittäisi, että Moderaattorit-nimimerkki näkyisi läsnäolijoiden kohdalla.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Äänestäisin "Ihan sama":a, jos sellainen vaihtoehto löytyisi.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Äänestäisin "Ihan sama":a, jos sellainen vaihtoehto löytyisi.

Mutta se vaihtoehtohan tapahtuu olemalla avaamatta ketjua. En tullut ajatelleeksi, että ketjusta on kiinnostunut henkilö, joka ei ole siitä kiinnostunut.
Eihän tuo vastaus tarkoita, ettei ketju kiinnostaisi. Ketju kiinnosti, vastaus kyllä ei, eikä myöskään vastaus ei. "Ihan sama" on ihan yhtä painava kannanotto asiaan kuin "kyllä" tai "ei".

EDIT: Ketjun kokonaan ohittamalla ei ota mitään kantaa asiaan. Ketjun voi ohittaa myös vahingossa. Tällöin ei tiedettäisi, että Leonin kanta on "ihan sama", se voisi olla myös "kyllä" tai "ei". Nyt tiedetään.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tällä hetkellä kyllä, niin ymmärtäisi ehkä mahdolliset pelikiellotkin paremmin. Jos noihin pelikieltoihin saisi edes pieniä perusteluja joidenkin toteamuksien sijaan, niin salaisina mysteerihenkilöinä voisivat pysyä. Nyt vain vallitsee hiljaisuus heti, jos tulee joku kinkkisempi kysymys.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä pitäisi.

Ihan vaan perustiedot: syntymäpaikka ja -aika sekä tuore valokuva. Tietenkin myös kotiosoite ja puhelinnumero. Hyvä heidän olisi myös ilmoittaa seksuaalinen suuntautuneisuutensa ja puoluekantansa, koska voihan olla, etteivät he kaikki olisikaan homoja ja natseja.

Mielestäni en vaadi liikaa. Avoimuus hei, se on tätä päivää, pisnes on pisnestä, ju nou.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mummielestä on just hienoo että on salaiset modet. Luo tiettyä uhan tuntua. Onhan tää vähän tämmönen, niinkun Futisforumilla sanotaan, vanhempain herrain äijäpalsta. Nöyryyttä tuo uhka! Loppuu se vittuilu. Nykyaikana on sekin päin persettä että voi vittuilla mitä vaan eikä kukaan vedä pataan typeristä puheista. Mut mode vetää! Näyttää ovea. Perkele.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Teen sillä tiedolla ihan yhtä paljon kuin siviilipoliisiauton rekisteritunnuksella...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Periaatteessa ei. Tämähän on kuitenkin yksityinen sivusto, ja tänne kirjoittaminen on vapaaehtoista. Jos ei homma huvita, niin aina on viis hirttä poikki. Jos JA olisi verovaroin ylläpidetty, yleishyödyllinen entiteetti, niin silloin pitäisi. Eli siis jos valtion isoveli valvoo pakolla, niin haluan tietää missä sen veljen silmät on. Sitten taas jonkun pystyttämä yksityinen hiekkalaatikko on sen oma hiekkalaatikko, ei mulla ole siihen mitään sanomista.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teen sillä tiedolla ihan yhtä paljon kuin siviilipoliisiauton rekisteritunnuksella...

Minä tein kyseisellä tiedolla aikoinaan aika paljonkin ja tällä tiedolla seivasin paritkin tilanteet.

Itse aiheeseen, yksi ja sama. Tosin äänestin vaihtoehtoa jotta kyllä olis niiq kiwa tietää.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä tein kyseisellä tiedolla aikoinaan aika paljonkin ja tällä tiedolla seivasin paritkin tilanteet.
Kun on niin lähellä että näkee rekkarin on jo myöhäistä... Eli olisit selvinnyt joka tapauksessa tod.näk...
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Mielestäni kyllä, koska silloin näkisi hyvin myös modejen käyttäytymisen täällä palstalla. Nyt he voivat halutessaan vetää miten huvittaa ilman bänniä. Toki itse en ole koskaan ottanut kakkua, joten siinä mielessä ihan sama. Olisi kuitenkin hauska nähdä ketkä täällä oikeasti on modeja.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun on niin lähellä että näkee rekkarin on jo myöhäistä... Eli olisit selvinnyt joka tapauksessa tod.näk...

Hmm... Tilanne meni kylläkin lähinnä niin, että multa tultiin kyselee "yökerhossa" kaikenlaista kahtena peräkkäisenä viikonloppuna. Se jätkä haisi niin kytälle kun olla ja voi. Siitä sitten keskusteltiin frendien kanssa jotta mikähän lie meininki kunnes täysin sattumalta yhtenä päivänä tämä sama baarissa utelija sattui olemaan edessä parkissa ja nousi autostaan veke ja meni liikkeeseen. Me mentiin sit samaan parkkiin sen auton taakse ja vedin sitten rekkarin johonkin numerotiedustelun tapaiseen palveluun. Se jätkä paljastui kytäksi sillä sekunnilla. Kyse ei sinällään ollut siviilikyttäauto vaan tämän jannun oma auto. Ja ei ollut paikkakuntalainen poliisi. Puhelinkin kummasti rätisi ja puhe kaiku niihin aikoihin vähän yhdellä jos toisellakin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei pitäis, minulle riittäisi kun kerrottaisiin ketkä nimimerkit toimivat moderaattorit tunnuksen takana.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hmm... Tilanne meni kylläkin lähinnä niin, että multa tultiin kyselee "yökerhossa" kaikenlaista kahtena peräkkäisenä viikonloppuna. Se jätkä haisi niin kytälle kun olla ja voi. Siitä sitten keskusteltiin frendien kanssa jotta mikähän lie meininki kunnes täysin sattumalta yhtenä päivänä tämä sama baarissa utelija sattui olemaan edessä parkissa ja nousi autostaan veke ja meni liikkeeseen. Me mentiin sit samaan parkkiin sen auton taakse ja vedin sitten rekkarin johonkin numerotiedustelun tapaiseen palveluun. Se jätkä paljastui kytäksi sillä sekunnilla. Kyse ei sinällään ollut siviilikyttäauto vaan tämän jannun oma auto. Ja ei ollut paikkakuntalainen poliisi. Puhelinkin kummasti rätisi ja puhe kaiku niihin aikoihin vähän yhdellä jos toisellakin.

Kuulostaa tuo jannu ihan Fox William Mulderilta - sukua suoraan alenevassa polvessa avaruusolioihin...

Asiasta sen verran, että mikäpä minä olen jonkin yksityisen ja yksittäisen palstan sääntöjä ja niiden valvojia ahdistelemaan jos en nuoleskelemaankaan - pitäkööt salaisuutensa.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Jääkoneenkuljettaja on ihan sinänsä oikeille linjoilla että palstan alkuaikoina moderaattori-statuksen kirjoittajilla näkyi oman nickinsä alla tieto tästä statuksesta. Pienen vittuilun jälkeen nämä sitten poistuivat hiljalleen ja minusta parempi näin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei liene tarpeen, kun nykyäänkin monet moderaattorinimimerkit ovat kuitenkin tiedossa, mutta nykykäytäntö on vähän hämmentävä kun ne ovat julkisia salaisuuksia, niin miksei sitten jatkoaika voisi olla avoimesti avoin...
Minä en kyllä tiedä kun sen yhden. Lukko on minunkin mielestäni hieno joukkue.

Vastaukseni on kyllä, ihan vaan siksi että olen utelias ja olisi kiva tietää pitävätkö arvailuni tiettyjen nimimerkkien kohdalla paikkansa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nimimerkkien ei tarvitsisi olla tiedossa, mutta penisten tarkka pituus kyllä.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Pitäisi. Se on ainoa tapa, jolla moderoinnin ongelmiin on mahdollista saada muutosta kun modet altistetaan kritiikille.

Kääntöpuolena tuossa on se, että moden modestatus vedetään esille jokaisen väittelyn kohdalla. Mutta sellaista on ihmisen elämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös