Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 416 365
  • 3 685

Boxer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Team Sport
Jos haluaa tukea seuraa niin voi osallistua osakeantiin, tai vaihtoehtoisesti ostaa jotain fanikaupasta tai käydä lounaalla. Tapoja on monia. Itse olen osallistunut ensimmäisiin. Se on prioreetti kysymys mihin rahansa panee, itse tukenut seuraa vuodesta 75. Ja odotan kun kuuta nousevaa menestystä, saa nähdä meneeko vielä kaun.
 

Boxer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Team Sport
Sportin otteluennakossa Haarala ja Ylitalo Hokin rivissä tänään. Olisko aika palauttaa ketju Heikkinen-Haarala-Erholtz niin saadaan vähän vauhtia, ovat kaikki kehittyviä, lisäksi ihmettelen miksei Ylitalolle annetaan enemmän peliaikaa. Arska ja Eki on jo nähty ja muutama muu.
 

Bullseye

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jos haluaa tukea seuraa niin voi osallistua osakeantiin, tai vaihtoehtoisesti ostaa jotain fanikaupasta tai käydä lounaalla. Tapoja on monia. Itse olen osallistunut ensimmäisiin. Se on prioreetti kysymys mihin rahansa panee, itse tukenut seuraa vuodesta 75. Ja odotan kun kuuta nousevaa menestystä, saa nähdä meneeko vielä kaun.
On toi seuran taloudellinen tukeminen äärimmäisen tärkeää myös. Ja sitä monet meistä on etenkin nyt haastavina aikoina tehnyt aktiivisesti.

Itse hain takaa sitä, että saatais pelaajille osoitettua suoraan tukea meiltä. Siihen ei oikein yksin pysty, vaan vaatii päädyn avun. Ikuisesti ei kannattajienkaan tarvitse sietää paskaa peliä ja kärsiä illasta toiseen, mutta ehkä tällainen vois tuoda pientä buustia sinne pleksin toiselle puolelle(?)
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Tänään on hyvä tasonmittaus Lappeenrannassa toista vähintään yhtä huonoa vastaan. Tämän jos munii niin alkaa olla totaalinen kriisi käsillä.. Eiköhän Saipa vie 1-0.
Halua olla positiivinen ja luottavainen. Valoa on tunnelin päässä; toivottavasti kyseessä ei ole vastaantuleva juna. Avoimien ovien ilta ilman rajoituksia. 1 - 4 Sportille.
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Mitäpä sitä ketjukoostumuksia vaihtamaan kun hyvin menee. Saipallakaan ei mene meitä paremmin joten varmaan (toivottavasti) tiukka peli edessä. Saipa on ihme kyllä saanut pari uutta pelaajaa, oman paluumuuttajan mestiksestä ja Eetu Tuulolan (Jonin pikkuveli ja suomenmestari HPK:sta) Calgaryn organisaatiosta.

Toivotaan tuloskentille ketsuppipullon avausta ja saahan niitä maaleja tehdä muutkin kentät kuten enemmän ovat tehneetkin.
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Eipä muuttunut kokoonpano torstaista kuin alottava veskari Hovinen
Ihan hyvältähän KooKoo peli näytti siihen asti, kunnes tuli oho 0-2 ja 0-3 maalit sen jälkeen peli toki oli aikamoista pelailua, ilman kiriä yms. Siihen asti Sport oli kuitenkin mielestäni hyvin pelissä mukana ja ehkä jopa niskan päällä, sinänsä ymmärrettävää että koostumuksille annetaan uusi tilaisuus.
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Olihan siinä erän puolenvälin YV:llä maalin aihio rakenteilla mutta Westerholm esti ikävästi aikeet. Muutenkin enemmän meidän erä.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sielä pelaa Saipan maalivahti jotain elämänsä ottelua (jännä) ja Sport ei saa sisään, no kyllä tuolla ilmeellä ainakin 1 uppoaa, on vain ajan kysymys
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Pitää vaan jaksaa jauhaa kärsivällisesti, ja nimeomaan koko viisikolla tarkan omanpäänpelin kautta, kuten RD I-P:ssä totesi. Vahingossa Sport ei voita peliäkään. Kaikkia tarvitaan talkoisiin jäällä.
Hyvää pohdintaa. Kyllä Risto D. tietää mistä kenkä puristaa, mutta Sportilta tuntuu puutuvan vain pelimerkit. Kapea pelaajamateriaali rajoittaa liikaa toimintaa.

Rosterissa on liikaa hitaita ja kankeita pelaajia, jotka eivät pysty pelaamaan levottomilla jaloilla vaan jäävät jalkoihin.

Kapea pelaajamateriaali ja liikaa loukkaantumisia on ollut osasyy pitkään tappioputkeen. Pitää myös muistaa koronan aiheuttamat hankaluudet Vaasassa. Koko harjoituskausi ja sarjan alku pelattiin vieraissa, mikä on ollut turha ylimääräinen rasite Sportille.

Riska teki upean maalin. Siitä se lähtee.
 
Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
Kunhan myös Filip tekisi maalin :)
Taitaa olla niin että kotipeleissä paineet ovat liian kovat tällä hetkellä.
 

Karvaturri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei ole Viljanen saati Kolusz pelannut tasollaan sitten loukkaantumisiensa. Viljanen tosin tänään osoittanut vähän piristymistymisen merkkejä.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Herra Stålbergia ei voi kehua liikaa!! Toivottavasti Ere ollut hereillä.
Stålberg on just sitä mitä Sport tarvii, ekana hyökkäyspäässä, silti aina ekana auttaas puolustuksessa. Ja joka ilta sama työmäärä. Kaveri ei lintsaa mistään, maalin nälkää on kokoajan. Sanoisin, että melkonen timantti kyllä.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Ståhlberg ihan kunkku 2 erää, Puolan ihmeellä väsymystä, nyt jopa Nevada ois tuon hoitanut.
Nyt se voitto saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös