Pelicansin kannattajatoiminta kaudella 2016–2017

  • 16 385
  • 31

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Reipas ja äänekäs laulumeininki oli tänään Lahden Turkoosin kulmauksessa runkosarjan viimeisessä kotiottelussa. Hyvä homma, kiitos että jaksatte pitää meininkiä yllä.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lahen Turkoosi on kyllä meillä semmonen ylpeyden aihe joukkueen ohella, että oksat pois!

Pitäkäähän meininkiä jatkossakin yllä!
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
En tiedä paljonko sillä voi ylpeillä kun kopioi toisten kannattajien lauluja jne.. Paljon vielä opittavaa kannattajakulttuurista Lahdessa ja aina voi tulla Vaasaan oppimaan, mutta silti pitkää kevättä ja bandwagonissa ollaan.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä paljonko sillä voi ylpeillä kun kopioi toisten kannattajien lauluja jne.. Paljon vielä opittavaa kannattajakulttuurista Lahdessa ja aina voi tulla Vaasaan oppimaan, mutta silti pitkää kevättä ja bandwagonissa ollaan.

Ymmärrän oikein hyvin, että Sportin putoaminen kismittää, mutta toi kommentti nyt lähinnä säälittää.

Mä olen hiton ylpeä joukkueesta, kannattajakulttuurista ja mua ei siinä vaiheessa paljoa kiinnosta, mitä muut siitä ajattelevat.
 
En tiedä paljonko sillä voi ylpeillä kun kopioi toisten kannattajien lauluja jne.. Paljon vielä opittavaa kannattajakulttuurista Lahdessa ja aina voi tulla Vaasaan oppimaan, mutta silti pitkää kevättä ja bandwagonissa ollaan.

Tietäjä paikalla! Ei olla kopioitu ensimmäistäkään kappaletta teiltä tai muultakaan jengiltä Suomessa. Ja oon ollut mukana bändissä alusta asti. Mut hei, hyvää kesää rantaruotsiin!
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Eikös ihan Lahen Turkoosin sivuilla lue noitten laulujen alkuperäiset sävelmät? Ainakin joskus luki. Moni taisi olla brittiläisiltä futisjengeiltä, että sikäli ihmettelen minäkin teban sanomisia, sillä briteistä on lainauksia tehnyt hyvin moni muukin seura.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Mikähän ”kannattajaporukka” nyt on perseilly. Noloa käyttäytymistä.. Toivotaan ettei järjestetystä fanimatkasta löydy nämä sankarit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös