Pienet maalit isot molarit

• 970
  • 5

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Täällä nuuskahuulien maassa alkaa herätä keskustelu jääkiekosta viihteenä. Edellytyshän on että hommassa tehdään maaleja. Parin kolmen maalin matsit eivät tyydytä enää varsinkaan kausikortin omistajia. Syitä on monia. Parhaat maalintekijät pelaavat rahakaukaloissa, maalivahdit ovat tasoltaan yhä parempia ja heidän varusteensa ovat vuosien varrella vain levinneet.

Olen itse ajatellut monesti molarin kamoja. Isopallisille hyvät kamat ja polvipatjat vääntävät spagaattiin vain toista jalkaa nostamalla.

Miksi eivät kapeammat vehkeet kelpaa?

Sama mailahanskassa. Kilpi peittää vapaasta tilasta lähes kolmanneksen (no ei nyt ihan.. mutta..). Myös räpylä on kokoa keskitason kypärä.

Jos vehkeet olisivat hieaman sujuvammat olisi varmasti myös molarin työskentely mukavampaa. Siihen jos saisi vielä hieman suuremmat maalit niin voisi alkaa verkot soimaan ihan eri tavalla.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
tommoset maalit/maalivahdit on jo jääpallossa joen mee sinne kattoo ;)

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Kai sä finnishninja mietit, ennen kuin kirjoitit tuon tyhmän jutun? Hmm... miksi jalkapallossa on niin pieni pallo..? Tai miksi squashia ei voi pelata tennismailalla, sehän on isompi!!? Höö...

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kyllä tuossa on selvä pointti. Miksi sallitaan hiljaisella sopimuksella ylileveät suojat, kun sääntöä noudattamalla saataisiin maalimääriin hyvinkin yksi maali lisää ottelua kohden?

Tosin maalien suurentamisesta jokaisella jumalan hylkäämällä tekojäällä olisi aivan liikaa vaivaa.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ymmärsit pointin Mane

En tietenkään tarkoittanut että maalit levitetään niin että molari saa loikkia tolppien välissä ja hypätä ylärimaan, eikä varusteita tarvitse kutistaa olemattomiin. Olen vaan sitä vastaan että luukku peitetään selstoffilla ja vaahtokumilla, sillä siihen suuntaan ollaan kovasti menossa.
Pian ei enää edes ratkaise molarin taidot, vaan räätälin patjat.

Ferris

Jäsen
Olen Manen ja Ninjan kanssa samaa mieltä, että noita veskareiden varusteita pitäs tsekkailla vähän tarkemmin ja useammin. Esimerkiksi NHL:n parhaaksi veskariksi kehuttu Patrick Roy'kin on tunnettu ylisuurista varusteistaan, mutta eipä siihen kukaan puutu.

Ferris

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy