Perussuomalaiset

  • 5 251 021
  • 42 119
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Olen jo aikaisemminkin tuonut aika laajasti esille, kuinka uskomattoman surkeaa ja naurettavaa kritiikkiä/haukkua Perussuomalaiset saavat. No nyt mennään jo tuonkin tason ylitse. Oululainen kunnanvaltuutettu Junes Lokka (puolue ASYL) on lähtenyt maallittamaan säälittävästi henkilöä, joka teki perättömän ilmiannon Sebastian Tynkkysestä.

Mitäpäs veikkaatte, että keitä tästä tapauksesta syytetään? No tietenkin Junes Lokkaa, mutta jostain aivan käsittämättömästä syystä myös Sebastian Tynkkystä, Jussi Halla-ahoa ja Laura Huhtasaarta. Kaksinaismoralismi nostaa todella kovasti päätään, kun vihervasemmisto omalla vastuuttomalla maahanmuuttopolitiikalla haluaa nämä juneslokat tänne, mutta sitten kuitenkin heidän tekemät teot ovat Perussuomalaisten vika.
Mitä mä just luin? Lokka maalittaa persuja?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen jo aikaisemminkin tuonut aika laajasti esille, kuinka uskomattoman surkeaa ja naurettavaa kritiikkiä/haukkua Perussuomalaiset saavat. No nyt mennään jo tuonkin tason ylitse. Oululainen kunnanvaltuutettu Junes Lokka (puolue ASYL) on lähtenyt maallittamaan säälittävästi henkilöä, joka teki perättömän ilmiannon Sebastian Tynkkysestä.

Mitäpäs veikkaatte, että keitä tästä tapauksesta syytetään? No tietenkin Junes Lokkaa, mutta jostain aivan käsittämättömästä syystä myös Sebastian Tynkkystä, Jussi Halla-ahoa ja Laura Huhtasaarta. Kaksinaismoralismi nostaa todella kovasti päätään, kun vihervasemmisto omalla vastuuttomalla maahanmuuttopolitiikalla haluaa nämä juneslokat tänne, mutta sitten kuitenkin heidän tekemät teot ovat Perussuomalaisten vika.
Eikös Junes Lokka ole aika samaa porukkaa Perussuomalaisten kanssa? Hänhän haluaa itse rajat kiinni ja kaikki tummaihoiset/muslimit pois Suomesta. Tai näin olen herran ajatusmaailman ymmärtänyt. Sama tyyppi joka nosti syytteen kunnianloukkauksesta erästä Ylen toimittajaa kohtaan, kun tämä oli omalla Facebook seinällään sanonut Lokkaa rasisti natsiksi tms.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Eikös Junes Lokka ole aika samaa porukkaa Perussuomalaisten kanssa? Hänhän haluaa itse rajat kiinni ja kaikki tummaihoiset/muslimit pois Suomesta. Tai näin olen herran ajatusmaailman ymmärtänyt. Sama tyyppi joka nosti syytteen kunnianloukkauksesta erästä Ylen toimittajaa kohtaan, kun tämä oli omalla Facebook seinällään sanonut Lokkaa rasisti natsiksi tms.
Toimittajahan sai itse asiassa jopa tuomion kunnianloukkauksesta. Termi mitä käytti (muistaakseni yksityisellä facebook-tilillään) oli "natsipelle" ja ilmeisesti se pelle oli siinä liikaa kun oikeuskin totesi että äärioikeistolainen ja muukalaisvastainen henkilö on kyseessä ja että tuollaisista on nykyisin mm. natsi ihan käytetty synonyymi.

Ilmeisesti Lokka tykkää noita syytteitä nostella erittäin herkästi vaikka itse laukoo paskaa ihan joka suuntaan minkä kokee inhottavaksi ja haukkumisen arvoiseksi. Ei toki mikään estäisi myöskään Lokan uhreja nostamasta kunnianloukkausjuttuja mutta ehkä heillä ei ole siihen resursseja, aikaa tai viitseliäisyyttä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mitä mä just luin? Lokka maalittaa persuja?
En tiedä mitä oikein luit, mutta näemmä et minun tekstiäni lukenut. Minä mielestäni aika selvästi kerroin, kuinka Sebastian Tynkkystä yritti eräs henkilö hiljentämään perättömällä rikosilmoituksella. Tynkkynen ei siis kertonut tämän kyseisen henkilön nimeä. Kuitenkin poliisi oli ilmeisesti kertonut Lokalle tämän henkilön nimen, ja nyt Lokka oli maallittanut tätä kyseistä henkilöä. Oli muun muassa kertonut kuinka se on hyvä asia, että tämän henkilön lapsi on kuollut. Tämän äärivihervasemmisto siis laittoi Perussuomalaisten syyksi. Ja ei, en tiedä että miksi.

Eikös Junes Lokka ole aika samaa porukkaa Perussuomalaisten kanssa?
Ei ole, kuten voi huomata aiemmasta viestistä: "Oululainen kunnanvaltuutettu Junes Lokka (puolue ASYL)".

Vielä tammikuussa Laura Huhtasaarikin halusi Junes Lokan tänne ja jokainen maa tarvisi kuulemma omansa. Kyseinen twiitti alapuolella:
Tuo kyseinen twiitti on mielestäni loistava Lokalta. Hän nimenomaan kertoo, missä mädännäisyyttä on. Tuo twiitti on hyvä, mutta Tynkkysen maallittajan lapsen kuoleman sanominen iloiseksi ei ole hyvä asia. Eli vaikka tuo twiitti oli hyvä, niin silti Lokka ei ole tervetullut Perussuomalaisiin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei ole, kuten voi huomata aiemmasta viestistä: "Oululainen kunnanvaltuutettu Junes Lokka (puolue ASYL)".
Tarkoitin ideologisesti ja jostain oli jäänyt mielikuva, että olisi ollut PS:n ehdokkaana joskus. Näköjään Muutos 2011 puolueessa oli ollut mukana.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tarkoitin ideologisesti ja jostain oli jäänyt mielikuva, että olisi ollut PS:n ehdokkaana joskus. Näköjään Muutos 2011 puolueessa oli ollut mukana.
Näin ne asiat koetaan. Lokka itsekin Twitterissä monta kertaa on näemmä kertonut, ettei ole perussuomalainen. Käsittämätöntä, että hänen pitää noin paljon tätä sanoa, ja siltikään ei uskota.

Laitetaas tämä samaan viestiin, kun tuolta YouTubesta tuli vastaan Tynkkyseltä tällainen kirjoitus.

"Pikkunen räjähdys tapahtui tuolla Twitterin puolella. Kerroin aikaisemmin, että musta oli tehty perätön rikosilmoitus, mutten paljastanut henkilön nimeä. Puolueeni ulkopuolinen henkilö oli tilannut paperit ja paljastanut nimen. Alkoi syytösvyöry meikäläistä kohtaan, kuinka olisin antanut paperit tälle henkilölle, vaikka hän oli omatoimisesti toiminut. Sitten olikin jo koko vihervasemmisto Twitterissä niskassa Silvennoisia, Dimmuja ja Egortipin laulajia myöten. Nyt kuvaamaan videota aiheesta ja tämän päivän puolella varmasti kerkeää latautumaan julkiseksi. Tämä kulttuurisota on kyllä läpivalaistava."

Surullista, äärimmäinen surullista. Faktat lyödään sivuun kun tarkoituksena on maalittaa ja hiljentää demokraattisesti valittu kansanedustaja.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Surullista kyllä kun vihervasemmisto tuolleen kiusaa persuja, jotka ei ole mitään tehnyt. En ole toki ottanut selvää, mutta kai tää Lokkakin vihervasemmistoa on?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Surullista kyllä kun vihervasemmisto tuolleen kiusaa persuja, jotka ei ole mitään tehnyt. En ole toki ottanut selvää, mutta kai tää Lokkakin vihervasemmistoa on?
Ei ole vaan äärioikeistoa. Hänellä on joitain hyviä twiittejä, mutta se ei vielä hänestä hyvää ihmistä mielestäni tee.

Kuuntelin hieman aikaa Lokan videota. Siinä hän mielestäni hyvin tuo esille sen, kuinka ihan oikeasti vihervasemmisto pyrki maalittamaan Tynkkystä. Tottakai tässä kaksinaismoraalismi nostaa päätään, kun Lokka on itsekin harrastanut samanlaista aiheetonta ilmiantamista.

Surullista on se, että kun vihervasemmisto ja äärioikeistolainen maahanmuuttaja riitelevät, niin otetaan syytön Tynkkynen mukaan heidän taisteluun. Tämän takia halusin tuoda asian tänne esille.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tajua ylläolevien viestien perusteella edes vähää alusta, että kuka on tehnyt mitäkin. Saisiko tämän esitettyä jonkunlaisessa vuokaaviomuodossa, niin tyhmempikin tajuaisi, että kuka mitä veteli ja ketä mitä häh?

Ilmeisesti lopputulema kuitenkin siis on, että persut hyviä, vihervasemmisto paha?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En tajua ylläolevien viestien perusteella edes vähää alusta, että kuka on tehnyt mitäkin. Saisiko tämän esitettyä jonkunlaisessa vuokaaviomuodossa, niin tyhmempikin tajuaisi, että kuka mitä veteli ja ketä mitä häh?

Ilmeisesti lopputulema kuitenkin siis on, että persut hyviä, vihervasemmisto paha?
Jos tuohon @Zoidberg laittamaan Tynkkysen tekstiin on luottaminen niin Lokka on kusipää ja Tynkkynen on ajautunut tuohon vähän ilman omaa haluaan.
 

444

Jäsen
En tajua ylläolevien viestien perusteella edes vähää alusta, että kuka on tehnyt mitäkin. Saisiko tämän esitettyä jonkunlaisessa vuokaaviomuodossa, niin tyhmempikin tajuaisi, että kuka mitä veteli ja ketä mitä häh?

Ilmeisesti lopputulema kuitenkin siis on, että persut hyviä, vihervasemmisto paha?
No siis: Tunkkunen on uhri, kuten aina. Lokka on kusipää, kuten aina. Ja sitten on se ääripaha äärivihervasemmisto, kuten aina. Ja persuja sorretaan, kuten aina.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimittajahan sai itse asiassa jopa tuomion kunnianloukkauksesta. Termi mitä käytti (muistaakseni yksityisellä facebook-tilillään) oli "natsipelle" ja ilmeisesti se pelle oli siinä liikaa kun oikeuskin totesi että äärioikeistolainen ja muukalaisvastainen henkilö on kyseessä ja että tuollaisista on nykyisin mm. natsi ihan käytetty synonyymi.

Ilmeisesti Lokka tykkää noita syytteitä nostella erittäin herkästi vaikka itse laukoo paskaa ihan joka suuntaan minkä kokee inhottavaksi ja haukkumisen arvoiseksi. Ei toki mikään estäisi myöskään Lokan uhreja nostamasta kunnianloukkausjuttuja mutta ehkä heillä ei ole siihen resursseja, aikaa tai viitseliäisyyttä.

Kertoisitko vähän tarkemmin, että mitä tarkoitat, että Lokka on nostanut syytteitä? Suomessa lähes jokaisen rikosasian ajaa syyttäjä eikä asianomistaja. Sama koskee mainittuja Lokan uhreja, poliisi kyllä tutkii ja syyttäjä syyttää.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
En tajua ylläolevien viestien perusteella edes vähää alusta, että kuka on tehnyt mitäkin. Saisiko tämän esitettyä jonkunlaisessa vuokaaviomuodossa, niin tyhmempikin tajuaisi, että kuka mitä veteli ja ketä mitä häh?

Ilmeisesti lopputulema kuitenkin siis on, että persut hyviä, vihervasemmisto paha?
Eräs henkilö teki perättömän rikosilmoituksen Sebastian Tynkkysen pitämästä puheesta eduskuntasalista. Sebastian Tynkkynen teki YouTubeen videon tästä rikosilmoituksesta, jossa todettiin ettei hän ole syyllistynyt rikokseen. Hän ei maininnut videolla ilmoituksen tekijää.

Junes Lokka oli kuitenkin poliisilta saanut tämän rikosilmoituksen, jossa mainittiin ilmoituksen tekijä. Lokka haukkui tämän ilmoituksen tekijän ja kertoi kuinka hän on iloinen että tämän lapsi on kuollut. Ymmärrettävästi siis vihervasemmistolaiset tuomitsivat Lokan. Mutta jostain kummallisesta syystä he alkoivat myös maalittamaan Sebastian Tynkkystä, joka siis EI OLLUT kertonut Lokalle kuka on rikosilmoituksen tehnyt. Eli Lokka itse on hakenut tiedon siitä, kuka on rikosilmoituksen tehnyt ja sen jälkeen haukkunut tätä tekijää. Sebastian Tynkkynen ei ollut siis tehnyt mitään. Ei edes rikosta. Silti hän jostain kummallisesta syystä saa haukut niskaansa vihervasemmistolaisilta Twitter-käyttäjiltä.

Sama asia olisi se, että minä tekisin aluksi perättömän ilmiannon Maria Ohisalosta. Tämän jälkeen Junes Lokka selvittäisi että minä olisin sen ilmiannon takana ja alkaa haukkumaan minua. Olisiko siis syy Lokan, Ohisalon vai molempien?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kertoisitko vähän tarkemmin, että mitä tarkoitat, että Lokka on nostanut syytteitä? Suomessa lähes jokaisen rikosasian ajaa syyttäjä eikä asianomistaja. Sama koskee mainittuja Lokan uhreja, poliisi kyllä tutkii ja syyttäjä syyttää.
Kunnianloukkaus on asianomistajarikos, eli se vaatii sitä, että joku nostaa syytteen/syytevaateen miten ikinä menikään. Sitten poliisi tutkii onko aihetta syytteen nostamiseen.
 

444

Jäsen
Tynkkynenkin vain ihan hyvää hyvyyttään jakoi tuon kokemuksensa Youtubessa. Yhtään ei osannut arvata, minkälaisia sekopäitä opetuslasten seasta löytyy. Mikään ei muutu.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tynkkynenkin vain ihan hyvää hyvyyttään jakoi tuon kokemuksensa Youtubessa. Yhtään ei osannut arvata, minkälaisia sekopäitä opetuslasten seasta löytyy. Mikään ei muutu.
Siis hetkinen? Olisiko Tynkkysen pitänyt jättää video tekemättä vai mitä ihmettä? Pitäisikö Tynkkysen olla julkaisematta mitään videoita, koska kolmas osapuoli tekee niistä kiusaa muille? Ei ole Tynkkysen vastuulla tämä millään tapaa. Hyvä vain että antaa kasvonsa tällaiselle maalittamiselle. Entä jos Maria Ohisalo tekee videon jossa kehuu islamilaista kulttuuria, ja minä tekisin tämän Ohisalon videon avulla videon jossa haukun islamia. Onko syy Ohisalon? No ei tietenkään ole. Hyvä tapa olla objektiivinen on se, että vaihtaa kyseessä olevien henkilöiden nimiä. Eli tässä tapauksessa siis tarkoitan sitä, että vaihtakaa vaikkapa Tynkkysen tilalle Vanhasen tai Ohisalon nimen. Olisiko reaktio samanlainen? Jos ei ole, on kyseessä poliittinen ajojahti.

Kyseinen nainen teki väärin, kun lähti maalittamaan Tynkkystä. Se ei tietenkään tarkoita, että hänen lapsensa kuolemalla saisi ilkkua, mutta hän aloitti tämän pahuuden kierteen jota Lokka jatkoi. Tynkkynen ei ole tehnyt asiassa mitään väärää. Piste.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole vaan äärioikeistoa. Hänellä on joitain hyviä twiittejä, mutta se ei vielä hänestä hyvää ihmistä mielestäni tee.
Olen kanssasi samaa mieltä Lokan poliittisesta suuntautumisesta. On tosin ymmärrettävää, että monet saattavat miestä erehtyä perussuomalaiseksi luulemaan hänen kannanottojensa perusteella ja ottaen huomioon miten vaikkapa puolueen puheenjohtaja Halla-aho on Lokkaa ja hänen tekemisiään kommentoinut:



 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Olen kanssasi samaa mieltä Lokan poliittisesta suuntautumisesta. On tosin ymmärrettävää, että monet saattavat miestä erehtyä perussuomalaiseksi luulemaan hänen kannanottojensa perusteella ja ottaen huomioon miten vaikkapa puolueen puheenjohtaja Halla-aho on Lokkaa ja hänen tekemisiään kommentoinut:



Minäkin arvostan Lokan tekemää työtä, silloin kun hän on ollut tuomassa esille maahanmuuttajataustaisten rikoksia. Tällaisten esilletuontien vuoksi kykenisimme ennaltaehkäisemään haitallista maahanmuuttoa, mikäli vain haluaisimme näin tehdä.

Halla-aho sanoo "Lokalla on haasteensa". Veikkaan että hän tällä tarkoittaa nimenomaan Lokan tekemään maalitusta. Tälläinen toiminta ei kuulu Perussuomalaisiin vaan nimenomaan äärioikeistoon ja vihervasemmistoon kuten tästä esimerkissä se huomattiin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minäkin arvostan Lokan tekemää työtä, silloin kun hän on ollut tuomassa esille maahanmuuttajataustaisten rikoksia. Tällaisten esilletuontien vuoksi kykenisimme ennaltaehkäisemään haitallista maahanmuuttoa, mikäli vain haluaisimme näin tehdä.

Halla-aho sanoo "Lokalla on haasteensa". Veikkaan että hän tällä tarkoittaa nimenomaan Lokan tekemään maalitusta. Tälläinen toiminta ei kuulu Perussuomalaisiin vaan nimenomaan äärioikeistoon ja vihervasemmistoon kuten tästä esimerkissä se huomattiin.
Muuten, olen iloinen siitä miten suomesi on kehittynyt viime kuukausina - se alkaa jo olla sangen koherenttia. Mitä sitten tulee tähän keissiin niin Lokka on PS:n suosiossa koska tekee sen, hmm, voisiko sanoa, saastaisen likaisen työn ilman että kuuluisi puolueeseen. Ihanan eurooppalainen on Suomi nykyään kun meidän populisteistamme tuli samaa hörhöporukkaa kuin muuallakin mantereella. Vielä puuttuu avoin putinmyönteisyys, mutta se tullee Halla-ahon puheenjohtajakauden jälkeen. Sitten ei tarvitse hävetä kahvipöydässä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kunnianloukkaus on asianomistajarikos, eli se vaatii sitä, että joku nostaa syytteen/syytevaateen miten ikinä menikään. Sitten poliisi tutkii onko aihetta syytteen nostamiseen.

Ei.

Asiasta tehdään tutkintapyyntö/rikosilmoitus ja poliisi suorittaa esitutkinnan jos suorittaa. Syyttäjä tekee syyteharkinnan esitutkinnan perusteella ja syyte joko nostetaan tai ei nosteta tämän jälkeen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Halla-aho sanoo "Lokalla on haasteensa". Veikkaan että hän tällä tarkoittaa nimenomaan Lokan tekemään maalitusta. Tälläinen toiminta ei kuulu Perussuomalaisiin vaan nimenomaan äärioikeistoon ja vihervasemmistoon kuten tästä esimerkissä se huomattiin.
Tuo että Lokan haasteet liittyisivät maalitukseen kuulostaisi tosiaan loogiselta koska Halla-aho nimenomaan sanoo, että "hänellä on haasteita, kuten meillä kaikilla". Sitä että tarkoittiko "meillä kaikilla" perussuomalaisia, vai pelkästään itseään jää vähän auki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös