Niin. Onneksi muut ruudussa näkyvät tyypit eivät sellaista reaktiota aiheuta.Mulla sattuu todella pahasti päähän tämä Tiihonen. Tämä totuuspuolueen jäsen tuntuu lähinnä harmittomalta höperöltä mutta Tiihonen nostaa verenpainetta.
Mulla sattuu todella pahasti päähän tämä Tiihonen. Tämä totuuspuolueen jäsen tuntuu lähinnä harmittomalta höperöltä mutta Tiihonen nostaa verenpainetta.
Sitä päivää odotellessa, kun Tiihonen lähtee yöelämään Vornasen kanssa.Tiihonen vaikuttaa sellaiselta kaverilta, että sulake palaa aika äkkiä.
Jotenkin tuntuu siltä, että vaikka Kettumäellä onkin runsaasti kokemusta toimittajana olosta, ei hän ole juuri koskaan ollut yhtä erikoisen porukan kanssa tekemisissä kuin on nyt. Yritä nyt tuollaisen lauman kanssa pitää omat ajatukset selkeinä.Tajua nyt toimittaja kysyä, mitä nää ajattelee, että ukrainalaisille tapahtuu alueilla mitkä jäisi Venäjälle.
Vasemmalla istuu tulevan hallituksen johtokolmikko. Sen verran vakuuttavaa on.
Vetää tätä tenttiä kyllä helvetin hyvin!Toi tentin vetäjä ottaa muuten iha vitun ison lasin viiniä, kun se pääsee kotiin.
Tiihonen vaikuttaa sellaiselta kaverilta, että sulake palaa aika äkkiä.
Suomi se rikkoi Pariisin rauhansopimuksen, ei suinkaan Venäjä.
Tiihonen taisi myös sanoa, että varustamalla Ukrainaa Suomi rikkoo YYA-sopimusta.Pariisin rauhansopimus on rauennut lopullisesti Suomen liittyessä 1995 EU:hun. Jo tätä ennen Saksan yhdistymisen jälkeen vuonna 1992 Suomi irtisanoi rauhansopimuksen sotilaaliset pykälät, Venäjä ja Iso-Britannia hyväksyivät tämän.
Sama. Ei helvetti soikoon, puolueen puheenjohtaja on etsintäkuulutettu, ehdokas ei edusta puolueen linjaa ja studioon lähetetään kuoriämpärin korvike. Nauraisin jos ei itkettäisi.Ei vittu mä repesin.... "Mitä se nyt"
Toi tentin vetäjä ottaa muuten iha vitun ison lasin viiniä, kun se pääsee kotiin.