Pelicansiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 126 854
  • 466

Turkoosilintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat savolaesjoukkueille
Mitkä on nykyisin parhaat paikat Lahessa katsoa Pelicansin peliä baarissa? Kriteerinä iso ruutu ja hyviä oluita. Siitä on sen verran monta vuotta kun tuota on viimeksi harrastanut niin lienee tarpeellista kysellä ajantasaista tietoa.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Oliko tällä random viestillä jotain tekemistä Pennasen sanomisien kanssa?
En ole so-men näppärä käyttäjä, enkä tiedä onko tuo Pennasen aito tili.
Lähinnä tuo - jos lausuntonsa on aito - niin sitten itse kuitenkin ottelusarjan hävinneenä jättää vastustajajoukkueen kättelemättä. Se on minunkin mielestäni tökeröä, ei ollut vahinko mitenkään. Likaiset arvot jopa ja niin edelleen. Tuleva maajoukkuevalmentaja vieläpä.

Ei mulla muuta.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
En ole so-men näppärä käyttäjä, enkä tiedä onko tuo Pennasen aito tili.
Lähinnä tuo - jos lausuntonsa on aito - niin sitten itse kuitenkin ottelusarjan hävinneenä jättää vastustajajoukkueen kättelemättä. Se on minunkin mielestäni tökeröä, ei ollut vahinko mitenkään. Likaiset arvot jopa ja niin edelleen. Tuleva maajoukkuevalmentaja vieläpä.

Ei mulla muuta.
Ilvesfoorumilla kirjoitettu viesti, jolla tosiaan tuskin on mitään tekemistä Pennasen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
En ole so-men näppärä käyttäjä, enkä tiedä onko tuo Pennasen aito tili.
Lähinnä tuo - jos lausuntonsa on aito - niin sitten itse kuitenkin ottelusarjan hävinneenä jättää vastustajajoukkueen kättelemättä. Se on minunkin mielestäni tökeröä, ei ollut vahinko mitenkään. Likaiset arvot jopa ja niin edelleen. Tuleva maajoukkuevalmentaja vieläpä.

Ei mulla muuta.
Eikös henkilöllisyyden arvuuttelu tuo bänniä? En tiiä liityyykö ilvesfoorumin käyttäjät ja viestit jatkoajan juttuihin tippaakaan, ajattelin kuitenkin mainita.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Mitkä on nykyisin parhaat paikat Lahessa katsoa Pelicansin peliä baarissa? Kriteerinä iso ruutu ja hyviä oluita. Siitä on sen verran monta vuotta kun tuota on viimeksi harrastanut niin lienee tarpeellista kysellä ajantasaista tietoa.
Peluri menee ihan hyvin tähän tarkoitukseen!
 

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Onko Iskulla mitään narikkaa / tavaransäilytyspistettä? Urheilukassi pitäisi saada huomenna johonkin sullottua
Itse sain ainakin kerran repun säilöön, kun kysyin ovella olevalta järkkäliltä, että olisiko mahdollista jättää reppu jonnekin. Nimeä vastaan sain haettua repun samaisen oven järjestyksenvalvojilta. En tiedä toimiiko vielä samalla tavalla, mutta en nää syytä miksi ei toimisi.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko Iskulla mitään narikkaa / tavaransäilytyspistettä? Urheilukassi pitäisi saada huomenna johonkin sullottua
Suuntaat pukukoppikäytävälle ja lykkäät sen HIFK:n valmennusjohdolle saatesanoilla: "Tässä on liigan paras veska". Siellä vastapuolella puntti tutisee sen verran, että tuolla mainospuheella kassisi päätyy ripustetuksi vierasjoukkueen maalinsuulle ja on täten koko pelin ajan sinun nähtävilläsi. Jokunen kiekko siihen toki saattaa osua, mutta Pelicans voittaa 1-0 ja maalintekijä on Miika Roine, joka ei saa kiekkoa kohotettua ja se liruu kassin alta maaliin.

Peltonen toki heittää pressissä kassin bussin alle, mutta vain kuvainnollisesti. Hölö puolestaan kehuu vastapuolen maalivahtia ja laittaa tehottomuuden sen piikkiin.
 

Fleguilia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Suuntaat pukukoppikäytävälle ja lykkäät sen HIFK:n valmennusjohdolle saatesanoilla: "Tässä on liigan paras veska". Siellä vastapuolella puntti tutisee sen verran, että tuolla mainospuheella kassisi päätyy ripustetuksi vierasjoukkueen maalinsuulle ja on täten koko pelin ajan sinun nähtävilläsi. Jokunen kiekko siihen toki saattaa osua, mutta Pelicans voittaa 1-0 ja maalintekijä on Miika Roine, joka ei saa kiekkoa kohotettua ja se liruu kassin alta maaliin.

Peltonen toki heittää pressissä kassin bussin alle, mutta vain kuvainnollisesti. Hölö puolestaan kehuu vastapuolen maalivahtia ja laittaa tehottomuuden sen piikkiin.
Ja Mertaranta huutaa kotona "kiekko menee reppuun!!!"
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Carolina Hurricanes
Suuntaat pukukoppikäytävälle ja lykkäät sen HIFK:n valmennusjohdolle saatesanoilla: "Tässä on liigan paras veska". Siellä vastapuolella puntti tutisee sen verran, että tuolla mainospuheella kassisi päätyy ripustetuksi vierasjoukkueen maalinsuulle ja on täten koko pelin ajan sinun nähtävilläsi. Jokunen kiekko siihen toki saattaa osua, mutta Pelicans voittaa 1-0 ja maalintekijä on Miika Roine, joka ei saa kiekkoa kohotettua ja se liruu kassin alta maaliin.

Peltonen toki heittää pressissä kassin bussin alle, mutta vain kuvainnollisesti. Hölö puolestaan kehuu vastapuolen maalivahtia ja laittaa tehottomuuden sen piikkiin.
:DDD
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös