Jäähyjen sävyttämä 1. erä oli huonoa peliä, varsinkin kun Kaanit eivät saaneet ylivoimalla mitään aikaan. No joo, maali tuli ylivoimalla, mutta eikös se ollut pian b-piste- aloituksen jälkeen ja kolmosketjuhan siellä oli jäällä. Lisäksi kunniamaininta Jokereiden avausmaalille, hieno klapklapklap.
2. erässä peli parani vähän, mutta mitään merkittävää sanottavaa ei liiemmin löydy. Eisenhowerin raporttiin sen verran, että jos Jääskeläisen tolppakuti oli rannelaukaus eikä lämäri, niin haluaisin sinun näyttävän minulle lämärin. Ja minä olin näkevinäni, että kuti osui ylärimaan, mutta siitä en ole ollenkaan varma. Lämäri joka tapauksessa.
3. erässä mentiin nopeasti päästä päähän ja tilanteita oli, mutta viimeistely jäi puuttumaan. Kaaneilla huippupaikkoja ei ollut kovin paljon, Jokereilla selvästi enemmän. Kiekko pelastettiin jopa maaliviivalta, ja valmentaja Hirvonen myönsikin pelin jälkeen kiekon käyneen maalissa. Helpohkon jäähyn seurauksena Kaanit pääsi iskemään, kun Latvalan ranneveto siniviivalta upposi sisään. Minä kylläkin väittäisin kiekon osuneen johonkin matkalla, mutta maali mikä maali ja voitto kotiin.
Kari Lehtonen pelasi maalillaan hyvin, mutta Kuivalainen suorastaan erinomaisesti. Toivottavasti tällä kaudella vire ei taas hiivu alkukauden jälkeen. Kolmosen karvaajat Sainomaa ja Julkunen pelasivat pirteästi. Hirvonen osui silmiini erittäin harvoin (tiedä mistä johtuu), eli mitään mullistavaa mies ei saavuttanut. Setzinger tulee saamaan todella paljon jäähyjä, sillä temperamenttiä löytyy ja mailaa käytetään surutta vastustajiin. Keinänen oli mielestäni hyökkäyspäässä jokseenkin flegmaattinen, mutta kokonaisuudessaan kakkonen toimi hyvin. Ykkönen väläytti pari kertaa, mutta ihmeellisyyksiä ei saatu aikaan. Uskon tämän ketjun tekevän mukavaa jälkeä liigassa. Puolustuspäässä oli välillä sählinkiä, mutta tilanne ei ollut mitenkään kaoottinen. Ylivoimassa on todella reilusti parantamista.
Luottamus joukkueseen kohentui eilisen perusteella.