Pelastetaan joukkueita Korona-konkursseilta -kampanja

  • 9 677
  • 56

Hazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä joukkueiden kannattajayhdistykset kannattaisi laittaa ylimääräiset hillot joita jäsen maksuista jää yli oman seuran osakkeisiin, tällöin kannattajilla olisi oma ääni yhtiökokouksissa ja oikeasti mahdollisuus vaikuttaa seuran päätöksiin, muutoinkin kuin protesti tifoilla. Tosin ainahan osakkeita ei ole kaupan mutta silloin kun on niin silloin.
 

Kyle

Jäsen
Joku seurajoukkueen ja telian/c moren yhteinen kamppania olisi omaan tarpeisiini tarpeeksi houkutteleva, että harkitsisin seuran tukemista. Eli jos seurajoukkue myisi "10€ ottelulippuna" katseluoikeuden telian-otteluun ja siitä menisi 7-8€ suoraan seuralle, olisi tämä houkutteleva vaihtoehto. Eli mahdollisuus katsoa jääkiekko-ottelu ottelulipulla kotisohvalta. Koko kauden liigapassi taitaa olla 7 kk x 29.95€ = 209 €. Vastaavasti jos joukkue myisi kausikortin esim 350€, jossa otteluun jättämättä menemällä olisi mahdollista katsoa Telialta lähetys olisi tämäkin houkutteleva vaihtoehto tukea seuraa, kuin ostaa pelkkä teliapassi, vai millä nimellä sitä myydäänkään.

Toki voi olla liikaa uskoteltu että Liiga ja televisioyhtiö voisivat tehdä edes poikkeustilassa kompromisseja. Mutta joku tälläinen järjestely olisi itselle se houkuttelevin tapa tukea seuraa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tilasin Turusta pelipaitahupparin sekä pari kasvomaskia

Suureksi yllätykseksi pelipaitahuppari oli aivan hemmetin käheän näköinen ja tuntumaltaan erittäin kestävä.
TPS-shopin tyttelit näyttivät pelisilmäänsä ja sain kaupan päälle yhden sijaan kaksi postikorttikuvaa Petteri Wirtasesta!
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mun mielestä joukkueiden kannattajayhdistykset kannattaisi laittaa ylimääräiset hillot joita jäsen maksuista jää yli oman seuran osakkeisiin, tällöin kannattajilla olisi oma ääni yhtiökokouksissa ja oikeasti mahdollisuus vaikuttaa seuran päätöksiin, muutoinkin kuin protesti tifoilla. Tosin ainahan osakkeita ei ole kaupan mutta silloin kun on niin silloin.

Eikö tämä ole aika itsestäänselvyys vai eikö? Ainakin Mikkelissä näin toimittiin heti, kun oli mahdollisuus.
 

Kerava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keravan Pallo 75, Jokerit
Ei tiada kassat kestää ilman mesemaattwja ala KHL, TPS ja Lukko. Ennen joulua on kassat finaalissa. Pitäskö Sanna Marinin sponssia euveta kyselemään ? ISO mainos rintapieleen..... SDP
 

Vade15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, BvB
Oletko kännissä?
Keravalainen humalassa lauantaina ennen klo 13? Ennenkuulumatonta!

Ketjun aiheeseen liittyen: Ässien osiossa on puhuttu fanituotteiden ostamisen sijaan kausikortin ja klubilaisuuden puolesta. Fanituotteista kun vain osa menee itse seuralle. Päädyinkin siis itse ostamaan kausikortin lisäksi 67-klubin jäsenyyden, sillä näistä tuotot menevät varmasti seuralle itselleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös