Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 336 170
  • 4 623

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Anteeksi, rullaan kaikki. Lukko pelas periaatteessa hyvin. TPS onnistu omassa suunnitelmassa täydellisesti ja käytti jokaisen paikan. Mun mielestä Lukko on niin paljon edellä kaikessa, että kyllä me viedään. Jos ei viedä, niin onnittelut Raipelle ja Tepsille
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Täällähän on suolattu puolen joukkuetta. Ei kai tässä nyt niin suuri paniikki ole päällä? Tai siis jokaisen hävityn pelin jälkeen, tai vaikka vastustajan maalin jälkeenhän täällä tulee aivan kaamea härdelli. Lukko oli parempi 5vs5 pelissä, pois boksista niin hyvä tulee. Maalinteko on sakannut koko pleijareiden, ja loppu-runkosarjankin ajan.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Anteeksi, rullaan kaikki. Lukko pelas periaatteessa hyvin. TPS onnistu omassa suunnitelmassa täydellisesti ja käytti jokaisen paikan. Mun mielestä Lukko on niin paljon edellä kaikessa, että kyllä me viedään. Jos ei viedä, niin onnittelut Raipelle ja Tepsille
Ei nyt ihan jokaista sentään. Parin maalin johdossa oli tolppaa jne ennen Lukon ensimmäistä. Etkös sä muuten onnitellut viime sarjassa Tapparaa finaalipaikasta just samassa tilanteessa? Muistanko väärin....
Hieno matsi. Huomenna virtaus muuttuu, veikkaan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei nyt ihan jokaista sentään. Parin maalin johdossa oli tolppaa jne ennen Lukon ensimmäistä. Etkös sä muuten onnitellut viime sarjassa Tapparaa finaalipaikasta just samassa tilanteessa? Muistanko väärin....
Hieno matsi. Huomenna virtaus muuttuu, veikkaan.

Onnittelin. Mulla on ollu all time pahin Tapparakammo. Pääsin siitä yli ja nyt pystyn taas keskittymään jääkiekkoon. TPS voi viedä tämän sarjan, mutta Lukolla on paremmat pelaajat. Eli käytännössä valmennus ratkaisee mun mielestä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Anteeksi, rullaan kaikki. Lukko pelas periaatteessa hyvin. TPS onnistu omassa suunnitelmassa täydellisesti ja käytti jokaisen paikan. Mun mielestä Lukko on niin paljon edellä kaikessa, että kyllä me viedään. Jos ei viedä, niin onnittelut Raipelle ja Tepsille

"Pelasi periaatteessa hyvin"???? Mitähän vittua tuokin tarkoittaa? Saatana mitä lässytystä.
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Huutelen vieraaseen pöytään mutta posin kautta. Ottelusarja on vasta 0-1. Lukko tulee viemään tämän sarjan, miksi?

1. Lukko on taidollisesti huomattavasti parempi joukkue
2. Pekka Virta (syy miksi olen itse Lukon puolella). Olen varma, että Peksi saa joukkueen rennompaan olotilaan ja pelaamaan omalla tasollaan. Kun mies tulee pukukoppiin happiviiksien kanssa, käytyään itse kuoleman rajoilla niin on kumma jos joukkue ei saa tästä sitkeyden perikuvasta uskoa omaan peliinsä, peliin joka riittää, ihmeitä ei tarvitse tehdä.

3. Rämö. Osa varmaan huomasi kuinka hapoilla Rämö oli ottelun loppupuolella. Näytti siltä, että Rämö tavitsee enemmän happiviiksiä kuin Peksi, sen verran raskaasti hän happea keuhkoihinsa veti. Uskon hänen pohjakunnon pettävän tämän ottelusarjan aikana. Hän ei yksinkertaisesti ole valmistautunut siihen työmäärään mitä nyt vaaditaan. Tilanne missä hän nyt on tuli hänelle täysin yllätyksenä.

Lopuksi: jos Lukko kuitenkin tämän mahdollisuuden nyt kuitenkin ryssisi niin teidän 1963 mestaruus on ja pysyy ainoana mestaruutena. Syy miksi näin on se, että Pekka Virta vaihtaa seuraa. Hän on subjektiivisesti katsoen liigan paras valmentaja. Väitän että jos Peksi ei saa Kannua Lukolle niin ei siinä silloin onnistu kukaan muukaan.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli käytännössä valmennus ratkaisee mun mielestä.
Pelitapa antaa Lukolle jo vähintään tasatilanteen maalipaikoissa jne. Yksilöt ratkaisevat, jos isot nimet kuten Audette ja Repo vetävät nollan maalin saldoilla ja maalivahtien kaksinkamppailu hävitään, niin homma kaatuu siihen, ei valmennukseen/pelitapaan.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tämä peli olisi ollut täysin voitettavissa. Vituttaa, että tuollainen sekoilu osuu sitten juuri finaalipeliin. Jännitystä? TPS sai lahjana periaatteessa kaikki maalinsa. Ekassa Pospisil otti aivan vitun turhan jäähyn tilanteen ulkopuolella, mistä yv:lla maali. Toisessa maalissa Audette menetti kiekon omissa helpon oloisesti, josta muutaman vaiheen jälkeen 0-2. Sekin olisi ollut täysin estettävissä, jos Saarela olisi hiukan panostanut puolustamiseen maalin edessä.

Kolmatta maalia edelsi Hakulisen avopaikka, mutta ei maistunut. Tuo kolmas maali minua vituttaa ehkä eniten näistä maaleista. Siinä oli Tepsillä hyvä maalintekopaikka Kestnerillä, minkä Lehtinen selvitti. Mutta sitten jatkotilanteessa, kun Lukko sai kiekon, niin Tammela vai kuka oli kun ei vaan voinut nöyrästi purkaa vaan pelasi alaspäin, josta TPS pääsi taas kiekkoon.
Ja vielä senkin jälkeen Koivistoinen sai kiekon ja edessä paljon tyhjää jäätä, niin ei helvetti, syöttö suoraan Pajuniemen lapaan siniselle, vaikka tilaa ja aikaa olisi ollut syöttää kiekko melkein mihin tahansa muualle. Mitähän Eetu oikein ajatteli tuossa?

Neljännessäkin maalissa Lukko sössi omissa kiekon Palloseuralle, toki siinä ehkä eniten Tepsin omaakin hyvyyttä.

Vaikka TPS hyvin puolustikin, Lukolla oli aivan riittävästi maalipaikkoja pelin viemiseen. Miten olisikaan peli edennyt, jos Saarela olisi ekalla minuutilla vienyt Lukon johtoon...Tai sama mies olisi tolpan sijasta osunut maalin sisälle siinä Pressin kavennuksen jälkeen.

Sarja on täysin käännettävissä. Nyt pitää vaan jättää nuo oman pään sekoilut ja pistää paikoista pussiin. Lukko kyllä pystyy siihen, se on nähty.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
"Pelasi periaatteessa hyvin"???? Mitähän vittua tuokin tarkoittaa? Saatana mitä lässytystä.
Sitä mitä siinä lukee. Jos Lukko laittaisi vähän paremmalla prosentilla kiekkoja sisään, tällä pelillä TPS jäisi jalkoihin. Tätä tukee niin tilastot, kuin myös peliesitykset jäällä.
 

Tomesykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
LoKV, Satakunta, Carolina
Kyllä tilastoja jos katsoo, oli aika yksipuoleinen peli. Ainut mikä erottuu on TPS:n laukaus%, jäätävä yli 12%. On selvää ettei TPS pysty tuota pitämään koko sarjaa.

Rämö voitti Lehtisen, nimenomaan pelin kriittisillä hetkillä. Tolpat olivat molempien apuna.

Lukon kärjen pitää alkaa herätä. Siellä on monella rahkeet paljon parempaan. Tänään nähtiin aikamonelta sellaista näennäistä pörräystä, pakottamista. Missään nimessä tuo ei näyttänyt rennolta. Esim. Repo oli täysin yössä. Slovakkien peli hajosi tänään tunnepuolella, joka meni yli.

