Viestin lähetti Vesa
Voi että kun turkkusessa on asiat huonosti.
Ollaan kuuden sakissa menossa plejareihin,ja joukkue on kuitenkin kolmen viime vuoden mestari, mutta silti kaikki on menetetty kun Cajanek ei tulekaan.
Voi HELVETTI, hävetkää turkulaiset .
Olette tottuneet liian hyvään,ettekä osaa enää nauttia yksittäisistä otteluista vaan haluaisitte vain käydä katsomassa finaaleja. No nyttempä tiedätte,miltä tuntuu kun isompi seura käy hakemassa seuraavan kauden rungon ...
"Turku on suomen PERSE"
- monet viisaat ihmiset
Ei kysymys ole Tepsin menestymisestä.
Sillä, että esimerkiksi minä auon täällä päätäni ja vittuilen seurajohdolle TPS-foorumissa, ei ole mitään tekemistä menestyksen kanssa. Tepsin peli esitykset on niin syvältä perseestä, ettei ole mitään määrää. Tepsillä on koko SM-liigan historian surkeimmat keskushyökkääjät ja sen mukana ylivoima. Seurajohto on luvannut kannattajille Tepsin tavoittelevan Suomenmestaruutta ja on myös luvannut ostaa keskushyökkääjän auttamaan tähän tavoitteeseen pääsemisessä. Homma kusee sukille nykyisellä miehistöllä ja keskushyökkääjää ei ilmeisesti olla kaikesta huolimatta ostamassa, joten ei kai se voi tarkoittaa muuta kuin, että "näillä pelataan" ja muut saakoon pelata mestaruuksista.
Paskat mistään mestaruuksista, mutta kuka helvetti jaksaa katsella Jalosen valmentamaa jääkiekkoa ilman menestystä. Jos kerran pyyhe heitetään kehään, niin valmentajilta pitäisi löytyä rohkeutta kokeilla jotain uutta vaikka esim. niinkin rohkea veto Schaefer-Koivu-Nurminen yhdistelmän kokeilu?
Jalonen saa pelailla ihan rauhassa,
Schaefer-Holmqvist-Nurminen
Vahalahti-Shearer-Alatalo
Kiviharju-Rautee-Tuokko
Suoraniemi-Koivu/Kankaanperä-Hannus
kentällisillä, ilman aikalisiä, ilman pelinaikaisia ketjumuutoksia kauden loppuun, joka kestää ensimmäiseen play-off-vastustajaan - "- Peliin on oltava tyytyväinen muuten paitsi siltä tärkeimmältä osa-alueelta. Tekopaikoissamme oli hiukan pehmeyttä, kiteytti päävalmentaja Kari Jalonen." TS 25.1.2002
Enhän minä Tepsiä hylkää, mutta ei juurikaan kiinnosta ajella autolla, muutamaa sataa kilometriä, nähdäkseen saatanan tylsää hokia. Parempi jäädä pois pleijareista viihdyttävällä jääkiekolla, kuin yrittää päästä sinne säälittävällä räpellyksellä...
Olen ilmeisesti, se Jaakon tarkoittama Glory Hunter.