Persekarvat miehellä - kyllä vai ei?

  • 26 479
  • 38

Persekarvat miehellä?


  • Äänestäjiä
    63

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tälläinen erittäin tärkeä kysymys, johon jokaisella miehellä tulee olla vastaus mielessään. Tai miksei naisillakin. Naisten vastaukset on erittäin tärkeitä.

Nykyajan trendi tuntuu olevan, että miehet sheivaa perseensä täysin karvattomaksi. Monet tuntuu sanovan, että mukavuussyistä ja esteettisistä syistä, mutta en pääse tunteesta, että mukana on jotain outoa miellyttämishalua naisia kohtaan.

Itsehän olen niin kauan kuin jaksan muistaa kuulunut ns. persekarvan klaaniin, eli mielestäni miehekkyyteen kuuluu alapääkarvoitus. Ei sen tarvitse rehottaa täydellä terällään, se voi olla huoliteltu, mutta silti se on ihan yhtä olennainen osa mieheyttä kuin pillukarvat on osa naiseutta. Itsehän en ole koskaan sheivannut enkä tule sheivaamaan, etenkään toisen halusta. Jos itse yhtäkkiä päätän, että karvat alaosastolla saa lähteä niin ok. Sitten.

Mielipiteitä? Olen siis itse ehdottomasti karvojen puolesta!
 

A Siente

Jäsen
Kerran olen elämäni aikana leikannut persekarvat pois ja kyllähän se perse tuntui paljon paremmalta. Eikä paskakaan tarttunut karvoihin kiinni. Operaatio on kuitenkin niin vittumainen suorittaa ettei ole sen jälkeen jaksanut. Henk. koht aivan sama onko karvoja vai ei. Ihan kiva noita karvoja on nyppiä samalla kun pyyhkii perseensä paskalla käynnin jälkeen. Toisaalta onhan täysin sheivattu perse aika huvittavan näköinen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kyllä. Pelkästään trimmauksen haasteellisuus saa tähän kantaan kääntymään.

Ja vaikka sanotaan että kauneuden takia on joskus kärsittävä, niin en minä nyt tiedä ihasteleeko kukaan sitä että vautsi vau, sun perse on silkinpehmeä. Ainakaan heteropiireissä, herkkuparrun heiluttajista ei oo tietoa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatkoa naisten pillukarvoille?
Olen nimeni mukaisesti NeanDerThaler. Olen hyvin karvainen. Siitä huolimatta en sheivaa kuin leukaperät. Siinäkin on vähintään riittävästi hommaa.
Onkohan seuraava ketju nimeltään: ”Vedätkö samalla tumppuun ajellessasi perskarvojasi”?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vahva kylla. Itsella ei erityisemmin karvat kasva, mutta vako rehottaa aika helvetisti. Onhan tuo hauska katsella peilista, kun muuten posliinipakaroiden valeista pursuaa mohawk. Kerran olen meinannut sheivailla ja voi vittu kun on vaikeata. Tarvisi hommata joku erikoinen pakaranlevittaja ja kasa peileja etta onnistuisi. Siltikin tarvitaan akrobatiaa. Helvetti kun kumminkin akan paalla ollaan, niin ei niita karvoja kukaan katsele. Tyynynpurijoilla voi olla toinen mielipide toki.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei helvetti näitä kyselyitä. Mulla on onneksi parempaakin tekemistä kuin ajella persekarvoja tai edes miettiä moisen tarpeellisuutta. Vastasin siis kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Minulla ei kyllä akrobatia riittäisi omien persekarvojen ajelemiseen enkä tahdo edes kuvitella mitä vaimo tuumaisi jos pyytäisin häntä moisen tekemään puolestani. Vastasin siis kyllä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei helvetti näitä kyselyitä. Mulla on onneksi parempaakin tekemistä kuin ajella persekarvoja tai edes miettiä moisen tarpeellisuutta. Vastasin siis kyllä.
Tästäkö tunnistamme Jatkoaikalaisemme Jyväskylän torilla?
Levittelet ja soittelet hanuriasi?
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Pöheikkö on kasvanut jokapuolelta alakertaa senverran tiheäksi jungleksi ettei tuon etuosan jätepumpun villapressun seasta erota, mikä haiven taipuu takamatkustamoon ja mikä on etupaneelia. Lopuksi tässä kai muuttuu jokamiehen Chewbaccaksi, ennenkuin laittavat kannen kiinni: Ei uskalla ajella mitään, jos sakset tai kone lipsahtaa pöheikköön ja karkaa sinne surraamaan, menee ainoa heppi ahkä samantien eikä korvaa kotivakuutus, en siis ajele : X
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästäkö tunnistamme Jatkoaikalaisemme Jyväskylän torilla?
Levittelet ja soittelet hanuriasi?

En ole kyllä pahemmin torilla käynyt viimeaikoina, enkä kyllä hanuriakaan juurikaan soittele. Torille voisi tosin tänä keväänä mennä pyörähtämään kun nuo suosikkijoukkueen pelit edelleen jatkuvat ja on olemassa mahdollisuus torijuhlintaan tänä keväänä. Näinhän ei ole kaikkialla, kuten esim. Kuopiossa tai Turussa. Mitään persetifoja ei tulla torilla ainakaan meikäläisen toimesta näkemään torilla, taikka muuallakaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ok! Antaisin enemmän propseja Jypille kuin "Puolen Suomen Kärpiille".

Pidä peppu piukeana.
Annan peukkuni Jypille - pienen kaupungin iso joukkue!
 

Pekkis

Jäsen
Mainostin työkaverille tätä palstaa, että siellä voi keskustella lähes mistä elämän osa-alueesta tahansa. Lähes sanan voi kyllä nyt poistaa. Mutta hyvä niin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Muiden miesten persekarvoituksista tai karvoituksen puutteesta en ole kiinnostunut, mutta omiani en toki ajaisi. Ei sikäli, että niissä niin kauheasti ajamista olisikaan, kyseessä ei ole varsinaisesti mikään läpitunkematon anaalikarvojen Amazon vaan jokusen harvan ja valitun karvan muodostama esteettinen kokonaisuus.

Eli kyllä-ääni persekarvoille, kuten tietysti myös miesten munakarvoille. Naisten karvoituksesta olen oman panokseni jo kirjoittanutkin asianmukaiseen ketjuun kerran jos toisenkin.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä asiasta tuntuu muodostuvan selkeä konsensus. Itsekin liityn enemmistöön, ei ole koskaan tullut mieleeni ajella perskarvojani ja ehkä ihan hyvä niin. Äkkiseltään vaikuttaa aika haastavalta projektilta. Toki asia voisi olla eri, jos persvakoa blokkaamassa olisi joku järjetön pöheikkö, mutta nykyisellä sangen maltillisella karvoituksellani olen tullut toimeen hyvin ajelemattakin. Joskus joku yksinäinen paskakikkare voi jäädä karvoihin kiinni, mutta mitäpä väliä sillä on. Ei kellään ole asiaa minun persreiälle kuitenkaan.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Mistä te tiedätte, onko teillä paljon vai vähän perskarvoja tai onko karvikko tuuhea tai harva? Minä en ole ainakaan omaani nähnyt ja pelkällä käsikopelolla arvio voi hyvinkin mennä pieleen.
 

A Siente

Jäsen
Mistä te tiedätte, onko teillä paljon vai vähän perskarvoja tai onko karvikko tuuhea tai harva? Minä en ole ainakaan omaani nähnyt ja pelkällä käsikopelolla arvio voi hyvinkin mennä pieleen.

Käänny ja katso. Eri asia toki jos olet vanha tai läski etkä taivu katsomaan. Itsekkään en mikään notkea ole, mutta näen oman persekarvoituksen ilman ongelmia. Eihän tuossa tarvitse kuin katsoa ääri oikealle/vasemmalle ja suoraan alas samalla levittäen pakaroita, pitäisi olla suora näkyvyys karvoitukseen.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Käänny ja katso.
Kappas. Se on mahdollista. Ennen kehotustasi minulle ei näköjään ole vain koskaan tullut mieleen raottaa pakaroitani ja kurkistaa perskarvojeni laatua ja määrää. Välttämättä se ei kohoa suosikkiharrastusteni joukkoon nytkään kun olen mahdollisuudesta tietoinen.
 

Jeffrey

Jäsen
Perse on itselleni yksi niistä paikoista johon se karva on päättänyt kasvaa. Monesti olen miettinyt niiden ajelua helpottaakseni pepun oloa ja omaa pyyhkimis työtäni, mutta vielä en ole koskaan ajanut. Ehkä sitten jos nainen vielä joskus löytyy, niin mennään yhdessä Brassiin. Minä siellä sitten makoilen väärinpäin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ylpeä karvaperse. Toisinaan olen miettinyt, miltä tuntuisi jos ei olisi karvoja perseessä. Sitten olen miettinyt, että millä helvetin tavalla sä saat sheivattua oman perseen. Peilin eteen pyllistysasento ja kurkistat jalkojen välistä et mistä sheivaat?? Vaatii semmoisia toimenpiteitä, että annan perseeni olla karvainen. Niin kauan kun joku nainen ei sitä halua itse sheivata.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olen poistanut karvani perseestä samalla kynällä millä ajan nenäkarvani. Vaimon kieli tuntuu nyt paljon paremmalta ja kiihottavammalta eli lämpimästi suosittelen kaikille persekarvojen ajamista. Seksuaalinen elämä paranee ja saat lisää ihania kokemuksia, kun anaalisi on vastaanottavaisempi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimon kieli tuntuu nyt paljon paremmalta ja kiihottavammalta
Nuoleeko vaimosi siis sinun persposkia vai meneekö hän pöllänsilmälle asti?

Toisinaan pöntöllä istuessa paska jää ikävästi karvoihin, joten tämä puoltaisi persekarvojen poistoa. Tuleeko talvella sit kylmä? Joskus leikkasin varvaskarvat ja varpaita kylmi aivan saatanasti sen jälkeen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nuoleeko vaimosi siis sinun persposkia vai meneekö hän pöllänsilmälle asti?

Toisinaan pöntöllä istuessa paska jää ikävästi karvoihin, joten tämä puoltaisi persekarvojen poistoa. Tuleeko talvella sit kylmä? Joskus leikkasin varvaskarvat ja varpaita kylmi aivan saatanasti sen jälkeen.

No ajan säännöllisesti munakarvani eikä munat palellu pakkasella. Ja vaimoni nuolee paksusuoleen asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös