Kausarimies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit
Oden kaksi pinnaa- peliaikaa vajaa seitsemän minuuttia. Lauantaina ilman muuta kokoonpanoon.
Jos saa veikata, niin tuore rahakas soppari suurseuraan painaa takataskussa. Eipä olisi ensimmäinen jukuripelaaja, jonka otteet jostain kumman syystä hyytyy loppusyksystä ja ensi kaudeksi kelpaa kuitenkin "kirkkaisiin valoihin".Mihin on hävinnyt viime kauden Larsen? Syötöt napsuu viivalla metrin eteen tai taakse ja tavaramerkki: 'avaussyöttö' ei lähde ollenkaan. Missä jalkavat nousut, näppärine harhautuksineen?
Larsenin syötöt on nyt mallia Hyrkäs. Aina pelottaa..Oikein hyvää peliä etenkin puolustuspäässä! Jormakka on kyllä pelannut hyvin nyt monta peliä, mutta kyllähän tuota Larsenia joku selvästi vaivaa…
Parasta tällä hetkellä: kapteeni Jormakka on taas iskussa.
Taisi katsomokomennus tehdä taikoja. Ja hyvä näin.Jormakka on kyllä pelannut hyvin nyt monta peliä
Oli Heimopäädyn puoleisesta hallinosasta nähtynä, Mäkkäri ei tahallaan kaatunut. Selvä kampitusParas peli tällä kaudella! Maistuu!
Eikö tuo Kärppien viimeinen jäähy ollut ihan aiheellinen. Jos Kokko tahallisesti työntää jalkaansa ulos maalivahdin alueelta, johon Mäkiaho kaatuu. Korjatkaa toki jos olen ihan hakoteillä
Mäkkäri selkä Kokkoon päin, eli saa aika houdini olla jos tuon filmasi.Oli Heimopäädyn puoleisesta hallinosasta nähtynä, Mäkkäri ei tahallaan kaatunut. Selvä kampitus
oli….
Joo. Itse etänä katsoin lähetyksen ja siinä näkyi vielä selkeemmin tämä, että ei tyhjästä tai tolppaan kaatunut.Oli Heimopäädyn puoleisesta hallinosasta nähtynä, Mäkkäri ei tahallaan kaatunut. Selvä kampitus
oli….
Ihan samaa katsoin, kyllähän kenttäpelaajallekin vihelletään jäähy jos aiheuttaa vastustajan kaatumisen tuolla tavalla... En toki teon tahallisuudesta ole ihan varma, mutta kyllä se luistin ainakin veskarin alueen ulkopuolella oli.Eikö tuo Kärppien viimeinen jäähy ollut ihan aiheellinen. Jos Kokko tahallisesti työntää jalkaansa ulos maalivahdin alueelta, johon Mäkiaho kaatuu. Korjatkaa toki jos olen ihan hakoteillä