Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 001 405
  • 12 943

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On tasan yhtä junttia olla tietämättä kuka on Axl Rose kuin olla tietämättä kuka on Ed Sheeran.

Käsittäkää tämä kuten haluatte.

Hyvin muotoiltu. Ed Sierain on kyllä ihan täyttä sköndeä, mutta tiedän kaverin ja jopa joitain sen biisejä. Eihän siltä ole voinut välttyä. Viime kesänä sen lärvi oli Euroopassakin joka paikassa. Metroasemilla mietin, että mikä vitun tahvo tuokin on. Sen sijaan kaikilta YouTube-tähdiltä voi tämän ikäinen ihminen oikeasti välttyä.

Edelleen sanon: Axl Rosesta ja Gunnareista kirjoitetaan sivukaupalla historiaa vuosikymmeniä tästä eteenpäin. Haluaisin nähdä, että Ed Sieraimesta kirjoitetaan samalla tavalla. Jos kirjoitetaan, olen väärässä. Mutta en vain usko olevani.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ainakin Nelosen tuotantoyhtiö hieroo käsiään yhteen kun katsoo kuinka paljon yhden tubettajan väärä vastaus aiheuttaa kommentointia puolesta ja vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Hyvin muotoiltu. Ed Sierain on kyllä ihan täyttä sköndeä, mutta tiedän kaverin ja jopa joitain sen biisejä. Eihän siltä ole voinut välttyä.
Kyllä. Pointtinani olikin, että on kultturellisesti sivistyneitä ihmisiä ja sitten on noh.... sitasalmisia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä. Pointtinani olikin, että on kultturellisesti sivistyneitä ihmisiä ja sitten on noh.... sitasalmisia.

Mutta Ed Sierain on silti ihan täyttä sköndeä. Gunnarit ovat erinomaista musiikkia. Se ero näissä on. Ei vissiin muuta, ja tähän hymiö :)
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mutta Ed Sierain on silti ihan täyttä sköndeä. Gunnarit ovat erinomaista musiikkia. Se ero näissä on. Ei vissiin muuta, ja tähän hymiö :)
Niin no en ottanut kantaa kenenkään musiikkimakuun. Otin kantaa siihen, että tämän kuuluisuusluokan muusikoita jos ei aikuinen ihminen tiedä, niin ei kyllä ole paljon tutustunut aiheeseen...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku artisti, bändi, duo, tms myy Hartwall areenan loppuun niin onhan sen tunnistaminen tietokilpailuun osallistuvalle ihan perusvaatimus.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos joku artisti, bändi, duo, tms myy Hartwall areenan loppuun niin onhan sen tunnistaminen tietokilpailuun osallistuvalle ihan perusvaatimus.

Eri asia kuitenkin on, missä vaiheessa kilpailua kysytään 7-vuotiaiden pikkutyttöjen jumaloiman bändin jäsenten nimet. Ennen tämä ensimmäinen kysymys oli juurikin pelkästään "tunnista ainoa aihealueeseen oikeasti liittyvä nimi ja jatka eteenpäin" -tyyppinen kysymys.

Edit. Nyt jos ilman lauantai-illan höyryjä miettii, niin olen varmaan kuullut poikien nimet, mutta kuullaanko heistä vielä kymmenen vuoden kuluttua? Gunnareilla kuitenkin muutama vuosikymmen ja hittibiisi taskussa, kyllä näitä edelleen veivataan yläasteen musiikin tunneilla.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit. Nyt jos ilman lauantai-illan höyryjä miettii, niin olen varmaan kuullut poikien nimet, mutta kuullaanko heistä vielä kymmenen vuoden kuluttua? Gunnareilla kuitenkin muutama vuosikymmen ja ikivihreä taskussa, kyllä näitä edelleen veivataan yläasteen musiikin tunneilla.
Ja siksi pitäisi kilpailuun osallistuvalla olla sen verran tietoa Guns n' Roses yhtyeestä, että kyseessä ei ole veljesten muodostama duo.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Naisystävä vetänyt eilisestä saakka vuoroin mykkäkoulua ja vuoroin täyttä huutoa, kun sovin eilen kaverini kanssa, että otetaan kaksin olutta lauantaina. Niin absurdit kilarit, että alan epäilemään tuon mielenterveyttä, tai omaani.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Naisystävä vetänyt eilisestä saakka vuoroin mykkäkoulua ja vuoroin täyttä huutoa, kun sovin eilen kaverini kanssa, että otetaan kaksin olutta lauantaina. Niin absurdit kilarit, että alan epäilemään tuon mielenterveyttä, tai omaani.

Nämä on kyllä perseestä. Onneksi oma vaimo ei harrasta tuota. Eri asia, jos kiisselin kanssa on oikeasti ongelmia tai olisi väkivaltainen kännissä, mutta normaali tenutusreissu ei pitäisi tuollaista reaktiota aiheuttaa. Jos on asiasta siis etukäteen infottu.

Tämä ei ole suunnattu sinulle, mutta on tässä muutamalla kaverilla nähnyt melkoisia naisystäviä. Eräs on mm soitellut minulle yhden aikaan, kun ei ole mies vielä kotona. No ei kai se ole, kun istutaan porukassa baarissa. "Kuuluu naisten ääniä, onko teillä naisia seurassa????". Vittu, tämä on baari, kai täällä nyt naisia on. Toisen kaverin piti mökkireissulla ottaa heti aamusta videopuhelu, jossa kävi kuvaamassa mökin ja siellä olijat läpi. Ettei vain ole vieraita naisia. Ihan nollatason touhua.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nämä on kyllä perseestä.....
Ihmettelen tuommoista touhua. Lähinnä siis miehen näkökulmasta. Miksi vitussa tollaista viitsii katsoa? Oma eka pitkäaikainen nainen, joka on myös lasteni äiti, oli sellaista tyyppiä, että "juu mene vaan", mutta sitten kun meni, niin vittuili jälkikäteen, että olit taas dokaamassa tms. paskaa. Nykyinen on toista maata. Jos en ole käynyt missään, niin alkaa ahdistelemaan, että lähe nyt baariin siitä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Nämä on kyllä perseestä. Onneksi oma vaimo ei harrasta tuota. Eri asia, jos kiisselin kanssa on oikeasti ongelmia tai olisi väkivaltainen kännissä, mutta normaali tenutusreissu ei pitäisi tuollaista reaktiota aiheuttaa. Jos on asiasta siis etukäteen infottu.

Tämä ei ole suunnattu sinulle, mutta on tässä muutamalla kaverilla nähnyt melkoisia naisystäviä. Eräs on mm soitellut minulle yhden aikaan, kun ei ole mies vielä kotona. No ei kai se ole, kun istutaan porukassa baarissa. "Kuuluu naisten ääniä, onko teillä naisia seurassa????". Vittu, tämä on baari, kai täällä nyt naisia on. Toisen kaverin piti mökkireissulla ottaa heti aamusta videopuhelu, jossa kävi kuvaamassa mökin ja siellä olijat läpi. Ettei vain ole vieraita naisia. Ihan nollatason touhua.
Ja viime kerrasta aikaan noin pari kuukautta, kun suunnittelin tällaista hävyttömyyttä ja sekin jätettiin koronan vuoksi väliin. Suuttumuksen aihe oli siis se, että meillä oli sovittu ohjelmaa. Ja kun tätä ihmettelin, niin vastaus vaan oli, että meidän piti olla yhdessä. No eihän tässä tosiaan ole oltu saman katon alla yhtä soittoa kuin sunnuntaista saakka, niin aivan hävytön ajatus oli, että kaverini tulisi tänne lauantaina.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ja viime kerrasta aikaan noin pari kuukautta, kun suunnittelin tällaista hävyttömyyttä ja sekin jätettiin koronan vuoksi väliin. Suuttumuksen aihe oli siis se, että meillä oli sovittu ohjelmaa. Ja kun tätä ihmettelin, niin vastaus vaan oli, että meidän piti olla yhdessä. No eihän tässä tosiaan ole oltu saman katon alla yhtä soittoa kuin sunnuntaista saakka, niin aivan hävytön ajatus oli, että kaverini tulisi tänne lauantaina.

Eipä tässä voi muuta kuin toivottaa onnea. Kuulostaa aika jäätävältä ylireagoinnilta. Minä kävisin aika vakavan keskustelun puolisoni kanssa tässä tilanteessa, ei tuo ihan oikeasti normaalilta kuulosta. Tai sitten annat turhan valituksen olla omassa arvossa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ihmettelen tuommoista touhua. Lähinnä siis miehen näkökulmasta. Miksi vitussa tollaista viitsii katsoa? Oma eka pitkäaikainen nainen, joka on myös lasteni äiti, oli sellaista tyyppiä, että "juu mene vaan", mutta sitten kun meni, niin vittuili jälkikäteen, että olit taas dokaamassa tms. paskaa. Nykyinen on toista maata. Jos en ole käynyt missään, niin alkaa ahdistelemaan, että lähe nyt baariin siitä.

Varsin hyvä kysymys. Mun puolesta vaimo saa mennä kavereiden kanssa ulos kun haluaa, joten ajattelen samoin omista menoista. Jos minä sanon,että tuolloin ois menoa, rouva sanoo että ok niin silloin asia on todellakin ok. Ihan turha ruveta nakkelemaan niskoja ajankohdan lähestyessä. Eikä tästä onneksi tarvitse omassa parisuhteessa käydä mitään vääntöä.

Mutta nämä ajatukset siltä pohjalta, että kavereiden kanssa reissut ei ole joka viikonloppuisia.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, tavallaan halusin sanoa näin kokemuksen rintaäänellä, että ei kannata pilata elämäänsä paskaan parisuhteeseen tai kuunnella tuommoista kitinää. Toisaalta, itse erosin paskasta suhteesta vasta kymmenen vuoden jälkeen. No ei se paska koko aikaa ollut, mutta suositukseni on, että asiat kannattaa puhua läpi suoraan ja jos yhteisymmärrystä ei löydy, niin uutta matoa koukkuun. Toki helpommin sanottu usein kuin tehty, kun on lapsia, asuntolainaa jne. jne. mutta vahva suositus.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Niin, tavallaan halusin sanoa näin kokemuksen rintaäänellä, että ei kannata pilata elämäänsä paskaan parisuhteeseen tai kuunnella tuommoista kitinää. Toisaalta, itse erosin paskasta suhteesta vasta kymmenen vuoden jälkeen. No ei se paska koko aikaa ollut, mutta suositukseni on, että asiat kannattaa puhua läpi suoraan ja jos yhteisymmärrystä ei löydy, niin uutta matoa koukkuun. Toki helpommin sanottu usein kuin tehty, kun on lapsia, asuntolainaa jne. jne. mutta vahva suositus.
Näinhän se on, että omaa mielenterveyttäni tässä eniten epäilen, kun tuollaista viitsin sietää. Muutos tilanteeseen on helppi, koska ei ole yhteisiä lapsia eikä muutakaan omaisuutta. Pistää vaan keräämään tavaransa luotani ja painukoon kotiinsa huutamaan. Jossain vaiheessa hänellä oli avainkin luokseni, mutta siitä sai joka riidassa kuunnella miten "varmaan nyt haluan avaimenikin takaisin" ja muuta sellaista paskaa, niin otin avaimen sitten pois, jos helpottaisi. Tällä oli myös paha tapa tehdä sellaista, että kun vaikka riidan jälkeen tai sen aikana kaipaisi aivolepoa menemällä omaan kotiin, niin eikö se paukannut omalla avaimella sisälle huutamaan.

Joo...minä se hullu tässä olen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta Francis kiistää edelleen asian ja pitää syytöksiä ajojahtina jolla on tarkoitus murentaa hänen poliittista uraansa. "Irlantilainen veri" oli kiehahtanut Radio Voiman haastattelussa jossa hän oli syyttänyt kourimisesta kertonutta naista valehtelijaksi ja käyttänyt muutenkin loukkaavaa kieltä. Ehkä kannattaisi vaan olla että sori, tein virheen ja jatkaa eteenpäin... Eikä "kiukutella" uran pilaamisesta varsinkin kun minusta ei vaikuta että hänen polittiselle uralle olisi mitään (kovin) pahaa käynyt.

Edit.
Tuossa on muuten se haastattelu johon viittasin. En ole itse kuunnellut joten en tiedä mitä se sisältää (muuta kuin mitä lehdestä luin).
Itse harkitsin tämän Francisin äänestämistä viime vaaleissa, mutta osittain tämän kohun takia jäi äänestämättä. Tämän lisäksi vaalipäivää edeltävänä perjantaina olin juna-asemalla lähdössä töihin Helsinkiin kun Francis jakoi jotain karkkia potentiaalisille äänestäjille. Ilmeisesti minä en kuulunut tähän joukkoon kun kävellessäni rauhassa hänen vierestään hän katsoi minusta vain ohi ja kääntyi poispäin. Ilmeisesti olin liian rennosti pukeutunut hänen äänestäjäkseen. Francisin olemuksesta tuli myös mieleen Jetro Rostedt, eikä se ole hyvä asia.

Mitä näitä juttuja lukee, niin hyvä ettei tullut äänestettyä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Greta Thunbergistä CNN:n koronavirusasiantuntija. Ei vittu. Ei saatanan perkele. Kuinka vitun sekasin tämä maailma voi olla?

Kukahan sille kirjoittaa tässä roolissa lausunnot ja repliikit? Ei kai sillä väliä ole. Autisti Reetta pelastaa. Luottakaamme Reettaan ja halatkaamme sateenkaaria. Greta näyttää tien valoon!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös