Peltonen - Junkka

• 2 487
  • 16
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kaverini soitti äsken ja kysyi, että olenko kuullut mitään vaihtokaupasta Ville Peltonen - Jonas Junkka. Itse en ollut kuullut halaistua sanaa asiasta. Onkos teillä arvon jatkoaikalaiset mitään aavistusta, että tällaista vaihtaria kulisseissa mietitään?
Kaverini kertoi perusteluissaan, että Ville on kypsynyt Summaseen ja heidän välillä on tällä hetkellä kismaa. Jokerit tarvitsee pakkia ja IFK hyökkääjää/laituria. Aika kummalliselta ajatus itsestänikin tuntuu, vastahan Ville sai C:n rintaan. Voitte ampua tän huhun alas heti, jos tässä ei ole mitään perää.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää oli taas tää "on kypsynyt Summaseen..." hihhih:p :p :p

Profeetta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvän kapteenin ovat valinneet, jos välit tulehtuu valmennusjohtoon jo elokuussa.

Tuskin nyt kuitenkaan

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiköhän tämä ole ihan perätön juttu.
Kapteeni ja valmentaja jo tässä vaiheessa erimielisyyksissä toistensä kanssa?

Tulihan Jokereille juuri kaksi uutta NHL-tason huippupuolustajaa, nimittäin Alex Brooks ja Rob Cowie. :D

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Aivan tuulesta temmattua

Olisi vielä hetki sitten olla ajankohtaista mutta nyt Jokereilla on joukkueen ulkomaalaiskiintiö (Brooks, Rosa, Banham, Cowie ja Ram) täynnä ja näinollen Junkka ei tulisi kysymykseen.

Täältä Narrileiristä heitettiin joskus tossa kesemmällä ilmoille ajatusta että Zidlicky ja Peltonen voitaisiin vaihtaa päittäin mutta nyt kun Jokereden paketti on kasassa tulevaa kautta varten niin ei sekään enää ole ajankohtaista.

...mut mites olis Banham<->Zidlicky?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hölynpölyä. Ei narri-Peltosta takaisin enää ikinä, eikä myöskään Zetaa saa antaa pois.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Täysin mahdoton skene

Ikinä ei tulla tilanteeseen, jossa Summasen ja jonkun pelaajan välit olisivat tulehtuneet. Summasen psykologinen silmä ja ihmistuntemus ovat sellaista luokkaa, että pienetkin skismat saadaan ratkottua heti alkuunsa. Oikeastaan vain hänen kykynsä keskustella median kanssa on edes lähellä sitä tasoa, jolla hän pelaajia käsittelee.

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kempes
Kaverini soitti äsken ja kysyi, että olenko kuullut mitään vaihtokaupasta Ville Peltonen - Jonas Junkka. Itse en ollut kuullut halaistua sanaa asiasta. Onkos teillä arvon jatkoaikalaiset mitään aavistusta, että tällaista vaihtaria kulisseissa mietitään?
Kaverini kertoi perusteluissaan, että Ville on kypsynyt Summaseen ja heidän välillä on tällä hetkellä kismaa. Jokerit tarvitsee pakkia ja IFK hyökkääjää/laituria. Aika kummalliselta ajatus itsestänikin tuntuu, vastahan Ville sai C:n rintaan. Voitte ampua tän huhun alas heti, jos tässä ei ole mitään perää.

Minun kaverini soitti ja kysyi, oletko kuullut huhua, että Pena otti HIFK:n kaikki rahat ja häipyi ulkomaille? Onkos teillä arvon jatkoaikalaiset mitään aavistusta tälläisesta?:p :p :p

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Minä kuulin huhua, että Matti Virmasta ollaan vaihtamassa mihin vaan.

Taitaa olla vaan kateellisten panettelua...

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Huihai koko huhulle, ei tule tapahtumaan.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Perkele

Mun muijan poika sanoi,että ämmä käski mun imuroida,toivottavasti tämäkin on huhu.:mad:

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Re: Re: Peltonen - Junkka

Viestin lähetti huihai

Minun kaverini soitti ja kysyi, oletko kuullut huhua, että Pena otti HIFK:n kaikki rahat ja häipyi ulkomaille? Onkos teillä arvon jatkoaikalaiset mitään aavistusta tälläisesta?:p :p :p

Mitkä ihmeen rahat??? :D :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.