Mainos

Pitääkö isän olla läsnä synnytyksessä?

• 2 018
  • 4
Tila
Viestiketju on suljettu.
Kirjoitan 9 kuukautta -lehteen juttua isän roolista synnytyksessä. Etsin haastateltavaksi isää, joka ei jonkin henkilökohtaisen tai ideologisen syyn takia ole ollut mukana synnytyksessä. Nuori isä sopisi paremmin juttuun. Kysymykseni käsittelevät nimittäin nykyajan "isän on hyvä olla mukana synnytyksessä" -ajattelutavan tuottamia paineita.

Haastattelu voidaan tehdä sähköpostitse.

Ota yhteyttä: jarkko.uro ( a t ) gmail.com

Mosabacka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
jarkko.uro kirjoitti:
Kysymykseni käsittelevät nimittäin nykyajan "isän on hyvä olla mukana synnytyksessä" -ajattelutavan tuottamia paineita.
En sovellu haastatteluhenkilöksi, mutta sanoisin silti sen verran, että näkökulman pitää olla pikemminkin se, että "isä saa olla synnytyksessä mukana ja hänellä on oikeus siihen". Se, että joku isä ei käytä oikeuttaan ei pitäisi olla mielestäni kummempi juttu kuin se, että ei käy äänestämässä. Tosin näin tuoreena kaksosten isänä en ole nähnyt mitään muuta vaihtoehtoa kuin olla synnytyksessä mukana.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikös se riitä, että isä on läsnä n. 9 kk ennen synnytystä?

Muuten olen sitä mieltä, että se on enimmäkseen isän oma asia.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Leon kirjoitti:
Eikös se riitä, että isä on läsnä n. 9 kk ennen synnytystä?

Muuten olen sitä mieltä, että se on enimmäkseen isän oma asia.

Itse olen myös sitä mieltä, että on jokaisen oma asia. Minua ei tosin olisi saanut salista pidettyä pirukaan poissa. Kyllä se vaan semmonen tapahtuma on näin jälkikäteen ajateltuna, että ei vastaavaa tule mieleen.

jarkko.uro kirjoitti:
Kirjoitan 9 kuukautta -lehteen juttua isän roolista synnytyksessä. Etsin haastateltavaksi isää, joka ei jonkin henkilökohtaisen tai ideologisen syyn takia ole ollut mukana synnytyksessä. Nuori isä sopisi paremmin juttuun. Kysymykseni käsittelevät nimittäin nykyajan "isän on hyvä olla mukana synnytyksessä" -ajattelutavan tuottamia paineita.
Tämä ketju menee nyt lukkoon. Jatkoajan palstalla on mainostaminen kielletty. Säännöissä asiasta on mainittu pykälässä 12.

Haastattelupyyntöjä ei myöskään ole tarkoitus välittää Jatkoajan keskustelupalstan kautta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.