Perse vs. rinnat

  • 130 815
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kummankin osa-alueen tulee olla kunnossa. Pääasia kuitenkin on se ettei naisella ole isoa persettä ja pieniä rintoja...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kuten edellinen kirjoittaja jo mainitsi niin molempien osa-alueiden tulee olla kunnossa.Samaan tapaan kuin eräällä cheerleaderillä jäähallissa.
Kuitenkin äänestykseen vastasin rinnat.
Mutta omalla kohdalla molemmat osat ovat kohdallaan ja jopa päästäkin löytyy jotain.
 

Flamez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, VT-HT
Niinkun kaikki tiedämme niin naisillahan rasva kerääntyy eri paikkoihin kuin miehillä siis ylimääräiset kilot kerääntyvät juuri takapuolen kohdalle. Eli kaitpa sitä perse on se tärkeämpi osa alue, ideaali tapaus kuitenkin on että molemmat ovat sopusoinnussa keskenään. Tosin ei noista em. aspekteistakaan paljon ole iloa jos henkinen taso vastaa lähinnä sahapukkia.

Mistähän noita olentoja, joilla olisi ulkoiset muodot kunnossa ja samalla pään sisälläkin olisi muutakin kuin sahanpurua, mahtaisi löytyä. Yleensähän fiksuus ja hyvät "varusteet" eivät kulje käsi kädessä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Flamez
Mistähän noita olentoja, joilla olisi ulkoiset muodot kunnossa ja samalla pään sisälläkin olisi muutakin kuin sahanpurua, mahtaisi löytyä. Yleensähän fiksuus ja hyvät "varusteet" eivät kulje käsi kädessä.

Tää on kyllä aikamoinen yleistys. Ja mä ainakin olen tavannut monia kauniita JA fiksuja naisia. Enemmän ne piirit missä liikut vaikuttavat siihen millaisia ihmisiä tapaat.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti Johto
Kummankin osa-alueen tulee olla kunnossa. Pääasia kuitenkin on se ettei naisella ole isoa persettä ja pieniä rintoja...

Hyvin pitkälle näin.

Prioriteettina voin sanoa että on hyvä jos ne rinnat löytyy. Hyvän perseen voi lähes kuka tahansa treenata. (ei vaan saa reenata liian rankasti ettei lähde rasva rinnoistakin)

Ääni meni siis munkeille.

Naisen pään sisällöstä en jaksa käydä tarinoimaan, koska sitä ei tässä kysytty. :)
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rintoja tulin äänestäneeksi.

Vaikka tätä ei kukaan uskokaan totean silti, että minulle on ihan oikeasti tärkeämpää se mitä on naisen pään, kuin puseron sisällä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko oli näköjään äänestää "uskomatonta persettä", miehillä kun nuo rinnat eivät kovin kiihottavilta näytä.

Niin uskomattomalta kuin tämä kuulostaa, arvostan enemmän sitä, että mieheltä löytyy aivot kuin perse. Tiedän, vaikean tien olen valinnut.. *huokaus*
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tits 'n' ass... it's all good. Varmaan olen aiemminkin vastannut, mutta olen ehkä enemmän tissimiehiä, tissit on kauniita, pienet ja suuret. :-P...
 

Woman In Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Rinnat.

Viestin lähetti Miguel
Tärkeintä on se, mitä päässä liikkuu. Mutta suodaan tämä hetki ulkoisten ihanteiden arvioinnille.

Yllättävää muuten, miten naisten kommentteja ei ole tässä ketjussa juuri näkynyt. :rolleyes:

Voi Miguel (ja muut nuoret ja vanhat gentlemannit),

ei tässä ehdi alvariinsa äänestelemään, kun ne rinnat ovat koko ajan täydessä käytössä.

Rinnat, aivan ehdottomasti rinnat. Annan kaksi ääntä imeväisikäisten poikasteni puolesta. Voi äiti, miten hölmö kysymys, sanoisivat, jos osaisivat puhua. Ei sekään, mitä siellä pääkopassa liikkuu, ole niin tärkeää.

Kaikella lämmöllä
WIR
 
I'm an Assman!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Näin tänään kevään silmissäni, auringon, rannan, bisset, kuumuuden. Näin loman, ai kuinka ihanan, rakastettavan, lämpimän, kutsuvan. Näin naiset, lapset, veden. Lasieni takaa mietin, mitä sen on merkitystä jos voitin tai hävisin. Nyt on lämmin.
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
What's wrong with you people! Homojako olette!?

RINNAT Ehdottomasti!!! Ja mielellään isot sellaiset.

Edit: Voisin vielä lainata isoisäni vuonna 1969 lanseeraamaa sananlaskua: "Perse on seksikäs oli se sitten iso tai pieni -ei kuitenkaan jättimäinen, mutta rinnat ovat seksikkäät vain silloin kun ne ovat isot -vähintään C-kupit."
 
Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Djoo... eihän perseessä kaikki kaikessa ole koko vaan pyöreys. Lättä- ja ja riippaperseet sucks ass!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oon muuten tainnut nykyisellään kallistua enemmän sittenkin noiden tissien puoleen. Omalla tyttöystävälläni on niin kivan pyöreät, kiinteät ja käteensopivat että... No jooh. Jätetään kertomatta, täällä liikuskelee lapsiakin. Tai ainakin lapsenmielisiä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Alfred
What's wrong with you people! Homojako olette!?
Homotko ne on naisten perseiden perään?! ;D
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti BigRedBob
Homotko ne on naisten perseiden perään?! ;D
No eivätpä taida olla :)

Pointtini onkin se, että tutkimuksissakin on osoitettu sellainen tosiasia, että miehiä kiinnostaa/miehet pitävät seksikkäänä sellaisia ruumiinosia joita heiltä itseltään ei löydy. Tällaisia ovat leveä lantio, RINNAT ja -yllätys yllätys, pimpsa. Näillä kaikilla on myös yhteys lisääntymiseen, joka osaltaan selittää miesten kiinnostusta kyseisiin ruumiinosiin, ja johtaa juurensa jo ihmisen alkuajoista. Isot rinnat ja leveän lantion omaavaa naarasta pidettiin hedelmällisyyden perikuvana.

Miksi siis perse!? Eihän siihen ole mitään järkevää selitystä. Kaiken lisäksi perseestä tulee ulostetta, rinnoista maitoa. Kumpaa söisitte mielummin! Häh!? ;D

Ei siinä mitään, kyllähän minäkin tykkään perseitä (naisten)katsella ja kähmiä..Mutta eihän se nyt helvetti ole mitään RINTOJEN kourimiseen/puristeluun/imemiseen/heilutteluun verrattuna!
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Alfred
Miksi siis perse!? Eihän siihen ole mitään järkevää selitystä.
Ihan näin aamulla en muista tarkkaan kaikkea mistä olen mitäkin kuullut, mutta muistelisin jostain lukeneeni että rinnat olisivat kehittyneet jotenkin markkeeraamaan takapuolta sinä vaiheessa kun ihminen nuosi jaloilleen. Ennen sitä (ja miksei vielä nykyäänkin) ihmiset lisääntyivät nainen kontillaan-asennossa, joten takapuoli ja sen näkeminen liittyi olennaisena osana tähän toimitukseen. Silloin suuret rinnat olisivat olleet tiellä ja haitanneet kulkemista ja mitä ikinä ihmiset silloin tekivätkään. Joten kait nämä peppu-fanit ovat löytäneet sen pienen sisäisen apinansa :) Ja jos ruvetaan käyttämään välimerkkiä hyväksi, niin mikä merkitys rinnoillakaan on varsinaisessa lisääntymisessä? "Onnistuneen" toimituksen jälkeisissä tapahtumissa kyllä, mutta miten ne biologisesti ovat osana yhdynnässä tai hedelmöittymisessä?

Samassa yhteidessä muistelisin lukeneeni, että naisten huulipunan/kiillon käyttö kuvastaa häpyhuulia ym. Saatan tietenkin muistaa täysin väärin.
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy
..mikä merkitys rinnoillakaan on varsinaisessa lisääntymisessä? "Onnistuneen" toimituksen jälkeisissä tapahtumissa kyllä, mutta miten ne biologisesti ovat osana yhdynnässä tai hedelmöittymisessä?
Oikeastaan tarkoitin juuri tätä "onnistuneen" toimituksen jälkeistä aikaa.
Itse yhdynnän aikana rinnoilla ei liene koskaan ollut mitään virallista virkaa. Tosin esileikeissä niiden osuus on merkittävä..

Perustelusi oli hyvä, ja vihdoin ymmärrän myös niitä jotka pitävät persettä rintoja parempana :)
 
Viimeksi muokattu:

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Perse, ehdottomasti. Ei mulla tapahdu oikeestaan mitään reaktioita, vaikka kuin näkis tissejä, mutta ku ihana perse rikastuttaa maisemaa niin johan alkaa hiukkasen kuumottaa, vaikka talvi olisikin. Kohta se ihana ja hyvä persekesä taas alkaa! Kyllä tissitkin on kivat ei siinä mitään. Niillä on kieltämättä kiva leikkiä, vaikka enmää tiiä onko ne siihen tarkotukseen. :)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En muista olenko kirjottanut tähän aiemmin, jos olen, sorry.

Perse on tärkeämpi noin naisen näkökulmasta, kenellä tahansa voi olla isot ja hyvät tissit mutta hyvään peppuun tarvitaankin jo tiettyä timmiä olemusta.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla

Perse on tärkeämpi noin naisen näkökulmasta, kenellä tahansa voi olla isot ja hyvät tissit mutta hyvään peppuun tarvitaankin jo tiettyä timmiä olemusta.

Harvinaisen hyvin sanottu. Itse olen tällä hetkellä perseen kannalla, huomenna päivällä kenties taas kannujen ja sitten komean pyrstön nähdessäni mieli taas saattaa muuttua. Mutta timmi peppu herättää enemmän kunnioitusta. Siksi sellaisen edessä onkin aina pakko kumartaa.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä olenko tänne kirjoitellut, mutta kyllä sitä ensimmäiseksi persettä katsoo (siis naisen), ei sillä etteivätkö hyvät tissit päätä kääntäisi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös