Pisin aloittamanne viestiketju?

• 980
  • 12

Pisin ketjusi?

• en muista/ en ole ikinä aloittanutkaan

Ääniä: 21 35,0%
  • alle 50

Ääniä: 10 16,7%
  • alle 100

Ääniä: 13 21,7%
  • alle 200

Ääniä: 4 6,7%
  • alle 300

Ääniä: 6 10,0%
  • alle 400

Ääniä: 0 0,0%
  • alle 500

Ääniä: 1 1,7%
  • alle 600

• alle 700

• alle 800

• alle 900

• alle 1000

Ääniä: 2 3,3%
  • yli 1000

Ääniä: 3 5,0%

• Äänestäjiä
    60

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Nyt kiinnostaisi mikä on teidän pisin aloittamanne viestiketju.

Mulla se on tällä hetkellä aktiivisesti käytössä oleva "Alpo Suhonen IFK:n uusi päävalmentaja"- ketju. Siinä on nyt vähän alle 500 vastausta.

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
En mielestäni ole avannut kuin yhden viestiketjun.(Saipa-Tappara), eikä siinäkään kyllä valtavasti vastauksia ole... alle 50.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Pisin aloittamani viestiketju keräsi 120 vastausta. Viestiketju koski Janne Ojasen selkääntaklausta finaaleissa.

Toiseksi pisin koski Pasi Saarelan tekosia myöskin viime kaudella. 68 vastausta.

Sitten on muutama noin 40 vastauksen otteluketju, mutta muuten varsin pieniä ketjuja. Viimeisin otteluketjuni on Blues-Kärpät 3.11.

Muutamia nollan vastauksenkin ketjuja on, mutta ne ovat lähinnä uutismuotoisia, tyyliin
"Bourque takaisin Bostonissa"
- Boston-Colorado viime kaudella

"Khabibulin palasi kehiin"
- Pitkän sopimuskiistan jälkeen

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
SM-liigapuolella ennätykseni on 198. Ennen kauden alkua järjestin kausiveikkauksen ja siihen tuli ihan kiitettävästi vastauksia. Pitäisi järjestää veikkaukset, siten että olisi helppo nähdä kuka veikkasi eniten oikein. Hmm, pitää katsoa nyt.

Toiseksi eniten on myös SM-liigapuolella ja 172. Se oli "Täysi rähinä jo käynnissä Helsingissä" ja tilanne lähti Tuomo Ruudun aiheuttamasta taklauksesta, joka sitten aukaisi kaikkien suut ja taistelu oli valmis.

Vapaa keskustelu- puolella ennätys näytti olevan minulla "vain" 66. Aihetta en enää muista tosin :D.

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Vain yksi viestiketju tehtynä ja siinä taisi olla vastauksia hieman alle 100. Taisi olla 90-98 vastausta.

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Viestiketjuita olen yhteensä avannut noin kymmenisen kappaletta.
Eniten on kerännyt vastauksia Sm-liigan puolella oleva ketju Jokerit-Hifk 27.12,noin 230 vastausta.

Vapaalla puolella ennätys hieman alle 100 viestiä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa olla musiikkiaiheinen "Parasta juuri nyt?"-ketju, joka keräsi 61 vastausta. Vastaus äänestykseen on siis alle 1000 :rolleyes: (No, äänestin minä oikeasti sitä oikeaa vaihtoehtoa...)

Ei kovin paljoa ole tullut noita ketjuja aloiteltua. Huomasin, että edellinen SM-liiga-puolelle avaamani ketju on viime maaliskuulta, eikä tännekään ole vähään aikaan mitään availtu.

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti Janos
Nyt kiinnostaisi mikä on teidän pisin aloittamanne viestiketju.

Mulla se on tällä hetkellä aktiivisesti käytössä oleva "Alpo Suhonen IFK:n uusi päävalmentaja"- ketju. Siinä on nyt vähän alle 500 vastausta.
Katsohan viikon päästä niin tässä sulla on pisin.:D

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hmm, taitaapa olla tämä vielä parhaillaankin käynnissä oleva "Pitäisikö kannabis laillistaa Suomessa?"-keskustelu.

Tappara-HPK 30.12-viestiketju taisi kerätä 60 vastausta ja lähelle muistaakseni pääsi Tappara-Pelicans 19.10 (?)-ketju 58 vastauksella. En ole näistä 100% varma, mutta melko varma kumminkin.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Surullisen kuuluisa...

...HIFK:ssa muutoksia lähiviikkoina, keräs 1008 vastausta. Valitettavasti Moderaattorit sulkivat ketjun. Tämän jälkeen Honza avasi aiheeseen liittyvän ketjun, Huomenna tapahtuu. Tämä ketju taisi kerätä jopa 1288 viestiä.

Itse olisin kirkkaasti kärjessä, mutta Moderaattorit pilasivat sen... snif...

No, ollaan ylpeitä tästä saavutuksesta kuitenkin.

Ai niin, anteeksi muuten siitä, että HIFK:ssa ei näitä muutoksia silloin ihan lähiviikkoina tullut...

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, Canadiens
Pisin avaukseni on saavuttanut kunnioitettavan 40 viestin määrän. Kyseessä on "Jari Kesti - vuoden tehokkain suomalainen", jonka perusteella (ainakin näin veikkaisin) Ilta-Sanomat juttunsakin tekaisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy