Pelicans-Rapperswil 12.8.2003 Asikkalan jäähalli

• 2 358
  • 11

Miguel

Jäsen
Jälleen on Kari Eloranta tullut näyttämään naamaansa Suomen jäähalleihin, ja mikäs sen mukavampaa. Rapperswilin kunnosta en tiedä, mutta Pelicans-KalPa -ottelusta kuulemani perusteella pussileuoilla ei ole paljon näytettävää vanhalle valmentajalleen.

En ole vielä aivan varma, saavunko paikalle, sillä Vääksyyn raahautuminen junnujoukkueen näkemisen takia ei innosta. Voisiko joku informoida lippujen hinnoista ja kokoonpanoista, että pystyisin tekemään päätökseni nopeammin? Melkein voin luvata, että kunhan Toporowski pelaa, olen paikalla.

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Liput:
Aikuiset 7 eur
lapset&opiskelijat 4 eur.

Ainakin tänään aamujäällä hyökkäysketjut olivat:

Saarinen-Keinänen-Widing
Hannus-Setzinger-Mäkiaho
Julkunen-Hirvonen-TOPOROWSKI
+ jämät

Painotettuina illan mielenkiintoisimmat nimet. Illan pelissä tietysti ketjut voivat olla aivan jotain muuta, aamujäällä kun eivät junnut olleet mukana. Olen paikalla jos lippuja riittää, pitäähän Topon ensiesiintyminen lintupaidassa nähdä.

EDIT: Radek Philipp mukana myös!

Viimeksi muokattu:

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Notsu
Olen paikalla jos lippuja riittää, pitäähän Topon ensiesiintyminen lintupaidassa nähdä.

Eihän Asikkalan halli suuri ole, mutta ei kai sitä sentään loppuun saada myytyä?

Ja helpottava tieto oli myös tuo, että opiskelijoille on omat liput. Esimerkiksi pari vuotta sitten play-offeissa oli vain lapsi ja aikuinen. Silloin mentiin vielä aika helposti lasten lipulla, mutta nykyään voisi tehdä tiukkaa.

Minäkin editoin:

Viestin lähetti Notsu

EDIT: Radek Philipp mukana myös!

Tämä sinetöi päätökseni.

Destroyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Opiskelijaliput

Enpä usko että opiskelijat 4 ekillä sisään pääsevät, sillä ainakin Pelicans-Kalpa -matsiin jouduin maksamaan 7 e, ja asiaa erikseen lippuluukulla kysyin. Silloin täti luukulla ainakin sanoi ettei harkkamatseihin ole erikseen opiskelijalippuja.

Enpä taida viitsiä lähteä Vääksyyn tänään ajelemaan, viikonloppuna sitten Jazz-turnausta seuraamaan, siellähän saatetaan nähdä lauantaina tämän pelin uusinta.

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Opiskelijaliput

Viestin lähetti Destroyer
Enpä usko että opiskelijat 4 ekillä sisään pääsevät, sillä ainakin Pelicans-Kalpa -matsiin jouduin maksamaan 7 e, ja asiaa erikseen lippuluukulla kysyin. Silloin täti luukulla ainakin sanoi ettei harkkamatseihin ole erikseen opiskelijalippuja.

Vähän aiheesta nyt mennään vikaan.

Mutta kuitenkin minä pääsin opiskelijana neljällä eurolla Pelicans-Kalpa -otteluun. Tätit lippuluukulla eivät oikein tienneet onko opiskelijalippuja ja lopulta sellaisen myivät.
Jos liput ovat opiskelijoille jatkossa 7euroa, niin se on vähän turhan hintava, ainakin minun budjetille. Saattaa jäädä harjoituspelien katsomiset Jazz -turnauksen perjantain jälkeen tältä vuodelta.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Peli päättyi 1-2 (0-1)(1-1)(0-0).

Raportti tulee n. klo 22.30.

Ike

Pelikaani-87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko Jazz-turnauksen liput samanhintaisia kuin muiden harjoitusmatsien ja pääseekö esim. lauantaina sekä pronssiotteluun, että finaaliin samalla lipulla?

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Pelicans-Rapperswil 1-2 (0-1, 1-1, 0-1)

P: Heikkinen (oman sinisen ja punaviivan välistä)
R: Roest, ?

Valitettavasti erotuomari Juha Pajuselle sattui eräs uransa synkimmistä illoista: yhtäkään kymmenminuuttista ei jaettu, ei vaikka pelikaanien Jani Keinänen kovasti yritti mussuttaa, eikä yksikään pelaaja lentänyt suihkuun. Sen verran aivokuolio sentään piti tasoaan, että muutama turha kakkonen kotijoukkueelle saatiin aikaiseksi. No, näitä huonoja pelejä tulee kun paljon viheltää. Kyseessä on sentään valtakunnan ainoa tuomari joka ei vedä tippaakaan kotiinpäin.

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juu, samanlainen vääntäminen jatkui kuin Kalpa ottelussa. Syötöt ei oikein napsahtele kohdilleen, eikä yhteispeli vielä oikein muutenkaan suju, mutta eiköhän se siitä. Ei näissä ensimmäisissä harjoituspeleissä oikein voi kuin seurata yksittäisten pelaajien edesottamuksia.

Heikkisen maali oli komea, ranteet lukkoon punaviivalla ja sijoitus alapesään. Toporowski ei kyllä vielä vaakuuttanut ollenkaan. Luistin liikkui varmasti, mutta hitaasti eikä laidatkaan pahemmin paukkuneet. Muutaman hyvän kudin mies sai kuitenkin aikaiseksi. Mutta eiköhän ukko nosta profiiliaan jatkossa.

LäJa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mites tämä Ruotsin vahivstus Widing pelasi?
Olivatko tiedot miehen taidoista liioiteltuja vai onko mies ihan kelpo vahvsitus?
Käsittääkseni pelasi Keinäsen ja Saarisen vierellä...
Itse en peliin päässyt, mutta Jääz-turnaus on pakko nähdä...

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti LäJa
Mites tämä Ruotsin vahivstus Widing pelasi?
Olivatko tiedot miehen taidoista liioiteltuja vai onko mies ihan kelpo vahvsitus?
Käsittääkseni pelasi Keinäsen ja Saarisen vierellä...
Itse en peliin päässyt, mutta Jääz-turnaus on pakko nähdä...

Kyllä Dänistä on varmasti iloa kauden aikana. Eilinen ottelu oli miehen ensimmäinen tällä kaudella, joten ei hän vielä parhaimillaan ollut. Muutamaa hienoa temppua Widing yritti, mutta pelituntuma oli selvästi vielä kadoksissa. Kaikenkaikkiaan ihan positiivinen ilmestys; iso, vahva ja kiekkokin pysyi matkassa mukana.

Miguel

Jäsen
Aikamoista sähellystähän tuo matsi oli. Alkuminuutit Pelicans pelasi todella vahvalla sykkeellä, mutta heti kun jäähyjä alkoi ropista puolin ja toisin, peli meni sekaisin ja Rapperswil sai lievän otteen. Samanlaista räpellystä sitten jatkuikin läpi ottelun, Pelicansin ainoa maalikin syntyi puolesta kentästä. ESS taisi löytää ottelusta positiivisiakin seikkoja, mutta minun mielestäni ne olivat hyvin vähissä. Toivottavasti menee kovan harjoittelun piikkiin.

Pelaajista pari huomiota. Pakistosta Philipp oli vakuuttavan oloinen. Try-out -miehistä Heikkinen näytti olevan pestaamisen arvoinen, mutta Kolehmaisesta ei saanut oikein minkäänlaista kuvaa. Grönholm oli pihalla kuin lumiukko, toinen maalikin menee pitkälti hänen tiliin.

Hyökkäys oli aika hampaaton. Widing vaikutti taitavalta, lupailee hyvää. Toporowski ei ihmeempiä esittänyt, kävi rankkarinkin laukomassa huonolla menestyksellä. Ketjukaverit Hirvonen ja Julkunen olivat aika näkymättömiä. Mäkiaho ja Setzinger väläyttelivät molemmat sekä pelitaitojaan että laiskuuden puuskia. Sikäli kun asiaan kiinnitin huomiota, nämä herrat vuorottelivat kolmestaan aloituksissa ketjukaverinsa Hannuksen kanssa, kaikki yhtä huonolla menestyksellä. Try-outilla oleva Niinikoski oli ärhäkkä, koko hyökkäyskaluston ahkerimpia, joten ainakin näillä näkymin minä olisin työntämässä pahvia hänen käteensä.

Opiskelija-alennus my ass. 7 euroa minäkin pulitin tuon näkemisestä. Toivottavasti Jazz-turnauksessa peli on parempaa, ettei ketuta niin paljon nuo hinnat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy