Vois Tomalle soittaakin. Olis varmnaan aikaa puhua, koska pelin sisällä ei osaa reagoida mihinkään.
Mun puolesta ton hupiukon voi lyyä seuraavalla junalla Kuopioon.Pari vuotta vielä Miettisen kanssa ja sitten palkataan Karjalainen, niin näyttäisikö peli yhtä hyvältä?
Oli sille syynsä miksi Kuopiosta Miettisen "päästivät" lähtemään. Itse kyllä antaisin sille Norrenalle mahdollisuuden. Ei tässä oikein voi kovin paljoa huonommin enää vetääPari vuotta vielä Miettisen kanssa ja sitten palkataan Karjalainen, niin näyttäisikö peli yhtä hyvältä?
Ottaisko KalPan bussikuski kyytiin jos oikein kiltisti kysyisi?Mun puolesta ton hupiukon voi lyyä seuraavalla junalla Kuopioon.
Toivottavasti. Tää peli on niin umpisolmussa, että sitä ei yksi Miettinen enää aukaise.Ottaisko KalPan bussikuski kyytiin jos oikein kiltisti kysyisi?
Kaksi laukausta Kalpalla ja toinen niistä meni maaliin!? Milloin tähän reagoidaan? Vastustaja ei joudu koskaan tekemään minkäänlaista ihmeitä maalin tekemiseen. Toma, tähän on pakko reagoida, tai muuten ei tule mitään.
Niin just, kun se vika on nimenomaan siinä, että laatua ja vaarallisuutta mahtuu noinkin vähäiseen hyökkäys määrään!Tässä juuri ennen mainoskatkoa näkyi vähän vastaava hyökkäysalueella, josta Kalpa pääsi todella hyvään maalipaikkaan.
Söderlund on ollut tähän mennessä Nenosta heikompi. Ihan kuin olisi tullut jostain Tšekin liigasta nollatehoilla.