Petri Kontiola Jokereihin

  • 93 438
  • 398

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@YamahaGPR tämän ukon osalta pakko olla vastarannan kiiski. Teki kaksi maalia, hienoa ei kahta sanaa. Mutta. Se muu tekeminen oli aivan karmeaa. Myöhässä jatkuvasti, miehet hukkuu omassa päässä, syötöt lähtee minne sattuu. Ja kun tuota se on ollut jo hyvän aikaa taas. Tuolla roolilla ja liksalla, ei jatkoon.

Toivotaan, että tämän jinxaamisen myötä Kontiola painaa hatun SKAn verkkoon.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@YamahaGPR tämän ukon osalta pakko olla vastarannan kiiski. Teki kaksi maalia, hienoa ei kahta sanaa. Mutta. Se muu tekeminen oli aivan karmeaa. Myöhässä jatkuvasti, miehet hukkuu omassa päässä, syötöt lähtee minne sattuu. Ja kun tuota se on ollut jo hyvän aikaa taas. Tuolla roolilla ja liksalla, ei jatkoon.

Toivotaan, että tämän jinxaamisen myötä Kontiola painaa hatun SKAn verkkoon.

Joo, ei missään nimessä jatkoja. Huh sentään!
Heikko kausi, yritin vain sanoa että Kontiola yksi pelaaja jolta pitää odottaa paljon enemmän jos keväällä meinataan marssia aina Moskovaan saakka!
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli tänään ensimmäisessä erässä ihan ylivoimaisesti joukkueen huonoin. Hirveä määrä huonoja syöttöjä, ja todella väsyneen näköistä luistelua. Jostain sai sitten virtaa tehdä ne pari maalia, eikä niitä paskoja syöttöjäkään enää näkynyt. Jos pelaisi aina samalla tasolla, kuin tänään 2. erässä, niin olisi palkkansa ansainnut helposti. Valitettavasti näin ei vain ole.
 

Lelle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onnistumiset toivottavasti auttaa joukkuetta nyt ja jatkossa..ja toki myös itsestä mukava nähdä Kontiolan onnistuvan. Kuten yllä mainittiin niin on muu tekeminen kyllä onnetonta. Aivan liian hidas ja sitä kautta ratkasut sen mukasia. Toivotaan loppu kaudelle onnistumisia mut ei missään nimessä jatkoon!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On jotenkin käsittämätöntä, että joukkue on kauheassa lennossa ja tikissä, mutta Kontiolan tekeminen on pelistä toiseen onnetonta. Pari hyvää syöttöä ylivoimalla ja siinä se taas.
 

Otacon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei se nyt niin huonoa ollut,mutta ei täältäkään positiivista hirveesti irtoa. Kouluarvosana 7-.
On jotenkin käsittämätöntä, että joukkue on kauheassa lennossa ja tikissä, mutta Kontiolan tekeminen on pelistä toiseen onnetonta. Pari hyvää syöttöä ylivoimalla ja siinä se taas.
 

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En olisi huolissani Konnasta, pisteputki on vääjäämättä kääntymässä nousuun. Suunnilleen samana päivänä kun Jensen palasi kaukaloon.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Huolissaan tai ei pitää olla. Haapalan ja Jensenin perässä voi roikkua loppukauden. Siinä saa vähiten vahinkoa aikaan puutteellisella pelikunnollaan. Loukkien ja palkan takia kun ei voi hyllyttääkään.
 

pyy

Jäsen
Olenko mä ainoa, jonka mielestä Kontiola on pari viime peliä näyttänyt ihan kakkossentteriltä? Kamppailu ja luistelu parantunut minusta huomattavasti, olisiko saanut jotain loukkaantumisia kuntoon.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenko mä ainoa, jonka mielestä Kontiola on pari viime peliä näyttänyt ihan kakkossentteriltä? Kamppailu ja luistelu parantunut minusta huomattavasti, olisiko saanut jotain loukkaantumisia kuntoon.
Toivon toki, että olet oikeassa. Itse kuitenkin luulen, että näytti Tallinnassa paremmalta siitä syystä, että muu jengi pelasi puolivillaisesti.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onx tämä sälli saanut vauhtia luistimiinsa? Eilen voitti hypridipitkän!

Sen verran oon muuttanut mielipidettäni, että ei ole enää rasite joukkueelle. Jos tuosta vielä jalka nopeutuu pari kolme pykälää, niin sitten on jo mainio.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Heikomman tason vastustajia vastaan näyttää aina paremmalta. Edelleen tiukoissa peleissä kuten Spartakkia vastaan oli ihan paska.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onx tämä sälli saanut vauhtia luistimiinsa? Eilen voitti hypridipitkän!

Sen verran oon muuttanut mielipidettäni, että ei ole enää rasite joukkueelle. Jos tuosta vielä jalka nopeutuu pari kolme pykälää, niin sitten on jo mainio.

Taisi vastustaja luistella tuossa tilanteessa vaihtoon, heh!

Ei vaan kiinnitin itse eilen samaan huomiota... kyllä liike on parantunut mutta vielä on matkaa ollakseen "vahvistus".
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Kohta ollaan jo vaatimassa ensi kaudelle jatkosopparia? Vähän kovennetulla loppurunkosarjalla Jensenin rinnalla voi kasassa olla 35 pinnaa runkosarjassa mikä ei olisi itseasiassa pisteiden osalta yhtään jäljessä Konnan aikaisempia kausia pois lukien kausi 2010-2011, kun teki peräti 48 pinnaa. Muuten max. 40 pinnan kausia löytyy vuosien saatossa.

Olisi uudestisyntynyt Konna kiva kyllä vielä nähdä esim. keväällä, kun sen verta kova isku tämä kausi on kaverin sädekehään omissa silmissä tehnyt. Ollut kuitenkin niitä harvoja suomalaisia pelaajia Euroopassa ketä tuli kuolattua vuosikausia Jokereihin ja sitten kun lopulta se tapahtui niin paikalle saapuikin aivan paska Kontiola.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllähän sokea Reettakin näkee, että Konnan liike on parantunut ja sitä kautta kokonaisvaltainen pelaaminen.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Sen verran se on parantunut että riittää jo perusluokallaan noita jämäjengei vastaan. Isoja vastaan edelleen enemmän rasite kentällä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Kehutaan silloin kun on kehujen paikka: Konnalta tänään hieno maali ja muutenkin oli senttereistä vähiten kujalla. Oikeita senttereitä ei tosin tänään ollut paikalla kuin Regin ja Konna, joten vertailukohtia oli aika vähän.

Toivottavasti kolmannessa erässä nähty Jensen - Kontiola - O'Neill nähdään uudestaan tiistainakin. Siinä oli tekemisen meininkiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä antaisin Konnalle vuoden jatkon puolella liksalla siitä mitä saa tällä kaudella. Joo, olen hänen fanipoika, mutta silti äijä parantanut peliään tällä kaudella kuin sika juoksuaan ja on nyt sisäisen pörssin neljäs ja tehnee runkosarjassa noin 35 pinnaa. Ykkössentterin vastuulle ja tehoille ei enää pysty, mutta parempi tehopisteiden valossa tällä kaudella kuin Lokossa kahdella edellisellä kaudella. Nyt ehjä kesä 2020 äijälle ilman vammoja ja kaiken maailman kuntoutuksia niin tekee ens kaudella vielä kerran sen 0,67 ppg KHL:ssä kakkos- tai kolmossentterinä isolla yv-vastuulla eli pelaisi noin 15-17min per peli. Mulle kävisi. Cmon
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Mä antaisin Konnalle vuoden jatkon puolella liksalla siitä mitä saa tällä kaudella. Joo, olen hänen fanipoika, mutta silti äijä parantanut peliään tällä kaudella kuin sika juoksuaan ja on nyt sisäisen pörssin neljäs ja tehnee runkosarjassa noin 35 pinnaa. Ykkössentterin vastuulle ja tehoille ei enää pysty, mutta parempi tehopisteiden valossa tällä kaudella kuin Lokossa kahdella edellisellä kaudella. Nyt ehjä kesä 2020 äijälle ilman vammoja ja kaiken maailman kuntoutuksia niin tekee ens kaudella vielä kerran sen 0,67 ppg KHL:ssä kakkos- tai kolmossentterinä isolla yv-vastuulla eli pelaisi noin 15-17min per peli. Mulle kävisi. Cmon

Vaikka 2020-21-ketjussa vähän Kontiolan lähdön puolesta puhuinkin - olettaen siis, että senttereitä on ylipäätään tarjolla siinä määrin, että Konna kannattaisi käsistä päästää - niin voisi tosiaan ehjän kesän myötä olla hyvä kiinnitys myös ensi kaudelle, jos tosiaan palkkatasoa saa hilattua alaspäin. Paljon on mielestäni kiinni siitä, jatkaako Norman Jokereissa ja tuleeko toivottuja ja oletettuja uusia sentterikiinnityksiä yksi vai jopa kaksi jne. Eipä kovempi kilpailu sentteripaikoista toki mikään huono juttu olisi ja Konnan kiinnittäminen edullisella sopparilla palvelisi toki paitsi sitä kuuluisaa rotaatiota, myös loukkaantumisvara-ajattelua.

Jalkanopeushan se tökkii, mutta selviytyisi varmaan vielä yhdestä KHL-sesongista kohtuullisesti... vaan mikä lienee miehen halu jatkaa, varsinkin jos ei ihan näin rahakasta lappua eteensä ensi kaudeksi saisi?

No positiivista on, että nykyisen tason säilyttäessään/parantaessaan ja ehjän treenikesän myötä "Konna halvemmalla lapulla" on monien pelkäämäksi ns. worst case -skenaarioksi kuitenkin ihan kohtalainen!

Pst. J-M Aaltonen ja Lehterä vapautuvat, joten siitä 2013-14 EHT:n superketju Jori-Konna-JMA Jokereihin kasaan? ;)
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Konna voisi olla 3. sena 3. senan pahvilla, JOS jalkanopeus säilyy vähintään nykyisellään. Veikkaan, että ei kelpaa...
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tänään ole aprillipäivä.

Tuolla jalkanopeudella ei Marjamäen(=nyky) jääkiekossa tee yhtään. Sentterin pitäisi olla ketjunsa jalkavin ja älykkäin pelaaja. Kontiola saattaa varauksin olla älykkäin, mutta valitettavasti tuo jalkanopeus ei riitä enää mihinkään. Pietarin pienessä kaukalossa oli huonoista vähiten huono, mutta 95% tämän kauden peleissä ollut aivan sysipaska.
 
Ei tänään ole aprillipäivä.

Tuolla jalkanopeudella ei Marjamäen(=nyky) jääkiekossa tee yhtään. Sentterin pitäisi olla ketjunsa jalkavin ja älykkäin pelaaja. Kontiola saattaa varauksin olla älykkäin, mutta valitettavasti tuo jalkanopeus ei riitä enää mihinkään. Pietarin pienessä kaukalossa oli huonoista vähiten huono, mutta 95% tämän kauden peleissä ollut aivan sysipaska.

Ja elää täysin Nicklas Jensenistä. Ei jatkoon. Ei ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös