Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Pelicans isännöi monella tavalla mielenkiintoista ottelua. Käsittääkseni tämä on Aravirran ensimmäinen ottelu Pelicansin peräsimessä (korjatkaa jos olen väärässä) ja JYP tulee siis vastustajaksi. JYPin riveissä ensimmäisen ottelun tulee myöskin pelaamaan Jesse Niinimäki. Jokereista kenkää saanut pelaaja, jolla on kyseenalainen sekä myös hieman ristiriitainen maine. Molemmissa leireissä riittää siis mielenkiintoinen henkilö seurattavaksi. Tämä ottelu on myös Canal + ottelu, joten ne jotka eivät hallille pääse (ja omaavat Canal + paketin tai pääsevät johonkin ravintolaan ottelua katsomaan) voivat seurata ottelua television välityksellä haastatteluineen ja hidastuksineen.
JYP lähtee tähän otteluun ennakkosuosikkina. Pelicansilla on kuitenkin mahdollisuudet yllättää. Itse tulen jo edellä mainittujen henkilöiden ohella seuraamaan Karo Koivusta. Mestiksestä on taas löytynyt uusi liigatasoinen pelaaja ja tällä kertaa sen nappasi Pelicans.
Keskustelu tästä ottelusta alkakoon...
JYP lähtee tähän otteluun ennakkosuosikkina. Pelicansilla on kuitenkin mahdollisuudet yllättää. Itse tulen jo edellä mainittujen henkilöiden ohella seuraamaan Karo Koivusta. Mestiksestä on taas löytynyt uusi liigatasoinen pelaaja ja tällä kertaa sen nappasi Pelicans.
Keskustelu tästä ottelusta alkakoon...