Lukon pitää nyt pelata pääkylmänä sitä omaa peliä, kärsivällisesti. Pelisapluuna tuottaa kyllä tarvittavat paikat, kunhan ollaan kärsivällisiä.

Lisäksi jos oli yhtään luulotautia, se pitää karistaa huomiseksi.
 

Hexa

Jäsen
jos Lukko kuitenkin tämän mahdollisuuden nyt kuitenkin ryssisi niin teidän 1963 mestaruus on ja pysyy ainoana mestaruutena. Syy miksi näin on se, että Pekka Virta vaihtaa seuraa. Hän on subjektiivisesti katsoen liigan paras valmentaja. Väitän että jos Peksi ei saa Kannua Lukolle niin ei siinä silloin onnistu kukaan muukaan.
Pitää muistaa, että marginaalit on pienet Liigassa. Ole huippukunnossa oikeaan aikaan ja voita oikeat pelit, tamimaisesti sanottuna. Kunnonajoitusta ei voi siis vähätellä. TPS:llä se vaikuttaa onnistuneen täydellisesti tämän kauden osalta.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Lopuksi: jos Lukko kuitenkin tämän mahdollisuuden nyt kuitenkin ryssisi niin teidän 1963 mestaruus on ja pysyy ainoana mestaruutena. Syy miksi näin on se, että Pekka Virta vaihtaa seuraa. Hän on subjektiivisesti katsoen liigan paras valmentaja. Väitän että jos Peksi ei saa Kannua Lukolle niin ei siinä silloin onnistu kukaan muukaan.
Veikkaan, että mestaruus tulee Raumalle joka tapauksessa viiden vuoden sisällä. Siinä määrin hyvät pohjat on nyt saatu aikaan.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaan, että mestaruus tulee Raumalle joka tapauksessa viiden vuoden sisällä. Siinä määrin hyvät pohjat on nyt saatu aikaan.
Juu näin mäkin uskon, mutta onhan toi surkuhupaisaa, että muut voi vapaasti "harrastella" vuoden verran ja sit tulee jollekulle jumalmoodi, kuun asennot kohdalleen ja sitten voitetaan mestaruus. Malli Tepsi 2010, Ässät 2013 tai jos Tepsi nyt tämän jollain ihmemoodilla voittaisi. Eihän mun ymmärtääkseni kummassakaan ole kyse mistään useamman vuoden projektista jos vertaa esim Tapparaan tai Kärppiin.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Lukon pitäisi malttaa pelata sitä omaa peliään eikä pelata sitä peliä mitä Tepsi haluaa Lukon pelaavan. Ei lähdetä höhöttämään mitään Tepsin nuorten kanssa. Faktaa on, että Lukko on selvästi parempi joukkue, nyt tämä pitään vaan saada tulostaululle näkymään.

Vain Lukko itse voi sössiä mestaruuden omalla hölmöilyllään.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Juu näin mäkin uskon, mutta onhan toi surkuhupaisaa, että muut voi vapaasti "harrastella" vuoden verran ja sit tulee jollekulle jumalmoodi, kuun asennot kohdalleen ja sitten voitetaan mestaruus. Malli Tepsi 2010, Ässät 2013 tai jos Tepsi nyt tämän jollain ihmemoodilla voittaisi. Eihän mun ymmärtääkseni kummassakaan ole kyse mistään useamman vuoden projektista jos vertaa esim Tapparaan tai Kärppiin.
Ässien kohdalla oli kylläkin kyse pitkästä projektista, joka kulminoitui mestaruuteen. Sitä ei muisteta eikä tajuta, mutta niin se oli. Sittemmin Ässissä ei ole moisesta näkynyt jälkeäkään.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ässien kohdalla oli kylläkin kyse pitkästä projektista, joka kulminoitui mestaruuteen. Sitä ei muisteta eikä tajuta, mutta niin se oli. Sittemmin Ässissä ei ole moisesta näkynyt jälkeäkään.
OK en ole koskaan niin tarkasti seurannut sattuneesta syystä Porin kiekkoilua. Mutta se pikkuveljen tekemisistä tässä ketjussa.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Klok sentään näytti kunnon taklausta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös