Perse vs. rinnat

  • 130 828
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
MOLEMMAT! tosin itse luonne pitää olla kans kunnossa :)
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Ääni meni ahteriin.

Tässä yhteydessä voisi lainata suurta ajattelijaa Juhana Viléniä:
- Ei se haittaa, jos rinnat on pienet... kunhan ne on saman kokoiset.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
J-LO!

Eli voihan Lopezin äss! :p
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Öööh

Kyllä mulle se nuppi on tärkein,eli ajatteleva nainen.Eipä siinä paljoa iloa ole,vaikka olisi mitkä ryntäät,jos/kun muuten olisi pelkkä Barbara(Pumpattava) tunne tasolla.

Mikäli naistasi rakastat,niin katsot häntä kuin jumalatarta,vaikka hänellä ne ryntäät olisivatkin pienen puoleiset.Omaani olen täysin tyytyväinen,sillä hän on minulle samanarvoinen kumppani,jonka kanssa jaan kaikki asiat.(No joo;) )Molemmilla on kiloja tullut lisää,mutta mitä siitä.Romantiikka ja avioelämä yleensä kukoistaa ja se riittää mulle.

Kunhan se nyt vain pian jo nukahtaisi,että pääsisin Viskin kimppuun.Kyllä,olen hiukan tossun alla ja se on kivaa.Mikään ei ole sen jännittävämpää,kun yrittää hiljaa avata baarikaappia.Siellä on niitä Flindojakin jo niin paljon,että hiki nousee pintaan jos/kun kilahdus käy läpi kämpän.

Hörpssssss!!!!!!!
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Re: Öööh

Viestin lähetti reds1897
Kyllä mulle se nuppi on tärkein,eli ajatteleva nainen.Eipä siinä paljoa iloa ole,vaikka olisi mitkä ryntäät,jos/kun muuten olisi pelkkä Barbara(Pumpattava) tunne tasolla.

Mikäli naistasi rakastat,niin katsot häntä kuin jumalatarta,vaikka hänellä ne ryntäät olisivatkin pienen puoleiset.Omaani olen täysin tyytyväinen,sillä hän on minulle samanarvoinen kumppani,jonka kanssa jaan kaikki asiat.(No joo;) )Molemmilla on kiloja tullut lisää,mutta mitä siitä.Romantiikka ja avioelämä yleensä kukoistaa ja se riittää mulle.

Kunhan se nyt vain pian jo nukahtaisi,että pääsisin Viskin kimppuun.Kyllä,olen hiukan tossun alla ja se on kivaa.Mikään ei ole sen jännittävämpää,kun yrittää hiljaa avata baarikaappia.Siellä on niitä Flindojakin jo niin paljon,että hiki nousee pintaan jos/kun kilahdus käy läpi kämpän.

Hörpssssss!!!!!!!

Miten herra reds1897 vastaa tälläisiin lapsellisiin kyselyihin ?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Persus

Joo, eli takalisto on se tärkeämpi mielestäni. Itselleni on loppujen lopuksi aivan sama, kuinka paljon sitä tavaraa siinä etupuolella on, pääasia, että naiseksi tunnistaa myös niistä. Ja kireät nahkahousut niin.... :p
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Joo, luonne on loppupeleissä tärkein, mutta kaikkihan tietävät, että loppupeleihin pääsee vasta esikarsinnan jälkeen;)

Tähän jätän vastaamatta, koska en osaa päättää. Jos sanon rinnat, niin Jennifer Lopez suuttuu. Jos sanon perse, niin Jessica Alba pahastuu. Johtopäätös? Yksilöllistä eli tapauskohtaista.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Vaihtoehtona olisi pitänyt olla molemmat. Tai no kokonaisuushan (luonne ym.) se tärkein on, mutta tällaisessa äänestyksessä on vaikea valita "suosikkia". Rintoja on kaksi, joten niille ääneni menee, ei kun perseelle, ei kun, eiku. Lantilla oli pakko arpoa ja kahdesta hyvästä äänestin rintoja.
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Kannut...

...ehdottomasti, mutta kyllä sitä persettä tulee silmät kierossa mulkoiltua.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: Re: Öööh

Viestin lähetti Q


Miten herra reds1897 vastaa tälläisiin lapsellisiin kyselyihin ?

Kuu:

Mikäli tarkoitat Perse,tahi Ryntäät,niin vastaan Viski ja sen jälkeen Perse.Miten herra Q vastaisi tällaisiin lapsellisiin kyselyihin???
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Peppu se on. Se vaan jotenkin enemmän luo mielipiteitä, kuin rinnat, ne on mulle ihan sama, kunhan semmoiset on.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se peppuun kääntyy:)
Hmm rinnat on ihan ok pienet paremmat kuin isot.
Tämä oli vain mielipide.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Viestin lähetti JHag
Tähän jätän vastaamatta, koska en osaa päättää. Jos sanon rinnat, niin Jennifer Lopez suuttuu. Jos sanon perse, niin Jessica Alba pahastuu. Johtopäätös? Yksilöllistä eli tapauskohtaista.

Ai miten niin Jessica suuttuu? Kyllähän sillä tuo pyllykin on aika hyvä. Ja kasvotkin sitä paitsi.. niin eksoottisen näköinen tyttö... mmmm...

Mutta itse asiassa kuultuna: vastasin , että takapuoli. Rinnoilla ei niin paljon väliä, itse asiassa suorastaan pidän pienistä maitorauhasista (olenko ainoa täällä?), vaikka eipä isommissakaan mitään vikaa.... Mutta tiukka peppu, ja vielä ne nahkahousut... grrrrr....
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Vaikea tähän on vastata,sillä molemmat ovat tärkeät.

Kesäisin,kun nainen tulee vastaan kadulla,niin katse menee ensiksi rintoihin.
Talvella taas kun rinnat eivät ole niin näkyvissä,niin katse menee takapuoleen ensiksi.

Eli en voi äänestää kumpaakaan :confused:
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
liar? me?

silmät :D tai ne alemmalla olevat.
 
Viimeksi muokattu:

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hetkinen, tarkentakaapa joku mulle mitä tarkoittaa "uskomaton perse"?

En muuten äänestänyt kumpaakaan vaihtoehtoa...tunnen liikkuvani jonkun muun reviirillä:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös