Sama. Positiivisen luottavainen fiilis jengiin että tää on se vuos. Hypeä ei ole ainakaan laskenut tämän kauden parhaiden maalikoosteiden kelaaminen saatika Hockeytime-ennakot. Paljon saa muutenkin tapahtua että mielen saisi alas näin pleijareiden kynnyksellä. Kohta mennään. Onneks tulee säälejä tänään, eilen oli outo päivä kun ei lätkää tullut.En ole vuosiin odottanut näin paljoa alkavia pleijareita. Nyt jumalauta puita uuniin ja Kalpa matalaksi.
Game 7 ja jatkoerä, Iikka ottaa kiekon matkaan oman maalin takaa ja painaa coast-to-coast tyyliin yksin paikoille, Lappeenrannassa 17-18 kaudella rankkarikisassa nähty "jalkojenvälistä" kikka ja kiekko ylähyllylle ohi Jatkolan. Kaikki neppailut on annettu anteeksi ja Taikurista tulee ikuinen Pelicans-legenda.Miten muuten luulette sarjassa käyvän? Luulen itse tämän ratkeavan Pelicansin santapaperiosastoon (Roine, Hämäläinen, Hirvonen, Eronen) höystettynä muutamalla Jämsenin yms highlight maalilla. Barto on kingi veräjällä. 4-3, tai jopa 4-2 meille.
Tosiaan jos tuota miettii, niin nyt kahden lipun hinnalla saa kahdeksi kuukaudeksi C More Total+ paketin millä näkee tässä vaiheessa melkeinpä kaikki kiekkokauden viimeiset pelit, vain MM-kisojen loppuhuipennus jäisi pois. Toivotaan, että mattimyöhäiset viitsivät tuon reilu 45 euroa maksaa päätykatsomoista, mutta hieman kyllä epäilen. Huomenna olisi se paras mahdollisuus saada mökki täyteen tähän sarjaan, maanantaina ei varmasti tule onnistumaan.Ainoa mikä sitä hieman laskee on se seikka, että halli ei ole ihan täyttynyt ainakaan omien odotusten mukaan. Varmasti nämä suht absurdit hinnat ovat tässä pääosassa, kun viimeiset kaksi runkosarjan peliä olivat loppuunmyytyjä. Onhan tässä toki vielä aikaa niin toivotaan, että täysi tupa perjantaina ja meininki sen mukainen !
Game 7 ja jatkoerä, Iikka ottaa kiekon matkaan oman maalin takaa ja painaa coast-to-coast tyyliin yksin paikoille, Lappeenrannassa 17-18 kaudella rankkarikisassa nähty "jalkojenvälistä" kikka ja kiekko ylähyllylle ohi Jatkolan. Kaikki neppailut on annettu anteeksi ja Taikurista tulee ikuinen Pelicans-legenda.
Juuri sen takia se olisikin niin hieno ja jopa omalla tavallaan romanttinen urheilutarina. ;)Miksi tuo kuulostaa niin kamalan utopistiselta viime pelien otteeseen nähden...
Juu ei minunkaan mielestä pitäisi, eikä kaadakaan omalta osaltani. Maksan siitä sen mitä se halvin lippu seisomaan on, maksoi mitä maksoi.Laitoin sunnuntaina ennen ysiä muistutuksen, että ehdin ostamaan lippuja myynnissä oleviin puolivälierämatseihin niin pieni yllätys, että perjantaillekin on yhä lippuja myynnissä. Tokihan hinnat on aika kovat, mutta ei minusta yhden oluttuopin hinta normaalin lippuhinnan päälle pitäis vielä kaataa osallistumista. Kyse on sentään pudotuspelimatseista ja halli oli täyteen myyty runkosarjan vikassa kotipelissä samaa jengiä vastaan.
Lippujen hinnastahan tuo tulee jäämään kiinni. 31 euroa seisomalipusta on ihan liikaa, ja näköjään myös melkein viidenkympin istumaliput vähän huonommille paikoille ylittävät kipukynnyksen.Ainoa mikä sitä hieman laskee on se seikka, että halli ei ole ihan täyttynyt ainakaan omien odotusten mukaan. Varmasti nämä suht absurdit hinnat ovat tässä pääosassa, kun viimeiset kaksi runkosarjan peliä olivat loppuunmyytyjä. Onhan tässä toki vielä aikaa niin toivotaan, että täysi tupa perjantaina ja meininki sen mukainen !
Mä olen eri mieltä. Silloinkin kun Iikka ollut "vireessä" niin en koe että olisi järkevää enää testata onko ukosta ratkomaan pelejä, niin monta kertaa pakka seonnut kun palaa kokoonpanoon. Ja ihan vihoviimeiseksi Jasekin kenttään. En tiedä ottaisinko edes sitä riskiä että testaisi esim Ikosen ja Bryggmanin kentässä. Yvllä ei ainakaan!Mutta toivottavasti Iikka on saanut nyt pienen tauon aikana itsensä parempaan kuosiin. Miestä tarvitaan.
Mä olen eri mieltä. Silloinkin kun Iikka ollut "vireessä" niin en koe että olisi järkevää enää testata onko ukosta ratkomaan pelejä, niin monta kertaa pakka seonnut kun palaa kokoonpanoon. Ja ihan vihoviimeiseksi Jasekin kenttään. En tiedä ottaisinko edes sitä riskiä että testaisi esim Ikosen ja Bryggmanin kentässä. Yvllä ei ainakaan!
Toivotaan kentälle sitä Iikkaa joka palasi alkukauden loukkaantumisen jälkeen marraskuussa tehoilla 2+11 yhdeksään otteluun. Oli jotenkin täysin eri pelaaja kuin alku- ja loppukaudesta. Taisi tämä jakso mennä Bryggmanin kanssa samassa kentässä ja keskellä Ikonen tai Hämäläinen.Mä olen eri mieltä. Silloinkin kun Iikka ollut "vireessä" niin en koe että olisi järkevää enää testata onko ukosta ratkomaan pelejä, niin monta kertaa pakka seonnut kun palaa kokoonpanoon. Ja ihan vihoviimeiseksi Jasekin kenttään. En tiedä ottaisinko edes sitä riskiä että testaisi esim Ikosen ja Bryggmanin kentässä. Yvllä ei ainakaan!
Asenne on kiva juttu mutta ei pelkästään sillä kovinkaan pitkää kevättä ole luvassa jos näillä herroilla on ajatuksena korvata Jasek ja Iikka.Ennemmin haluan nähdä kovalla asenteella pelaavat Konstan ja Killisen rosterissa.
En ollut Jasekkia hyllyttämässä, vaikka senkin moni on täällä heittänyt junan alle.Asenne on kiva juttu mutta ei pelkästään sillä kovinkaan pitkää kevättä ole luvassa jos näillä herroilla on ajatuksena korvata Jasek ja Iikka.
Sitä paitsi Killinen ei ole esittänyt mitään koko kautena ja sitten yksi hyvän asenteen ottelu kotipitäjässään Porissa sukulaisten edessä niin jo onkin loistava pelaaja. Hirvonen on kova luistelemaan ja tekemään töitä mutta siihen se sitten jääkin. En ihan ymmärrä.
Tämä peluutusasia menee valmennuksen piikkiin isosti, jos siellä ollaan puolikuntoisena Iikkaa (miksei muitakin) peluutettu. Tähtipelaajia on jostain syystä todella hankala laittaa sivuun etenkin jos kyse ei ole mistään vakavasta vammasta. Iso palkkakuitti varmasti vaikuttaa, mutta parempihan se olisi olla 100% kunnossa, joka palvelee pelaajaa itseään kuin myös koko jengiä.Parhaimmillaanhan Iikka ratkoo pelejä, mutta paskimmillaan tappaa jengin pelihalut viemällä isot minuutit ja fleguilemalla voiton vastustajalle.
Jos se on pelannut puolikuntoisena tms, niin se on täysin omaa/valmennuksen hölmöyttä peluuttaa sitä. Olisi kuntoutunut täysin ensin vielä kun siihen oli aikaa ja sitten vasta palannut kentälle.
Kummasti ainakin omaan silmään joukkueen peli-ilme ja taistelutahto parani, kun kaksi flegua oli pois kokoonpanosta. Itse en kaipaa kumpaakaan rosteriin, mutta se onkin vain minun mielipide, olkootkin se muiden mielestä väärä. Ennemmin haluan nähdä kovalla asenteella pelaavat Konstan ja Killisen rosterissa.
Mä ennustan taas positiivisuusketjun nimissä, että sarja meille 4-1. Voitetaan kolme ekaa peliä ja game 5 sarja poikki kotona.Sama. Positiivisen luottavainen fiilis jengiin että tää on se vuos. Hypeä ei ole ainakaan laskenut tämän kauden parhaiden maalikoosteiden kelaaminen saatika Hockeytime-ennakot. Paljon saa muutenkin tapahtua että mielen saisi alas näin pleijareiden kynnyksellä. Kohta mennään. Onneks tulee säälejä tänään, eilen oli outo päivä kun ei lätkää tullut.
Miten muuten luulette sarjassa käyvän? Luulen itse tämän ratkeavan Pelicansin santapaperiosastoon (Roine, Hämäläinen, Hirvonen, Eronen) höystettynä muutamalla Jämsenin yms highlight maalilla. Barto on kingi veräjällä. 4-3, tai jopa 4-2 meille.