Pelaatko lätkää

  • 3 227
  • 13

Pelaatko lätkää

  • Pelaan, SM-liigaa

    Ääniä: 12 5,5%
  • Pelaan, Mestistä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Pelaan, alempia divareita

    Ääniä: 23 10,5%
  • Pelaan, harraste sarjaa / vast

    Ääniä: 28 12,8%
  • Pelaan, silloin tällöin höntsäillen

    Ääniä: 60 27,4%
  • Pelaan, pari kertaa talvessa luistimet jalassa

    Ääniä: 29 13,2%
  • Pelasin, mutta lopetin aktiiviurani SM-liigassa

    Ääniä: 2 0,9%
  • Pelasin, mutta lopetin aktiiviurani Mestiksessä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ennen tykkäsin pelailla, mutta ei jaksa enää

    Ääniä: 38 17,4%
  • En ole koskaan tykännyt itse pelata

    Ääniä: 27 12,3%

  • Äänestäjiä
    219

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Eli mikä on oma suhteesi kiekkoon? Pelaatko itse? Millä tasolla? Onko täällä liigapelureita joukossa seuraamassa keskustelua omasta pelaamisestaan. Itse on tullut pelailtua lähinnä ulkojäillä.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noin kerran viikossa pelaillaan harrasteporukalla kiekkoa, tosin parina viime talvena ei ole kiekko oikein sopinut aikatauluihin. Nyt onneksi ehtii taas pelaamaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
En vastannut äänestykseen, koska ei ollut vaihtoehtoa "ainoastaan katulätkää". Junnuna olisin halunnut aloittaa harrastuksen, mutta se ei ollut taloudellisesti realistista. Joten oli tyydyttävä siihen tossupalloon ja joskus kaveriporukalla ulkojäillä mutta silloinkin tennispallon kanssa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pari kertaa talvessa. Futis on enemmänkin meikäläisen juttu noin itse harrastettuna, vaikka lätkä onkin se päälaji jota seuraan. Ehkä jos osaisin luistella paremmin, niin lätkääkin tulisi enemmän pelailtua.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Silloin tällöin (talvella monta kertaa viikossa) höntsäilen. Pikkupoikana mulla oli kova hinku päästä joukkueeseen pelaamaan, mutta rahan puute tuli väliin. Mutta ihan hyvä vaan, ettei harrastus mene liian vakavaksi.
 

d2uce

Jäsen
En vastannut, koska mukana ei ollut NHL:ää, eikä muita ulkomaansarjoja. Eikun vastasinpa silti, väärin.

NHL:n puuttuminen vaihtoehdoista pisti kyllä pahasti silmään. Minut kuitenkin on melkein draftattu ja uskoisin, että tältä palstalta saattaa joku jopa minun tasoinen pelimies löytyä, joten kyllä se NHL tuolla pitäisi ainakin olla.

Kunhan olen tämän viestin lähettänyt, merkkaan vastauksekseni "silloin tällöin", koska ne NHL:n portit eivät ole toistaiseksi vielä auenneet. Eli annan edelleen näyttöjä.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
No enpähän arvannut, että joku nhl-stara lukisi jatkoaikaa ;) Mut tuo ulkomaat/NHL ois kyllä voinut olla vaihtoehtona. Laittaa sitten vaihtoehdon SM-liiga, jos pelipaikka on kovemmassa liigassa.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Minut kuitenkin on melkein draftattu ja uskoisin, että tältä palstalta saattaa joku jopa minun tasoinen pelimies löytyä, joten kyllä se NHL tuolla pitäisi ainakin olla.
Mitä meinaa MELKEIN draftattu?

Vaikea kyllä äkkiseltään hiffata, että kaveri joka on kuluttanut Jatkoajan keskustelupalstaa yli 5000 viestin verran, pelaisi täysipainoisesti lätkää tähtäimenä NHL. Varmaan SM-Liigaa sillon pelaat tai vähintään A-junnuja, joten sinulle varmasti se vaihtoehto tuosta löytyy. Täysipäiväiset NHL-ammatilaiset tuskin täällä hirveästi kirjoittelee. Tosin entisiä sellaisia löytyy varmasti!
 

ipaz

Jäsen
Kakkosdivaritasolla on tullut aikanaan usampikin kausi pelattua, mutta kuusi vuotta on hokkarit olleet jo naulassa ja jäällä olen käynyt tuon viimeisen pelin jälkeen varmaan jotain 20 kertaa. Toisaalta mieli vetää kaukaloo, mutta toisaalta mitään harrastepelleilyä en pysty "kaukalotosikkona" pelaamaan. Eli saanee jäädä jatkossakin toisten pelattavaksi.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Elitserienin puuttumisen takia vastataan sitten, että pelaan harrastesarjaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Itsehän pelaan SM-Liigassa. Eiku...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tätä aihetta on nyt käsitelty kierrätyskeskuksessa, joten tämän vanhan äänestyksen nostattaminen täyteen erektioon voi olla paikallaan, niin saadaan tähänkin asiaan tuoreempi katsaus.

Oma vastaukseni on siis se, että en ole koskaan pitänyt jääkiekon pelaamisesta enkä ole sitä vapaaehtoisesti tehnyt sitten ala-asteen liikuntatuntien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös