Tuleehan niitä suonenvetoja. Aivan kuten eilinen voitto.Alkiokin huumorimiehiä. "Hyvin jämäkästi puolustaa Sulak."
Kyllähän tää kieltämättä näyttää aika pahasti tiistai-illan SaiPa-peliltä. Jukurit johdossa, niin ei ole kato pakkovoitto.Eihän nämä vitun idiootit edes yritä kunnolla enää! Nyt pitäisi olla sellainen tapporaivo maalintekoon ja latoa ne maalit sisään, vaikka väkisin.
Saattaa vahingossa tehdä maalin...Miksi Jokinen pelkää pelata maalia kohden?
Miksi Jokinen pelkää pelata maalia kohden?
Ei uskoisi, että pelataan runkosarjan tärkeimpiä minuutteja. Nyt on myös minun mitta täysi, Kärpät voisi puolestani jatkaa sääleihin ilman Mikko Mannerta.Kyllähän tää kieltämättä näyttää aika pahasti tiistai-illan SaiPa-peliltä. Jukurit johdossa, niin ei ole kato pakkovoitto.
Jess! Huomenna välipäivä ja sit taas mennääm.Pelicans tasotti...
Edit: muitten siemenet oli nopeempia
Voi saatana tuota Karvistakin on nykyään raskasta katsoa..
Jos Pelsut ottaa kaksi pistettä, niin sääleihin ja jos vain yhden, niin jäädään kuudenneksi.Pelicans tasoihin. Säälit kutsuu!
Ei niin mutta eiköhän nuo viiimeistään rankkareilla hoida tuon kotiin. Ja saivat nyt ylivoiman.Yksi piste ei vielä riitä pelikaaneille.
Juu, ensi kaudella sitten.Säälien kautta uuteen nousuun.
En itse ainakaan halua että ensikaudelle julkaistaan yhtään mitään vitun slogania.Mitään muuta en enää toivo, kuin että kausi loppuu MAHDOLLISIMMAN PIAN!
Ja vittusaatana, jos ensi kaudella on tällainen velliperseistä kasattu puuhakerho kasassa, niin alan ennemmin vaikka nypläämään pitsiä kuin seuraan tätä konttausta ja kauden mittaista kakkoseen kairausta.
Ihanaa, että saadaan jännittää miten muut pelaa, jotta nähdään miten Kärpille käy! Ei varmaan olis kannattanut pelata itse paremmin, edes yhtä vitun ottelua kauden aikana.Noniin ja aivan naurettavan kevyt jäähy Jukureille. Lopun alkua...