Mustakotka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Aika halvalla päästiin kahden maalin karkumatkalle, mutta kerrankin näin päin. Kakkosylivoimalle tärkeitä onnistumisia.
Mitäs siellä lauleskeltiin?Tänään en päässyt seuraamaan peliä…. Kun Tampereella Tappara KooKoo pelissä…Mutta voi jumalauta Tapparan kannattajat oli ottaneet RAn repertuaarin 1:1n omaan käyttöön
No ei niissä ole patenttia ja varastettuja ideoita meilläkin on… mutta kun sanat ovat suoraan niin ei voi muutakuin todeta…MÄ HÄPEÄN eipä jäänyt Tapparan koti matsista muuta mieleen kuin huono kopio
Sportilla on onneksi hyvä joukkue ja nyt pitäis playofssit olla mahdolliset… joten josko nyt saatais todellinen TERVETULOA HELVETTIIN niinkuin Mestis aikoina oli
Eka erä jäi näkemättä mutta kyllä toivoisi vähän parempia otteita Leppäseltä jos kerta ykkös yv:seen isketään.
Nyt on muita vastaan jo 1,40. Tätä kun katsoo sopivan epäilyttävien lasien läpi, niin on pelkkää plussaa että loppu- ja alkuvuodesta vastassa on Lukko, Tappara, HIFK ja taas Tappara? Mutta ennen sitä on tilastojen mukaan vaikeampi tehtävä - kotipeli ja vastassa HPK? :)Minun laskuissani HPK, JYP, KooKoo, Ässät, Saipa ja Jukurit on kohdattu 11 kertaa. Pisteitä on tullut 13 eli 1,18 per peli. Muilta joukkueilta pisteitä on tullut 1,32.
Seuraavan kerran, kun mouhijärveläiset tulee Kuparisaareen, raikaa aika varmasti guantanamera -sävelin:Mutta voi jumalauta Tapparan kannattajat oli ottaneet RAn repertuaarin 1:1n omaan käyttöön
No ei niissä ole patenttia ja varastettuja ideoita meilläkin on… mutta kun sanat ovat suoraan niin ei voi muutakuin todeta…MÄ HÄPEÄN eipä jäänyt Tapparan koti matsista muuta mieleen kuin huono kopio
Sanotaanko näin: Vieressäni ollut Turkulainen ”pesun kestävä tepsiläinen” sanoi ekassa erässä että enää puuttuu vain tervetuloa helvettiin..Mitäs siellä lauleskeltiin?
Laukomisesta täsmälleen samaa mieltä. Pätee kaikkiin ruotsalaisvahvistuksiin ehkä Löökeä lukuunottamatta jo useamman pelin ajalta, Miketinaciin eniten.Sundström on kyllä vahva pelaaja, eilen tappoi hyvin aikaa loppuminuteilla, on kova aloittaja, pitäisikö kuitenkin laukoa vahän enemmän, syöttää minusta usein vähän turhaan.