Perse vs. rinnat

  • 130 823
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Svendat vai arse?

Itse olin ennen (junnuna) aina ensin kiinni tyttöjen kanisteri osastolla. Olihan se jännää kun tytöillä, 14-16 vuotiaina alkoi etuvarustus muhkeutua.Niitähän piti uteliaan kasvavan nuoren toki sitten puristella ja suukotella mahdollisimman paljon ja mahdollisimman useita eri versioita, jotta asiaan tulisi kunnon näkökulma.
Kun PV:llä kyysäsi kylän friiduja niin siitä fiiliksestä kun tiukka mutta uhkeä teinitytön povi hieroi ohuen t-paidan läpi paidatonta selkääni niin, että tytön nännit tuntuivat selvästi läpi ei voita kyllä monikaan asia. Muutama tulee kyllä heti mieleen mutta...
Anyway, ensimmäinen oikea tyttöystävä omasi sitten vaatimattomasti D-kupin tissit. Yläasteemme isoimmat. Minkähän takia sitä tuli muuten iskettyä juuri kyseinen yksilö? Eipä tule enää tällä iällä vastaan niin kiinteitä D-kuppeja kuin ehkä elokuvissa. Kyllä 15-vuotiaana oli mukavaa!

Ai niin se kysymys...huhhuh että tuli eksyttyä muistelmiin. Nykyään kun vaimoni rinnoilla on jo imetetty ei ne rinnat enää niin paljoa innosta kuin ennen. Syy ei ole siinä, että kyseiset meijerit olisivat jotenkin huonot, päinvastoin. Oikein upeat ovat. Mitä ihmettä mä koitan nyt selittää???

Ai niin : Kyllä mä nykyään olen selkeästi enemmän persediggari!

Hitto kun on niin kylmä alkukesä, että ei uimarannoilla/stadikallakaan ole tullut käytyä. Täällä tulee käytyä aina silloin kun tulee mietittyä elämän tarkoitusta.

Julli vaikenee, kiitos
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikka kallistuinkin hiukan yllättäenkin enemmän ääniä saaneen osaston, eli tuon lantioalueen kannattajaksi, niin korostan että näistä kumpikaan seikka ei ole naisissa se tärkein asia. Totta kai katse helposti kiinnittyy ihan luonnollisistakin syistä näihin kahteen ulkoiseen osastoon. Olen kuitenkin sitä mieltä että päänsisässä tapahtuvat jutut on se seksikkäin asia naisissa. Siitä oikeastaan lähtee kaikki liikkeelle, etenkin kiintymys ja toisen huomioonottaminen. Jos se puoli on sitten kunnossa, niin siinä sivussa pylly ja etuvarustus menee kaikenmuotoisina ja kokoisina aivan mainiosti.

Siinäpä se ongelma sitten onkin. Hyväpyllyisiä ja hyvärintaisia tyttöihmisiä kyllä näkee ja tapaa, mutta ei niitä hyvämielisiä. Siksi sitä tässä ollaankin ikuisia sinkkumiehiä...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jätkät hei! Persoonallisuus sikseen. Ei kai tässä otsikossa kysytä, että mikä on naisessa tärkeintä/seksikkäitä, vaan nyt kai puhutaan perseistä ja tisseistä. Vähän niinkuin kysyttäisiin, että Koff vai Lapin Kulta ja sitten alettaisiin saarnaamaan, että ei kyllä maito on pitemmän päälle kuitenkin terveellisempää.

V: Perse
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Yrittääköhän herra Ted Raikas tuossa yläpuolella iskeä itselleen naista vuodatuksellaan? Hei ihan tosi. "Mä ajattelen vain ja ainoastaan naisen sisintä." Kuullostaa teksti-tv:n chat osastolta. Ainoa vaan, että tämä ei onneksi maksa mitään. Toki osumistarkkuuskin voi täällä olla huonompi? Tiedä häntä. Kuinka moni naispuolinen jatkislainen tunnustaa katselevansa viestejä "sillä" silmällä? Tuskin kovinkaan moni. Ei kovin kummoinen yritys, mutta yrittänyttähän ei laiteta. Tsemppiä etsintään!

Perse on pop!

Julli
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Jullien Julli
Yrittääköhän herra Ted Raikas tuossa yläpuolella iskeä itselleen naista vuodatuksellaan?
Oliko se niin läpinäkyvää? Ah ja voi, salainen suunnitelmani paljastui... ;)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ted Raikas
Siinäpä se ongelma sitten onkin. Hyväpyllyisiä ja hyvärintaisia tyttöihmisiä kyllä näkee ja tapaa, mutta ei niitä hyvämielisiä. Siksi sitä tässä ollaankin ikuisia sinkkumiehiä...

Ja missä ovat fiksut ja minun silmääni hyvännäköiset miehet, jotka eivät ole varattuja? Miehessä katson noista kahdesta otsikon vaihtoehdosta ensin peppua, miehen rintalihaksetkin kyllä pistän merkille mutten ensimmäisenä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Chip
Ja missä ovat fiksut ja minun silmääni hyvännäköiset miehet
Valitettavasti vaikuttaa siltä että nuo kaksi asiaa eivät voi koskaan täysin kohdata samassa kehossa. Oli siis kyseessä mies tahi nainen... Sen tosiasian kanssa täytyy vain oppia elämään, noin yksinkertaisesti sanottuna.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kyllä sitä tuli valittua tuo monenmuotoiset takapuolet.
Tissilöitä on mukava hypistellä, mutta nykyään peräpää vangitsee katseen, välillä aika vaarallisesti. Eilenkin pyöräilin marketin piharaput alas kun huomioni kiinnittyi liikaa ohi pyöriviin poskiin. Räminän ja kolinan jälkeen tyttö kiinnitti huomion minuun nauraen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän peppuja tulee tosiaan väkisinkin tuijoteltua, vaikkei millään haluiskaan. Kumma ilmiö on toisaalta se, että usein hyvä perse ja hyvät rinnat viihtyvät samassa kehossa ja näin kokonaisuus nousee vielä kumpaakin yksittäistä osa-aluetta hienommaksi. Hienoja asioita. Naiset.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Meikäläisen katse kyllä useimmiten harhautuu tuonne rintojen alueelle, välillä jopa riesaksi asti. Avovaimokin usein kehoittaa katsomaan silmiin eikä rintoihin kun jutellaan. Eikä tuo ilmiö tapahdu pelkästään kotioloissa. Anteeksi...
 

Aina Pata

Jäsen
Eipä täällä töissä paljon arvosteltavaa ole, mutta näin kesäisin sentään muutama kesätyttö.

Rumpujen pärinää... kiitos, niin tissejähän sitä tulee tuijoteltua. Toivottavasti en ole kovin montaa kertaa kiinni jäänyt. Näihin kuviin ja rintoihin, täältä tähän.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti TaoTao
Eilenkin pyöräilin marketin piharaput alas kun huomioni kiinnittyi liikaa ohi pyöriviin poskiin. Räminän ja kolinan jälkeen tyttö kiinnitti huomion minuun nauraen.

Tuota, sattuisitko tietämään että oliko siinä marketissa niitä piharappuja kuvaava, nauhoittava videovalvonta? Jos oli, niin tänne yksi kopio nauhasta kiitos. Nauru kun pidentää ikää.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti Predator
Tuota, sattuisitko tietämään että oliko siinä marketissa niitä piharappuja kuvaava, nauhoittava videovalvonta? Jos oli, niin tänne yksi kopio nauhasta kiitos. Nauru kun pidentää ikää.

Siinä kulmassa ei sentään tainnut olla mekaanista valvovaa silmää. Sähläämiseni jäi sillä kertaa vain harvojen huviksi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti TaoTao
Siinä kulmassa ei sentään tainnut olla mekaanista valvovaa silmää. Sähläämiseni jäi sillä kertaa vain harvojen huviksi.

Damn. Siinä meni taas eräs orastava Hollivuud ura. Jackass ja kumppanit tarvitsisivat moisia elämän sankareita kipeesti.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Kallistuu kyllä pepun puolelle.

Tiukkana, kiitos.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Lantio. Käsittää myös ns. perseen.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Linda
Hetkinen, tarkentakaapa joku mulle mitä tarkoittaa "uskomaton perse"?

Tuo äänestysvaihtoehdoissa käytetty "uskomaton perse" olisi voitu muotoilla hieman toisin...ehem. Siis tarkoitan, että vaihtoehto olisi voinut simppelisti olla "perse" tai "peppu". Mielestäni meillä jokaisella ole oma käsityksemme ja mielipiteemme "uskomattomasta perseestä", joten joku muu antakoon lisätarkennusta.

Kallistun ehdottomasti pepun puoleen, ja oikeastaan koko lantion seutuun. Shakirallani on juuri minun mieleiseni lantio + peppu, josta en valittamista löydä (toisin kuin hän). Sellainen sopivasti pyöreä, sopivassa suhteessa muun kropan kanssa...sellainen. Sitten tuo lantio + perse "verhoiltuna" stringeihin, jees!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Helteet alkavat väkisinkin vetämään finaaleita ja edelleen uupuvat ne 10 pojon daisarit. 9 1/2 on bongattu, mutta jääkö todellakin tämä kesä ilman 10 pojoa? En usko ja tänään tuli kuitattua nuo 9 1/2 handelissa. Joka tapauksessa kello tikittää ja kypä puuttuu. Missä te olette!!!???
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Chip
Minä myönnän olevani melkoisen yllättynyt äänijakaumasta. Ne jätkät, joiden minä olen kuullut puhuvan naisten ulkonäöstä, ovat yleensä nostaneet ensimmäisenä esiin rinnat. Pepusta puhutaan sitten harvemmin, ainakaan näin tyttöjen läsnäollessa, tiedä sitten miksi.

Hmm... Jos rinnat ovat vähänkin isot, ne huomaa helposti ja kommentointia tulee perään. Persettä sen sijaan on vaikeampi arvioida kovin kaukaa, ja todelliset helmet ovat harvassa runsasrintaisiin naisiin verrattuna.

Makujahan on monia. Kun niitä takapuolia 'tosissaan' lähdetään arvioimaan, olen huomannut olevani hieman joitakin kavereitani kriittisempi. Tämä ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö huonompikin kelpaisi minulle (eihän tällä naamalla hyvää saisikaan:) ).
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Riippuu vähän fiiliksistä, että kumpaan suuntaan kallistun. Tapasin eilen tytön, jolla on tosi ihanat rinnat. Perseitä tulee kyllä katseltua paljon, mutta tissit vievät tällä kertaa voiton..
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Korsi

kannan korteni kekoon äänestämällä, en ota kantaa ketjun aiempiin viesteihin, koska en niitä lukenut, mutta ehdoton kantani on Beba, eli peppu, eli perse.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Loppusuoraa vedetään ja näin se kävi; viime kesän daisarit 10 , tämä kesä 9+. Pettymys on suuri ja odotellaan ensi kesää........
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös