Näinpä. Ruudusta vilkaisin 0-1 -> 0-3 ja sit ei enää viitti. Ei palaakaan tuona aikana Lukolla. Ens kaudella varmaan säästää, kun ei tarvi kiekkoa katsoa telkkarista enää. Menee NHL- ja Liigakanavat kiinni.Ei voiteta mestaruutta, eikä olla mitalleilla. Ensikaudella sitten taas.... petytään. On jännä, kun olen 45 vuotta seuraa seurannut, niin myötä kun vastamäessä. Nyt ei ole pariin viikkoon kiinnostanut yhtään. Äskenkin kävin kaupassa toisen erän alussa. Koskaan ennen ei ole ollut tämmöstä tunnetta, en vaan enää usko koko organisaatioon. Olkoot mun puolesta. Nyt Ruutu ja radio kiinni, kohta alkaa poliisiopisto @ Nelonen.
Ei voiteta mestaruutta, eikä olla mitalleilla. Ensikaudella sitten taas.... petytään. On jännä, kun olen 45 vuotta seuraa seurannut, niin myötä kun vastamäessä. Nyt ei ole pariin viikkoon kiinnostanut yhtään. Äskenkin kävin kaupassa toisen erän alussa. Koskaan ennen ei ole ollut tämmöstä tunnetta, en vaan enää usko koko organisaatioon. Olkoot mun puolesta. Nyt Ruutu ja radio kiinni, kohta alkaa poliisiopisto @ Nelonen.
Atte Mäkinen ei saa jatkosopparia.
Lupaan.Lupaatko?
Olihan se, 1-0 johdossa heitettiin kaksi erää "norsu-kiekkoja" keskialueella ja hävittiin sitten lopulta vain 1-3. Tai parhaimmassa tapauksessa FRiska on kuudentena pelaajana jäällä kun haetaan tasoitusta ilman maalivahtia. Tai sitten jotain vaasansportia pelataan nollanollaa ja kumpikin luovuttaa kiekon vastustajalle, kun ei sillä itse osata tehdä mitäänLisäys: Oli muuten saatanan hienoa aikaa tuo RD:n valmennuskausi. Jokaisesta ottelusta saattoi odottaa voittoa tai hyvää taistelua. Jengistä huokui joka ilta, että saappaat on jalassa. Ei tule montaa tappiota mieleen, että joukkue olisi ollut haluton.
Lisäys: Oli muuten saatanan hienoa aikaa tuo RD:n valmennuskausi. Jokaisesta ottelusta saattoi odottaa voittoa tai hyvää taistelua. Jengistä huokui joka ilta, että saappaat on jalassa. Ei tule montaa tappiota mieleen, että joukkue olisi ollut haluton.
Kyllä on aika tainnut kullata muistot. Usein RD:n aikana Zapolski seisoi päällään maalissa ja tähtipelaajat iskivät ylivoimalla tarvittavat 1-3 maalia. Muun ajan Lukko lähinnä seisoi keskialueella ja roiski kiekkoa pois omalta alueelta. Olihan tuokin aika puuduttavaa seurattavaa runkosarjassa.
Ainakaan itsellä ei tuota lätkää ole ikävä, onneksi nykyään liki kaikki valmentajat peluuttavat aktiivisempaa peliä, mikä on pelaajille ja katsojille mukavampaa.
En edes ihmettelisi.Tulee vielä playoffsarja Lukko-Ässät ja Ässät pudottaa teidät jatkosta.