Perse vs. rinnat

  • 131 100
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti odwaz


Ai miten niin Jessica suuttuu? Kyllähän sillä tuo pyllykin on aika hyvä. Ja kasvotkin sitä paitsi.. niin eksoottisen näköinen tyttö... mmmm...



Juuh, Jessica on todellinen seksipakkaus. Muistan aikoinaan, kun Kolmoselta tuli "Flipper"-niminen TV-sarja ja siinä kiinnitin jo silloin huomiota -samanikäiseen kuin minä- Jessiin. Ja olen huomannut, että muija senkun kaunistuu. Ehkä hänen paljon puhuttu kova treeni "Dark Angel" sarjaa varten on ollut tehtävänsä arvoinen :).


Mutta itse asiassa kuultuna: vastasin , että takapuoli. Rinnoilla ei niin paljon väliä, itse asiassa suorastaan pidän pienistä maitorauhasista (olenko ainoa täällä?), vaikka eipä isommissakaan mitään vikaa.... Mutta tiukka peppu, ja vielä ne nahkahousut... grrrrr....


Ei, et ole ainoa.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
No niin no..

Ääneni meni rinnoille, koska kyllähän sitä ensiksi katse kiinnittyy rintoihin kun nainen tulee vastaan. Katse siis siirtyy silmistä alaspäin ja päätyy jonnekin kriittisen alueen seudulle. Jos kaikki nämä alueet täyttävät standardit niin perseen muoto on aika lailla yhdentekevää kunhan se ei ole hehtaareiltaan mun isovanhempien metsän kokoinen, tai edes lähelle sitä. Kun taas katsot ensiksi persettä et näe silmiä ja rintoja, eli katsot "vittu, mikä perse"! Sen jälkeen hoidat asiat niin että näet kasvot eikä niissä ole paljoakaan katsottavaa niin perseen ulkonäkö on aivan sama. Tässä meikäläisen hieman ihmeellinen selitys miksi ääneni meni kannuille. Sillä taas ei ole niin väliä ovatko tissit isot vai pienemmät kunhan ne on "hyvät". Niin joo, onhan sillä pepullakin merkitystä mutta kyllä ne rinnat.... :)
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Silmät :D

Ei ny, kolikko päätti taas, ja vastaus on rinnat. Täytyy varmistaa... nyt se päätti, että perse. Ota nyt sitten tosta selkoa...
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmmm...

Tuo kysymyksenasettelu huokuttelee vastaamaan rinnat, koska mielikuvaksi muodostuu nainen, jolla on uskomaton takapuoli, sekä jonkinlaiset rinnat sentään.

Kysymyksen olisi pitänyt olla: korvaako uskomaton perse täyden lattarintaisuuden? Eli että kumpi tärkeämpää, uskomaton perse, vai se, että naisella ylipäätään on tisut, joihin tarttua.

Eli itsekin vastaan perse tuohon kysymykseen. Sensijaan mitään sandrabullockia en haluaisi, kyllä naisella jonkinlaista pehmeyttä myös etupuolella täytyy olla.

Nainen voi olla rinnaton, mutta perseetöntä en ole vielä tavannut. :D
 
Viimeksi muokattu:

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän persaus on sellainen ilmestys(meinaan naisen persaus..) että kun oikein hyvin reenattu keikkuu edessä niin kyllä pistää paikat jäykäksi......:D
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kallistun tissien puoleen... suorastaan kaadun...
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Re: Hmmm...

Viestin lähetti Johnny99

Nainen voi olla rinnaton, mutta perseetöntä en ole vielä tavannut. :D


Sinähän onnekas olet ollut. Narraatko? Ettei muka yhtään lahnapersettä tai luuahteria ole kohdalle osunut...?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kyllä meikäläinen on ollut enempi aina noiden tissien perään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jessica Albasta vielä...joo, ei ole pyllyssäkään moittimista, mutta tämän tytön kasvot + rinnat -yhdistelmä on sellainen tyrmäysisku, että ei oikein riitä enää energiaa alakerran tarkastamiseen...;)

Mimmi omaa lähes täydellisen naisvartalon, vaikka sitä moititaankin liian treenatuksi. Siis en minä, mutta joku muu. Jessica on modernin naisen prototyyppi: tiukkaa lihaa ja lihasta, ei läskiä, mutta kaikki tämä tiukkuus naisellisuudesta tippaakaan tinkimättä.

Ja kyllä minäkin kuulun niihin, jolle myös pienet rinnat kelpaavat, kunhan niissä on oikea muoto ja suunta. Sellaiset tennispallot....Jessican rinnat ovat juuri oikean kokoiset, sellaiset jotka huomaa, mutta ei kuitenkaan sellaiset, joihin kompastuu
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti jukkavuorio
voi nyt saatana mikä äänestys!

Vegaanit hiljaa. Miehet puhuu.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Naisella pitää olla kiinteä äly ja pystyt mielipiteet...
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Uuden vuoden aaton jälkeenkin olen vielä sitä mieltä että rinnat on tärkeämpi. Jotakin vaan jäi mieleen yön hämäristä tunneista. Mutta ei siitä sen enempää :D
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
No pakkokai tähän nyt on vastata. Kunhan rinnoista löytyy nännit joita saa pureskella, niin avot. Kyllähän pylly on tärkiämpi, koska kuka nyt takaapäin viitsisi jos olis edessä ruma perse.:p
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Tombraiderin kanssa samaa mieltä. Nänneille on mukava tehdä kaikkea esim. pureskella tai hieroa niin että ne tulevat koviksi. Alkaa kohta maine muuttumaan keskustelussa. Saan varmasti nimen The Dirty Hawks muutaman viestin jälkeen :D
 

Huuhaa

Jäsen
Tässä tätä kysymystä olen jo jonkin aikaa, toisin sanoen jo kauan pohtinut, ja olen lopulta päätynyt sellatteeseen lopputulokseen, että molemmat ovat yhtä tärkeitä, mutta, kun sellaista vaihtoehtoa ei tässä äänestyksessä ole, niin jätämpä siis toisin sanoen äänestämättä tähän äänestykseen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Re: Öööh

Viestin lähetti reds1897
Kunhan se nyt vain pian jo nukahtaisi,että pääsisin Viskin kimppuun.Kyllä,olen hiukan tossun alla ja se on kivaa.Mikään ei ole sen jännittävämpää,kun yrittää hiljaa avata baarikaappia.Siellä on niitä Flindojakin jo niin paljon,että hiki nousee pintaan jos/kun kilahdus käy läpi kämpän.
Ystävä hyvä, vieläkin tossun alla? Viskiä voi toki maistella myös naisen seurassa. Tarjoat sitä hänellekin. Jos kelpaa, niin sen mukavampi. Jos taas ei, niin saat itse enemmän. Itse saan nautiskella Viskini kokonaan itse.

Tuohon kysymykseen vastasin että perse. Jotenkin katse vain kiinnittyy siihen, ja halaillessa on kämmenet mukava asettaa kiinteille pakaroille. Rinnat ovat toki myös kivat, mutta perse on tärkeämpi. Taidan muuten olla siinä mielessä aika harvinainen mies, että pidän enemmän melko pienistä kuin kookkaista rinnoista.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: Re: Öööh

Viestin lähetti Designer

Ystävä hyvä, vieläkin tossun alla? Viskiä voi toki maistella myös naisen seurassa. Tarjoat sitä hänellekin. Jos kelpaa, niin sen mukavampi. Jos taas ei, niin saat itse enemmän. Itse saan nautiskella Viskini kokonaan itse.


Designer:

Kuoma...Kyllä minä sain aattona vetää ihan rauhassa Pontikkaa,Viskiä,Bizzeä,Siideriä ja ei ollut aamulla edes krapula.

Wanhojen kanssa kirjoitellessani kysäsin muuten rakkaalta vaimoltani,josko sopisi pienet Bourbonit redsin ottaa??Noh,sain luvan ja hain itselleni sellaisen ison Lepakkomies mukin,jonka täytin piripintaan.Olisit nähnyt ämmän ilmeet.Hän nukahtikin melko pian sen jälkeen ja mulla alkoi kissanpäivät...Koko flinda meni.
Pitänee tämä alkuvuosi ottaa taas vähän iisimmin,ei näes maksa kestä tälläista juhlimista.;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös