Perse vs. rinnat

  • 131 193
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
uuh aahh woutsi waude,,,, mitkä puskurit neidillää,, ;) taitaa olla tyttö kiimassa,,,, nänni nöpötyksistä päätellen... selvästi oottaa että otettais tisut suuhun,,, lutkutettais oikee antaumuksella,,, kuola valuis... wauh.

Eli tissimiehiä. Tämä johtuu osin myös siitä, etten ole nähnyt vieläkään lihavaa naista hyvällä perseellä, mutta tissit niillä on kohdillaan
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hyvä peppumiehet, hyvä me! Tonni täynnä!

Mites naisnäkökulmasta, tykkäätkö sinä nainen enemmän tisseihin erikoistuneista miehistä vai koko ajan ahterin kimpussa hääräävistä miehistä? Luonteestasi tykätään tässä itsestäänselvyytenä, joten ei tarvitse mainita.

Ihan vähän lainaan omaa viestiäni.

Luonnollisesti täällä lätkäpalstalla vähemmän rouvia kertomassa kinkeimmistään mieliteoistaan. Ja nekin harvat tuskin just sattuu yliseksuaalisia olee. Tämä hyvä ja näin.

Mietin joskus vain, että kun meillä miehillä on hyvinkin selkeitä fetissejä ja arvatenkin naisilla myös omansa, tai vielä paremmin jokaisella meillä yksilöllä on omansa.. Eikö ole hyvin riskaabelia mennä naimisiin ja mahdollisesti sitten vasta hääyönä kokeilla miten meidän seksivehkeet sopii toisiinsa? Kuin että paahtaisi menemään ja kun intressit kohtaa niin se olisi hyvä ja lupaava alku suhteelle?

Ymmärrän näin vanhempana, että suhde on yhtä kompromissia. Rakkautta ja lämpöä... Ääh, se se tärkein tietenkin.

En jatka nyt enempää, vaikka juttua riittäisikin. Toistaiseksi tuo kirjoittamani oli kai vielä suht asiallista. Tähän on hyvä pitää breikki.

En tiedä, miksi tämä nainen klikkasi topicin auki, koska äänestämiselle ei aihetta ole. Mutta rohkenen vastata, kun kysymyksiä bongasin. 6v sitten käännytin erään persemiehen tissimieheksi. Syytä voitte arvuutella. Mutta mielitekoni osaan helpostikin yhdistää rintavarustukseeni. Sitäkään tarkentamatta sen enempää.

Menin muutamia vuosia sitten naimisiinkin, ja ei... En olisi mitenkään voinut odottaa tuota kokemusta hääyölle. Huomasin eronkin jälkeen kaiken toimivan paremmin seuraavan kumppanin kanssa. Ja onhan tuo pirun tärkeä osa suhdetta, senkin opin vasta jälkimmäisessä suhteessa.
 

redpecka

Jäsen
En tiedä, miksi tämä nainen klikkasi topicin auki, koska äänestämiselle ei aihetta ole. Mutta rohkenen vastata, kun kysymyksiä bongasin. 6v sitten käännytin erään persemiehen tissimieheksi. Syytä voitte arvuutella. Mutta mielitekoni osaan helpostikin yhdistää rintavarustukseeni. Sitäkään tarkentamatta sen enempää.

Menin muutamia vuosia sitten naimisiinkin, ja ei... En olisi mitenkään voinut odottaa tuota kokemusta hääyölle. Huomasin eronkin jälkeen kaiken toimivan paremmin seuraavan kumppanin kanssa. Ja onhan tuo pirun tärkeä osa suhdetta, senkin opin vasta jälkimmäisessä suhteessa.
Kiva kun vähän valaisit sieltä suunnalta, joskin vähän kryptisesti tällaiselle putkimiesaivolle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kiva kun vähän valaisit sieltä suunnalta, joskin vähän kryptisesti tällaiselle putkimiesaivolle.

Heh, sorry. Olen näissä asioissa herkkis, joka pitää ne suhteen sisäisinä tärkeinä juttuina. Olen myös isosti hellyyttä tarvitseva nainen, siksi rintavarustuksen kopelointi on se pitkälle nautintoa tekevä juttu. Ei siis niinkään ahteriosasto. Ja toki leikkiä toiseenkin suuntaan saan tuolla paremmin aikaiseksi.
 

redpecka

Jäsen
Heh, sorry. Olen näissä asioissa herkkis, joka pitää ne suhteen sisäisinä tärkeinä juttuina. Olen myös isosti hellyyttä tarvitseva nainen, siksi rintavarustuksen kopelointi on se pitkälle nautintoa tekevä juttu. Ei siis niinkään ahteriosasto. Ja toki leikkiä toiseenkin suuntaan saan tuolla paremmin aikaiseksi.
Kuulostaa hyvältä. Olen minäkin oikeasti herkkis, mutta kun pitää matsoilla täällä äijien röökipaikalla ettei nyt ihan hintiksi alkaisi kaverit haukkumaan.

Puolestani saat tuutata palstalle niin paljon tissiasiaa kuin vain jaksat.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ääni rinnoille.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Heh, asia kunnossa. Mä pidän matalaa profiilia viestittelyn suhteen, kun olen vasta tällainen poikanen, mutta luen kyllä ketjun uutta antia silmä kovana... hyvä aihe nähkääs.

En onneksi minäkään liian kurttuinen vielä. Tosin olen valinnut reippaasti vanhemman äijän. Se tässä ehkä on auttanutkin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
En onneksi minäkään liian kurttuinen vielä. Tosin olen valinnut reippaasti vanhemman äijän. Se tässä ehkä on auttanutkin.
Meinaatko että nuoremmat ovat enempi persemiehiä ja ikääntyssään meistä miehistä tulee tissimiehiä.
Kyllä kesä on tissimiesten parasta aikaa ;)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On kunnon krapulapäivän panetus kun pelkästään tätä ketjua lukiessakin meinaa ruveta alakerrassa tapahtumaan. Täytynee katsella uskomattomia tissejä videomuodossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jätkä on nyt @abianos ja @Punamusta kera kolmas kuka on linkittäny omakuvan tänne lyhyen ajan sisään. Emmä noista kahresta ninkä, mutta punastukko jos sanon että koskin itteeni vähän silleesti...?
lainatakseni tv-sarjaa 30 rock, siinhänä ei ole mitään väärää jos kaksi miehistä miestä hieman juhlistaa toistensa miehuutta keskenään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
lainatakseni tv-sarjaa 30 rock, siinhänä ei ole mitään väärää jos kaksi miehistä miestä hieman juhlistaa toistensa miehuutta keskenään.

Yksi entinen kapiainen tässä juuri vähän aikaa sitten tokaisi, että "poikarakkaus kerran kuukaudessa ei tee vielä kenestäkään homoa". Olettaisin että kyseessä on vanha sanonta armeijan metsäleireiltä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eeppiset tissit kertovat genetiikasta enemmän kuin eeppinen perse. Melkein kuka tahansa voi treenata eeppisen perseen, mutta eeppiset tissit ovat geneettinen oikku. Eli tissimiehiä (eeppiset perseet ovat myös hienoja).
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eeppiset tissit kertovat genetiikasta enemmän kuin eeppinen perse. Melkein kuka tahansa voi treenata eeppisen perseen, mutta eeppiset tissit ovat geneettinen oikku. Eli tissimiehiä (eeppiset perseet ovat myös hienoja).
Ei pidä täysin paikkaansa. Ei hyvää persettä saa, vaikka kuinka treenaat, jos geenit sanoo toista. Ja toisaaltaan. Miehet, jotka on tissien perään, on edelleen äidin helmassa kiinni. Tissit = imetys. Miehet joille perse kuvastaa elämää = eläimellisyys. Kaikki muut eläinlajit harrastaa seksiä takaapäin, nähden perseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös