Pelataanko Liigaa 2020–2021 – uutiset, mielipiteet & huhut?

  • 16 760
  • 55
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Halusin käynnistää tämän ketjun hyvin epävarman tilanteen vuoksi. Itse kausikorttilaisena olen luonnollisesti hyvin kiinnostunut uusista tiedoista, mielipiteistä ja huhuistakin. Alkaako liigapelit suunnitellusti ? Saako yleisö olla paikalla ja millaisin säännöksin vai katsotaanko me kärppäfanit pelejä kotisohvalta ? Mitä olette mieltä ?
Minä olen sitä mieltä, että yleisöä otettaisiin halliten ja turvallisesti jaeteltuina katsomoon. Ilman yleisöä tunnelmaa ei ole Raksilassa. Jos se ei käy, hyväksyn myös sen että katson matsit kotona. Minusta olisi kuitenkin tärkeintä että liiga saadaan käyntiin ja pelataan kausi koska muuten alkaa näivettymään koko penkkiurheilu lajin osalta ainakin paikallisesti. Kertokaa ihmeessä mielipiteenne, oletteko kuulleet uutisia tai huhuja aiheesta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Uskon, että pelataan mutta on joitain rajoituksia. Rajoitukset voisi olla mm. ettei oman lohkon/katsomon ”ulkopuolella” saa liikkua, maskipakko tms.

Edit. Oho tää olikin näköjään Kärppien ketju mut sopii tuo mielipide tännekin.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Koska tyhjille katsomoille taikka suurille yleisörajoituksille ei voida taipua, yleisöä otettaneen sisään kuin mitään pandemiaa ei olisikaan. Osalle katsojista tai kaikille heistä asetetaan kuitenkin maskipakko. Lisäksi seisomakatsomoiden kapasiteettia saatetaan rajoittaa. Kyseinen rajoitus ei veisi kuitenkaan liian suurta osaa koko hallin tarjonnasta.
 

LeetFleet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Valitettavasti itse laittaisin senttini likoon sen puolesta että kautta ei ainakaan nykysäännöksillä saada aloitettua/lopetettua - pahoin pelkään että viimeisimmät uutiset Jukuritartunnoista (+KooKoo) vaikuttavat siihen miten kausi alkaa, ja kuinka sitä voidaan pelata =(

Vedonlyönnissä olen yleisesti ottaen todella heikko, ja toivonkin että ennustukseni on yhtä väärässä kuin viikoittaiset vetolappuni...
 
Viimeksi muokattu:

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Luin somesta, että Kärpät olisi tänään lähettäneet kausikorttilaisille jotain infoa kauden alun osalta katsomo/hallijärjestelyistä. Onko täällä ketään kausikorttilaista, joka osaa valaista meitä muita, mitä siellä tiedotettiin?
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Luin somesta, että Kärpät olisi tänään lähettäneet kausikorttilaisille jotain infoa kauden alun osalta katsomo/hallijärjestelyistä. Onko täällä ketään kausikorttilaista, joka osaa valaista meitä muita, mitä siellä tiedotettiin?
Yleisömäärä on rajattu 3.500:aan, omat paikat eivät ole voimassa ja ilmoitettu vaihtoehtoinen katsomo, jos omaan ei sovi rajoitusten vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tähän asti on pelattu, mutta Vaasasta hälyttäviä merkkejä jota ei varmasti toivota Ouluun.
Ekassa kotimatsissa fanikatsomo oli täysin pullollaan jengiä ja lähes kaikki ilman maskeja.
Mitäpä jos siellä on laumatartunta syntynyt ??? Loppuu pelit täälläkin !
Ei tainnut järjestäjillä mennä turvallisuusasiat ihan putkeen. Haloo !!!
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tähän asti on pelattu, mutta Vaasasta hälyttäviä merkkejä jota ei varmasti toivota Ouluun.
Ekassa kotimatsissa fanikatsomo oli täysin pullollaan jengiä ja lähes kaikki ilman maskeja.
Mitäpä jos siellä on laumatartunta syntynyt ??? Loppuu pelit täälläkin !
Ei tainnut järjestäjillä mennä turvallisuusasiat ihan putkeen. Haloo !!!

Pelottelu on ainakin toiminut muilla paikkakunnilla, kun ei meinata saada myytyä hallia "täyteen", vaikka kapasiteettia on rajoitettu. Tällä menolla vähävaraisimmat Liigaseurat joutuvat lyömään lapun luukulle, jos lippuja myydään ainoastaan lähemmäs 1000 per ottelu.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät ei nyt pelaa vähään aikaan. Joukkueen jäsenellä korona. Lähde Kärppien nettisivut.
Jaahas. Veikkaan, että joku nuorisokaartin edustaja. Ei sillä, sille ihan se ja sama. Onpa vittumainen juttu. Jää kovasti odottamani huominen TPS-peli sitten välistä tässä saumaa. Tiistain HPK-peliinkin olin valmistautunut menemään. Kärppien kasvomaskit ja kaikki. No, jää odottamaan ensi viikon lauantaita, josko silloin pelataan.

Mistähän tuo tauti on joukkueeseen päässyt iskemään? Oulussa ei koronaa käytännössä ole ollut.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ja sieltä lävähti paska tuulettimeen, voi hitto.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Korona voi olla rankka tauti, jos huonompi tuuri käy. Toivottavasti kyseinen henkilö sairastaa lievästi tämän ja muun joukkueen altistuminen jää vain altistumiseksi. Jaksamista ja toipumista joukkueen suuntaan.
 

JPL

Jäsen
Tätä se tulee olemaan koko kausi. Ei varmasti jää viimeiseksi tartunnaksi liigassa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
+200.000 ihmisen kaupungissa 0-5 virallisen tartunnan päivätahtia ja juuri Kärppäpelajaan. Lottovoitto vai tautia liikkeellä v*tusti enemmän mitä tiedetään. Varmaan jälkimmäinen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jaahas. Veikkaan, että joku nuorisokaartin edustaja. Ei sillä, sille ihan se ja sama. Onpa vittumainen juttu. Jää kovasti odottamani huominen TPS-peli sitten välistä tässä saumaa. Tiistain HPK-peliinkin olin valmistautunut menemään. Kärppien kasvomaskit ja kaikki. No, jää odottamaan ensi viikon lauantaita, josko silloin pelataan.

Mistähän tuo tauti on joukkueeseen päässyt iskemään? Oulussa ei koronaa käytännössä ole ollut.
Perjantaina ja lauantaina oli etelässä pelit. Matkustamiset, ruokailut yms. niin onhan siinä mahdollisuuksia.

Valitettava tapaus, mutta hyvin odotettua. Toivottavasti ei tule muita tapauksia niin päästään jatkamaan mahdollisimman pian.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Melkein voisin lyödä vetoa, että kausi ei joulua näe. Ikuinen optimisti @Huml71 , mukana?
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Seuraavat kolme ottelua siirtyy myöhempään ajankohtaan.

17.10. Kärpät-TPS
20.10. Kärpät-HPK
23.10. JYP-Kärpät

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös