Perkuleen HV 71

  • 1 792
  • 0

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla on ollut tapana tehdä aina 16 markan pieni järjestelmä jokaiselle kiekkovakiokierrokselle eikä eilinen tehnyt poikkeusta. Kirosanat lentelivät parin tunnin ajan aamulla, kun olin tarkistanut rivini. Meinas isompi potti jysähtää.
<BR>
<BR>16 markan systeemi sallii kolme osittain vaihdeltua kohdetta ja siten eilen täytyi
<BR>listalta löytää 8 varmaa. 7 \"varmaa\" laitoin saman tien, mutta kahdeksas
<BR>mietitytti. TPS-Lukko peliin olin jo päättänyt laittaa sekä ykkösen ja kakkosen,
<BR>joten se jäi pelistä pois. Yhtään ristiä ei rivissäni ollut ja siksi päätin laittaa
<BR>MoDo-Luulaja otteluun merkit 1X. Sitten tulemmekin tähän kohtalon valintaan.
<BR>Merkitsemättä oli kohteet Ässät-Kärpät ja Björklöven-HV-71. Pitkävetoon olin jo
<BR>laittanut Kärppien voiton, mutta josten %&#%%#!#\"#:n syystä aloin nyt miettiä,
<BR>että josko Ässät sittenkin voittaisi. Lähtömerkkini oli Ässät-Kärpät 2 ja
<BR>Björklöven-HV-71 1. Pohtimisen aihe oli lisäänkö viimeisen vaihtomerkkini
<BR>Ässien kotivoitolle vai HV-71:n vierasvoitolle. Arvatkaapa kumman valitsin ?
<BR>Näin jälkeenpäin on todella vaikea ymmärtää minkä ihmeen takia jätin Elitserienin
<BR>jumbolle Björklövenille varman ykkösen. Kaikki muut kohteet olivat oikein, mutta
<BR>HV-71 haki murskavoiton Björklöveniltä. Kymmenellä oikein sain sentään 385 markkaa, mutta täysosumia oli vain 32 kappaletta ja voittoosuus oli yli
<BR>12000 markkaa !! Kyllä pikkasen jurppii...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös