Piereskeletkö yleisillä paikoilla (sisätiloissa)?

  • 4 355
  • 10

Pieretkö yleisillä paikoilla?

  • Pieren

    Ääniä: 39 62,9%
  • En piere

    Ääniä: 8 12,9%
  • Vain vahingossa

    Ääniä: 15 24,2%

  • Äänestäjiä
    62

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Piereskely on paitsi luonnolista, myös aika kivaa puuhaa. Suomalaisessa kulttuurissa piereskely on kuitenkin hieman tabu. Pieremistä hävetään ja sitä pyritään välttelemään varsinkin yleisillä paikoilla.

Itse olen hyvin sinut pieremisen kanssa ja minulla ei ole kummempia estoja sen suhteen. Kotona pieren luonnollisesti täysin vapautuneesti, samoin esimerkiksi ulkona kadulla. Sisätilat on tietenkin hieman eri juttu, johtuen toisten ihmisten huomioonottamisesta.

Itse pyrin välttämään äänekkäitä pieruja yleisissä tiloissa, äänihän on pierussa oikeastaan se pahin. Muuten kyllä pieren melko vapautuneesti nauttien helpommasta olosta. Toisinaan myös harrastan piereskelyä, jota kutsun terroripiereskelyksi. Tyypillisesti näitä protesteja tarjoan vittumaisille urpoille, esimerkiksi eilen vittumainen taksikuski sai kokea tämän palautteen. Välillä pieren esimerkiksi bussista pois jäädessäni ihan vain vittuilun ilosta, tämän myönnän.

Kysynkin sinulta, pieretkö yleisillä paikoilla? Tässä langassa voi mielestäni keskustella pieremisestä yleisimminkin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Baarissa on helppo piereskellä. Ravintolassa ei yleensä viitsi (hampurilaispaikat eivät ole ravintoloita)
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Haluasin kertoa teille hissipieruista. Asun, toista asuntoa peräkkäin, talossa jossa on vain yksi hissi. Hissi ramppaa jatkuvasti ylös, alas.

Olen kehittänyt jännittävän pelin. Pieraisen hissiin mennessäni. Jos poistuessani hissistä siihen tulee uusi matkustaja, olen hävinnyt. Jackpot osuu kohdalle silloin, jos poistun turvallisesti hissistä, mutta näen kuka hissiin seuraavaksi menee. Tämä onnistuu nykyisessä talossa toisinaan, kun hissikuilu on ikkunaseinäinen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tähän voisi keksiä vaikka mitä tositarinoita, mutta päädyn kannattamaan asian luonnollisuutta. Melkoinen ihmisruumis sitä olisi, jos ei saisi vapauttaa kaasuja. Miksi yhteiskunta vastustaa kaasupäästöjä niin jyrkästi. Kissat, koirat ja ravihevoset saavat piereskellä rauhassa tai ehkä ihmiset vähän niille nauraa.

Englannin kuningattaresta tuli juuri pisimpään koskaan hallinnut monarkki. Ei kai kukaan enää luule, että tuo sinänsä hieno leidi ei piereskelisi.

Ei sillä ole väliä onko yleinen paikka tai sisätila, mutta silloin kun mennään, niin mennään.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kyllä minä kadulla hiljaisia hiihtäjiä päästelen. Julkisilla paikoilla näen sen vaivan kuitenkin, etten sillä äänellä häiritse muita ihmisiä. Toki kotona ja sellaisten ihmisten seurassa, jotka tunnen hyvin, niin en kyllä pidättele lainkaan. Eivätkä kyllä pidättele muutkaan miespuoliset henkilöt.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Tuleehan sitä piereskeltyä, jos tarvetta on. Eilen olin tyttöystävän mukana kenkäkaupassa, kun alkoi pierettämään. Hipsin kaupan tyhjään takaosaan, ja päästin mukavat jyrinät sinne. Kukaan ei edes istunut piilosilla missään lähistöllä, joten luulen selvinneeni ilman paheksuntaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Piereskelen yleisillä paikoilla, yleensä "hiljaisia hiihtäjiä", jos vaikka joku sattuu olemaan kuulemassa. Eilen päästin sellaisen naukumaijan, että koiranulkoiluttaja kääntyi katsomaan ja koiransa pelästyi niin, että lähti lipettiin. Kannattaa pitää ne lemmikit remmin päässä.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Puhelimeen piereskeleminen on kaikista hauskinta. Työpaikalla kun vastaa asiakkaan soittoon sillä tavalla, kyllä lähtee valittajat!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No jaa, kai piereskely pääsääntöisesti on aika junttia, eikä mua ilman paskahätää juuri pieretäkään. Ja jos on paskahätä, sitten mennään vessaan toki eikä aleta kiusata muita. Luonnollinen juttu tuo toki on, mutta niin on moni muukin asia, joita ei pääsääntöisesti ole kovin jees tehdä täysin estottomasti. Yksi työkaveri on näissä jutuissa aika estoton, vaikka ei se nyt toistaiseksi ole vielä runkkaillut duunissa ainakaan julkisesti, mutta kaivelee hampaitaan, röyhtäilee, kaivaa nenäänsä ja yskii räkäänsä ruokapöydässä. En tykkää, junttia touhua.

Lisätään nyt vielä se, että jos ulkona ihan pakottava tarve on, niin voin mä sen pierun livauttaa, jos sillä helpottava vaikutus on vatsalleni. Ihan muuten vain piereskelyä en oikein käsitä, olipa sitten nainen tai mies.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Tottakai farttaillaan niin paljon ja lujaa kuin vain suinkin mahdollista. Parasta on kesäaikaan helteillä punttisalilla mennä lennättämään kunnon kananmunaleijaa tarkoituksella näiden fitness-jonnejen ja lissujen nenille, jotka tulevat viimotteen päälle laitettuina ja huoliteltuina salille treenaamaan hauksia/pakaroita. Siinä ne sitten nyrpistelevät neniään. Ai saatana, kunnon vanhanliiton klassinen sikailu on kyllä parasta.
 

Stigu

Jäsen
Piereskely yleisillä paikoilla on sivistymätöntä, moukkamaista, rangaistavaa ja asiaankuulumatonta.

Itse kerään pieruja sisääni vuoden mittaan ja suhnauttelen ne ulos kotonani joka vuoden lokakuun kuudestoista päivä, heti puoliyhdeksän uutisten jälkeen. Otan yleensä aina duunista vapaaksi Lokakuun 17. päivän, sillä tuo suhnauttelu loppuu keskimäärin klo 14 kieppeillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös