Pelikielto.

• 1 130
  • 4
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Koska olen herättänyt tällä palstalla pahennusta, solvannut Kiekko-Espoota värittömäksi, osallistunut Rauma-Pori väittelyyn nimimerkin "korkki" kanssa, huutanut nokka punasena, vängännyt lapsellisesti, nyysännyt, alentanut Jatkoajan tasoa, sekä synkistänyt nimimerkkien "Tommy", "Cannibal", "kuningas" ja "masaman" elämää. Ja edellä mainittujen lisäksi olen myös todennäköinen syyllinen Kiekkopesä.comin tuhoon.

Näin ollen asetan itseni toistaiseksi pelikieltoon koskien Jatkoajan kaikkia jääkiekko aiheisia keskusteluja. Palaan aiheeseen parhaaksi katsomanani ajankohtana.

ps. Kiekko-Espoo aiheiset arvosteluni olivat täysin omiani. Mahdolliset yhtäläisyydet muihin kirjoituksiin ovat täysin sattumanvaraisia ja eivätkä tue yleistä Lukkofanien linjaa.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
anomus hylätty!

Eihän me mitään isommin väitelty. Sun nokan väriäs ei ole kukaan nähnyt eikä myöskään sun huutoas...

Eli ei onnistu mikään yksipuolinen pelikielto. Jos otit herneen nenään yhdestä lukkofanin pelikiellosta (en ota kantaa sen oikeutukseen) niin REVI SE HERNE POIS JA HETI!!!

Asialliset kirjoittajat kelpaavat aina ja kenenkäs kanssa mä väittelisin jo lukkofaneja ei olisi...

Etkä varmasti lopeta kirjoittelua ennenkuin selität tuon kumman mongerruksen signaturessasi ...

Korkki kirjoitti:
Etkä varmasti lopeta kirjoittelua ennenkuin selität tuon kumman mongerruksen signaturessasi ...
Tämä nyt on tämmöinen tsättiviesti ja eihän asia minulle kuulu mutta veikkaan että tuo lause on esperantoa/interlinguaa tjms. "kansainvälisyyskieltä". Juu, olipas turha viesti, sillä tuon asian taitaa tajuta lähes jokainen. Noh, väsymyksen piikkiin vaan :o

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
mitäs sinä nyt tuollalailla

Olenkos minä jotakin mennyt sanomaan, kun on herneet röjähdelly poskionteloon???

Suoraan sanoen yllätyin suuresti, nähtyäni nimeni listallasi... enkä itse ainakaan muista yhtään tekstiäsi joka olisi aiheuttanut minussa inhon tunteita.

siispä pyydän nöyrimmin anteeksi jos olen teitä moittinut:)

ja mitä tuo volapük oikein on suomeks??

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy