Viestin lähetti theref
Mielenkiintoista, että "SaiPan mies" ei mahdu pelaamaan liigaa SaiPassa, jossa välillä myöskin on ollut pakkipulaa. Hollen "pitää" lähteä hakemaan liigatuntumaa Liigan kärkijoukkueesta. Hyvä homma Hollen kannalta, pääseepähän vähän liigan makuun. SaiPassa Holle pelasi vain harjoituspelejä edustusjoukkueen mukana.
Voisikohan selitys löytyä siitä, että Holle lähti A-junnuissa pelatessaan Jyväskylään A-junnuihin kesken kauden (taisi joku muukin junnu SaiPasta lähteä samalla keikalla). SaiPan A-junnut pelasi divarissa, eikä Holle saanut mielestään kunnon diiliä edustusjoukkueen kanssa. Kaarna joutui ainakin lehdistölle selvittelemään kovin vaivautuneena junnareiden kuvioita muutenkin, kun ihmeteltiin miksi omat lupaavat junnut jättävät joukkueen...
Eli voisikohan Ilillä olla jotain hampaankolossa ja siksi pakkipulaan on haettu apuja jostain muualta eikä Holopaiselle enää toista diiliä tarjota...?
Mutta hyvä juttu, että Holle saa liigakokemusta, ja vielä menestyvässä jengissä. Tosin mun mielestä mahtuisi SaiPan tän kauden pelaavaan pakistoon ihan milloin vaan
Viestin lähetti sannifan
Ilihän on kait (kuulemani mukaan) onnistunut laittamaan tikkuja myös mm Antti Aallon "hampaan koloon". Jotenkin olen saanut sellasen kuvan Ilistä, että mies ei "osaa" ajatella tulevaisuutta.
Nykäskyläänhän se JPH tais Keltasen kanssa matkata. Missäköhän J Kukkonen majailee nykyisin? JPH:sta ja Kukkosesta ois saanu sekoittamalla kenties liigapakin:D
Niin Ilkkahan valmenti tuossa 80 luvulla B-junnuja, ja sitten kun tehtiin joukkuetta, niin Aaltohan ei joukkueeseen missään nimessä mahtunut!:D Hyvä Kaarna. Osataanhan sitä ilmeisesti muuallakin kuin Pentti Matikaisen toimistossa. Aalto tästä suuttuneena sopi asiat kotona ja ilmoitti jättää koko SaiPan ja lähtevänsä TPS:n pelaamaan. Lopun tarinan kaikki tietääkin, jos Ilkka olisi antanut Antin pelata täällä niin olisi ehkä mahdollista että hän olisi meilläkin pelannut liigaa jonkin verran.Viestin lähetti sannifan
Ilihän on kait (kuulemani mukaan) onnistunut laittamaan tikkuja myös mm Antti Aallon "hampaan koloon". Jotenkin olen saanut sellasen kuvan Ilistä, että mies ei "osaa" ajatella tulevaisuutta.
Viestin lähetti Pelikaani
Elikkä mies kouvolan junaan ja uusi pätevämpi mies tänne jostain, kiitos.
No mutta onneksihan teillä on todellisia taitureita kuten Koskinen ja Reimari, jotka ovat kaikki kaikessa.Viestin lähetti Pelikaani
Yhden pelin Holapaista ehti vain nähdä, mutta siinä sai jo sellasen käsityksen, että aina kun JP oli kentällä, niin vastustaja sai pahan tilanteen. Samalta se kuulosti myös radiosta kuunnellessa vieraskauloissa.
Elikkä mies kouvolan junaan ja uusi pätevämpi mies tänne jostain, kiitos.
Viestin lähetti sannifan