Kauden edetessä Lukon peli aina vain näyttää huonommalla.
Olis todella. Hyvin vois ottaa Veltsu aikalisänOlisko aika vähän rauhoittaa joukkuetta? Ei tässä muuten hätää ole, mutta sählätään ja hosutaan turhaan.
Eräs Anrei on kuulemma saatavilla parin viikon sisällä.Kyllä mä edelleen kaipaan lisää lihasta tohon rosteriin. Vittu äijiä Isolla Ä:llä.
Ja syötöt menee sinne nevadaan koko ajan.Olisko aika vähän rauhoittaa joukkuetta? Ei tässä muuten hätää ole, mutta sählätään ja hosutaan turhaan.
Veltsu ei reagoi varmaan siksi, kun pelataan ihan pelikirjan mukaan eli lähdetään nopeasti ylös, vaikka tukitoimet puuttuvat. Virran aikana olisi otettu aikalisä, ja alettu kiekottelemaan ja juoksuttamaan vastustajaa, kun nyt juostaan itse vastustajan perässä. Aloin tokassa erässä laskea, montako kolmen syötön ketjua saadaan aikaan 5 vs 5 pelissä, mutta lopetin kun niitä ei vain tullut.Virta olisi ottanut jo aikalisän aikoja sitten. Veltsu ei reagoi.
Näin se taitaa olla. Ja lopultahan jokainen voi olla se äijä, ihan itse. Mentaalipuolen juttuja Johon myös valmennus pystyy vaikuttamaan. Itselle jäänyt aina Miettisen porukat nimenomaan asennetasolla mieleen, vaikkei ehkä paperilla parasta olisikaan.Eräs Anrei on kuulemma saatavilla parin viikon sisällä.
Ja syötöt menee sinne nevadaan koko ajan.