Perse vs. rinnat

  • 130 815
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

Lint

Jäsen
Viestin lähetti Masa
Ehdottomasti pylly. Rinnoille riittää etteivät ne ole rumat.


Näinhän se menee!

Ja A-kupin rinnat ei todellakaan ole rumat.

Tämä oli vain minun mielipide.
 

Miguel

Jäsen
Re: Re: Re: Hmmm...

Viestin lähetti girlzilla15
Miten luulet että nainen vastaa kysymykseen, "Perse vai vs rinnat"?
Ai että kumpia meidän mielestämme on kiva katsella? Harvemmin katselen toisia naisia "sillai".

Varmaan huomasitkin hymiön tuossa lauseeni perässä. Oli mulla siinä toisaalta sellainenkin pointti, että luulisin naisten kommentoivan enemmän täällä esitettyjä miesten mielipiteitä. Yleensä kommentoidessani jonkun ulkonäköä jonkun tytön kuullen (tapahtuu harvemmin) tulee naisten suunnasta jotain kommenttia ja ihmettelyä 'en mä ymmärrä tommosta'. Eräs sanoi kerran, ettei ymmärrä perseiden arvostelua. No, en minäkään aina ymmärrä joidenkin miesten (esim. Eekan) ulkonäön yimmäistä ihanuutta.

Pojat on poikia ja tytöt tyttöjä; meillä on omat ymmärtämättömät ajtusmaailmamme.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti tombraider
Ekkös sää Girzilla joskus valittanut liian isosta rintavarustuksestasi?

Niin, näyttää siltä että joku muukin muistaa tämän meidän "pikkusiskomme" joskus maininneen tästä ko. asioiden koosta jotakin.. ;) Että mitenkä se on?

Äläkä nyt pahastu "pikkusisko" vaikka "isoveljet" on vähän uteliaita.


Täältä tähän
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tässä on nyt alku"kesä" kyttäilty 10 pojon daisareita, mutta eipä ole osunut kohdalle. Täytyy sanoa pettymyksen olevan käsin kosketeltavaa. Viime kesänä ne tulivat vastaan aivan puun takaa fillarilenkillä. Isot mutta kiinteät, joita tyttö kantoi ylpeänä. Tänä kesänä ei ole vielä kolahtanut ja kohta on jo juhannus! Tiedän niiden kuitenkin olevan tuolla jossakin, joten palaan asiaan kun kohdalle kolahtaa.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jaa-a. Paha probleema. No varmaan perse sitten.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minä äänesti perse, koska olen enemmän perse ihmisiä. Sitä en tiiä miksi näin on, mutta eipä sillä niin väliä.
Ja ite en oo ikinä tykänny ihan älyttömän kokosista rinnoista. Semmoset mukavan kokoset on ihan jees. Pääasia on että ei ole ihan täys lauta rintojen kohdalta.
Luonne tosin ratkaisee eniten naisessa. Etenkin jos sen kanssa ajatteli viihtyä pitempäänkin.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Perse.

Rintojen nyt ei ole niin tarkkaa, pienemmät on söpömmät muttei isommistakaan auta valittaa.

Paljon useammin näkee huonoja perseitä kun huonoja rintoja. Ehkä juuri em. seikan takia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perse ehdottomasti.. Aina tulee kadulla tai baarissa tai missä tahansa katottua ensin perse. Siis heti naaman jälkeen.. Rintoihin ei todellakaan kiinnitä sen kummempaa huomiota, ainakaan heti..
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
aivan sama, tällä naamalla ei saa kumpaakaan...ei edes huonoa persettä tai rinnattomia naisia.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti leivoja
aivan sama, tällä naamalla ei saa kumpaakaan...ei edes huonoa persettä tai rinnattomia naisia.

Voi helvetti, kohtalontovereita siis löytyy...

samassa veneessä ollaan, eikä tässä veneessä ole lainkaan hauska olla.

vlad#16.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti leivoja
aivan sama, tällä naamalla ei saa kumpaakaan...ei edes huonoa persettä tai rinnattomia naisia.

Haha... nimenomaan.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se katse aina kääntyy vähän... alaspäin. Juu, perseitä on olemassa niin erilaisia. Se perseissä on hyvää että pieni perse voi olla mahtava ja muodokas perse voi olla mahtava.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti tombraider
Ekkös sää Girzilla joskus valittanut liian isosta rintavarustuksestasi?

Joo, joskus sitä on oltu tyhmiä ja ajattelemattomia.

Nykyään toivottavasti vähän kypsempiä, enkä puhu enää noista asioista ;)
 

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saahan sitä arvostella ja kommentoida, mutta varmistakaa, ettei asianomainen itse (tai hänen ystävänsä) ole kuuloetäisyydellä. Entinen poikaystäväni teki sen virheen, että kavereineen kommentoi rintojani todella irstaasti kavereidensa kanssa ja paras ystäväni sattui tämän kuulemaan. Joku olisi voinut olla "otettu" kyseisestä kommentista, mua se lähinnä raivostutti ja olin exääni TODELLA PETTYNYT! Eli pikkuisen diplomatiaa juttuihin, jos ääni on liian kantava.

Sitten yksi mun mielestäni erittäin tärkeä pointti rintoja koskien: Ryhti on kaiken a ja o. Rinnat ja koko vartalo näyttää paljon paremmalta, jos kulkee selkä suorana ja pää reteesti pystyssä. Jos on huono ryhti, niin kroppa EI VOI näyttää hyvältä. Ajatellaan vaikka Saku Koivun vaimoa, joka on tosi kaunis ja varmaan kilot on sinänsä "oikeissa kohdissa". Mutta se ryhti... Tekis mieli mennä pamauttaan lapaluitten väliin!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ShakesBier

Sitten yksi mun mielestäni erittäin tärkeä pointti rintoja koskien: Ryhti on kaiken a ja o. Rinnat ja koko vartalo näyttää paljon paremmalta, jos kulkee selkä suorana ja pää reteesti pystyssä. Jos on huono ryhti, niin kroppa EI VOI näyttää hyvältä.

Jopa erittäin hyvin sanottu siellä takana. Voin vanhana skemana vakuuttaa, että naisen ryhti, kauneuden kantaminen, on ensiarvoisen tärkeää ensivaikutelmassa. Positiivinen ylpeys itsestään ja ulkonäöstään rulettaa. (Puhumattakaan lyijykynätestistä).
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti ShakesBier

Sitten yksi mun mielestäni erittäin tärkeä pointti rintoja koskien: Ryhti on kaiken a ja o. Rinnat ja koko vartalo näyttää paljon paremmalta, jos kulkee selkä suorana ja pää reteesti pystyssä. Jos on huono ryhti, niin kroppa EI VOI näyttää hyvältä. Ajatellaan vaikka Saku Koivun vaimoa, joka on tosi kaunis ja varmaan kilot on sinänsä "oikeissa kohdissa". Mutta se ryhti... Tekis mieli mennä pamauttaan lapaluitten väliin!

Totta! vaikkei tämä oikeastaan rinta-keskusteluun kuulukaan niin samahan pätee myös miehiin. Eli pienellä ryhtiliikkeellä sitä saa koko olemuksen näyttämään aivan toiselta. Tämä pätee myös minuun, kunpa vain itsekin muistaisin tämän mutta kun ei niin ei, ryhti on mitä on ja sen kyllä olemuksesta huomaa. Joku vois paukutella minuakin oikein urakalla lapaluiden väliin.

vlad#16.
 

lihaani

Jäsen
Myöntää täytyy, että ääneni meni päin persettä. Kireän hameen alla semmoinen sopivan pyöreä.....

Aaaarrggg!!
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kyllä se on perse ja tärkeysero tisseihin tulee esiin nimenomaan silloin jos se ei ole _ollenkaan_hyvä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kuinka en ole tähän ketjuun vastannut.
Vastaushan on tietysti rinnat. Ehdottomasti. Niitä ei voita mikään, vaikkakin perseitä on mukava katella.
Rinnat siksi, että ne tulee ekana vastaan.

Tähän loppuun sopii tsei_tsein keksimä palindromi. Kuitenkin aihetta liipataan.

TISSIT, TOSI ISOT TISSIT.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Niin perse vs rinta -keskusteluun liittyen, mielestäni ei ole olemassakaan hienoa persettä, on vain levinneitä, löysiä kauheita perseitä. Jos joku sanoo "Voi *** mikä perse", minulle syntyy heti assosisaatio siitä, että kyseessä on kaikkea muuta kuin kaunis, suorastaan upea peffa. Sen sijaan naisella peffa, beba tms. voi olla kaunis. Tämä vain omana mielipiteenä julki tuotuna.

Taisin muuten itse äänestää kaikesta huolimatta rintoja, en peffaa.

vlad#16.
 

Jindebyne

Jäsen
Kyllä se naama on mihin minä ekana huomioni langetan, sitten vasta toiseksi tärkein eli Peppu. Mistäköhän tuokin juontaa juurensa, että me miehet niitä naisen pakaroita ihaillaan? :)
Kun on ulkoisesti asiat kunnossa niin sitten tutkitaan sisäinen puoli joka on myöskin erittäin tärkeä!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuinkas tämäkin on ohi mennyt?

En jostain syystä koskaan ole ollut tisseistä kiinnostunut (sen jälkeen kun sitä itse lakkasin lutkuttamasta), mutta noita perspuolikkaita tulee tiirailtua suurella mielenkiinnolla. Eli ääneni tässä äänestyksessä menee takapuolelle.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Peppu!

Ehdottomasti. Rintojen koolla ei ole ikinä ollut mulle suurempaa merkitystä :-) Mutta peppu pitää olla naisella kunnossa..
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä myönnän olevani melkoisen yllättynyt äänijakaumasta. Ne jätkät, joiden minä olen kuullut puhuvan naisten ulkonäöstä, ovat yleensä nostaneet ensimmäisenä esiin rinnat. Pepusta puhutaan sitten harvemmin, ainakaan näin tyttöjen läsnäollessa, tiedä sitten miksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös