finnishninja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gunnilse IF
Täällä nuuskahuulien maassa alkaa herätä keskustelu jääkiekosta viihteenä. Edellytyshän on että hommassa tehdään maaleja. Parin kolmen maalin matsit eivät tyydytä enää varsinkaan kausikortin omistajia. Syitä on monia. Parhaat maalintekijät pelaavat rahakaukaloissa, maalivahdit ovat tasoltaan yhä parempia ja heidän varusteensa ovat vuosien varrella vain levinneet.
Olen itse ajatellut monesti molarin kamoja. Isopallisille hyvät kamat ja polvipatjat vääntävät spagaattiin vain toista jalkaa nostamalla.
Miksi eivät kapeammat vehkeet kelpaa?
Sama mailahanskassa. Kilpi peittää vapaasta tilasta lähes kolmanneksen (no ei nyt ihan.. mutta..). Myös räpylä on kokoa keskitason kypärä.
Jos vehkeet olisivat hieaman sujuvammat olisi varmasti myös molarin työskentely mukavampaa. Siihen jos saisi vielä hieman suuremmat maalit niin voisi alkaa verkot soimaan ihan eri tavalla.
Olen itse ajatellut monesti molarin kamoja. Isopallisille hyvät kamat ja polvipatjat vääntävät spagaattiin vain toista jalkaa nostamalla.
Miksi eivät kapeammat vehkeet kelpaa?
Sama mailahanskassa. Kilpi peittää vapaasta tilasta lähes kolmanneksen (no ei nyt ihan.. mutta..). Myös räpylä on kokoa keskitason kypärä.
Jos vehkeet olisivat hieaman sujuvammat olisi varmasti myös molarin työskentely mukavampaa. Siihen jos saisi vielä hieman suuremmat maalit niin voisi alkaa verkot soimaan ihan eri tavalla.